-Hát az, hogy... az iskola bevezeti a kollégiumot. Az lesz a büntetésetek, hogy az épület közös részeit ki kell majd takarítanotok egy h
étig!
-HOGY MIT KELL CSINÁLNUNK?! -akadtam ki.
-Jól hallottátok, és nincs vita! Most pedig menjetek vissza az órára. Aizawa-senseinek szólni fogok a büntetésetekről és annak okáról. Most pedig menjetek -mutatott az ajtó felé. Eleget téve a kérésének, elhagytuk a helyiséget.
-Mi vagyon én basszus?! Takarító nő?!
-Nyugi Katsuki. Ez a hét gyorsan el fog telni -próbát nyugtatni a brokkoli.
-Hát remélem is... -mondtam idegesen, majd magamhoz húztam a fiút, hogy megtudjam ölelni- Na menjünk vissza - mondtam unott fejjel.
-Rendben -mondta, majd kézen fogva elindultunk a terem felé.
Amikor vissza értünk a terem elé ,,illedelmesen˝ bekopogtam, majd beléptünk a terembe.
-Ááá fiúk! Épp időben -mondta a sensei.
-Ezt hogy érti? -kérdezte a brokkoli
-Úgy hogy most tartunk az iskola új ,,projektjénél'' a... -nem tudta befejezni mert Dekuval közbevágtunk.
-A kollégiumnál -mondtuk unottan- tudjuk.
-De honnan? -kérdezte a pápaszemes.
-Hosszú... -mondta Deku lesütött fejjel.
-Üljetek le fiúk -szólt a tanár. mi csak szó nélkül leültünk a helyünkre- MinDenki szüleihez személyesen el fogunk menni, hogy beszéljünk a kollégiumról velük.
*csrrrrr*
-Jól van.. Vége az órának
-Végre -kezdett bele Deku- ez volt az utolsó óránk.
-Hé Midorya! -szóltam oda neki- Haza kísérlek.
-Rendben... -mondta egy fél mosollyal az arcán.
Midorya szemszög:
Amikor kicsöngettek egyre idegesebb lettem a reggel történtek miatt. Amikor faképnél hagytam az apámat... úgy nézett ránk, mint akiket meg akar ölni. Gondolat menetemből Bakugo zökkentett ki.
-Oi, Midorya! Haza kísérlek.
-Rendben... -mondtam egy fél mosollyal. Összeszedtük a cuccainkat, majd kézen fogva elindultunk haza.
BINABASA MO ANG
🔞Szeretlek! [BakuDeku]🔞 (BEFEJEZETT!!)
FantasySziasztok Bakugo Katsuki vagyok, és a UA hősképzőbe járok. Egy bizonyos személy is az osztálytársam: Midorya Izuku. Ami azt illeti... érzek iránta egyet-s mást. Ez az egész akkor kezdődött amikor egy nyálka szörny megtámadott és Deku próbált megment...