1.rész

4.2K 148 15
                                    

Sziasztok Bakugo Katsuki vagyok, és a UA hősképzőbe járok. Egy bizonyos személy is az osztálytársam: Midorya Izuku. Ami azt illeti... érzek iránta egyet-s mást. Ez az egész akkor kezdődött amikor egy nyálka szörny megtámadott és Deku próbált megmenteni, ami kisebb-nagyobb sikerrel sikerült is. Na de mind egy. Most osztálytársak vagyunk.

Midorya szemszög:

-Héé.. szia Deku-kun!- kiabált utánam egy ismerős hang.
-Szia Uraraka-san!-köszöntem neki vissza.
-Hallottad...? Elvileg Aizawa-sensei valami speciális edzést tervezett nekünk a következő órára!-mondta a lány izgatottan. De erre a mondatára minDenki felfigyelt.
-Héé..fura lány! Milyen edzésről beszélsz?-kérdezte rekedtes hangján Kacchan.
-Háát.. valami olyasmit hallottam, hogy párokba osztanak minket és a képességeinket használva harcolunk egymás ellen, mint a sportfesztiválon-mondta izgatottan a lány.
-Oi, szaros Deku!-kiabált oda Kacchan. Én csak ijedten néztem rá.
-Mo..mond.-válaszoltam félelemmel a hangomban.
-Remélem veled kell majd harcolnom-vetett egy gúnyos mosolyt. Már épp válaszoltam volna, de becsöngettek és már jött is az osztályterembe Aizawa-sensei. Mindenki nagyon izgatott volt.
-Amint látom már mindenki tudja, hogy mit terveztem nektek a mai napra.

Bakuo szemszög:

Miután Uararaka elmondta hogy mit terveznek, izgultam hogy ki lessz a párom.

A párok:
Uraraka-Jiro
Tokoyami-Tsuyu
Denki-Kirisima stb.

De amikor meghallottam, Dekuval leszek kicsit meg könnyebbültem mert így több időt tudok vele tölteni. De Deku nem így volt vele. Úgy tűnik kurvára be van szarva, ezért csak egy " Ch" hangot kiadva meredtem magam elé.

Midorya szemszög:

Miután meghallottam hogy Katsukival fogok harcolni, kicsit megijedtem. Katsuki tök természetesen ül a helyén, mintha meg se hallotta volna. De jó neki! Miután vége lett az órának egyből a fiú WC felé vettem az irányt, hogy megmoshassam az arcom de valaki visszarántott..

Ez lenne az 1. rész. Remélem tecc.❤ Az osztálytársam már nagyon várta.

🔞Szeretlek! [BakuDeku]🔞 (BEFEJEZETT!!)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora