Evdeki Saat - Uzunlar (V1)
~~~~~~~~~~
Sinirli bir insanı nasıl sakinleştirebilirdik? Peki o sakinleşir miydi? Sinirli bir insana dokunmamanız gerektiğini bilirsiniz. Ona sakin ol dediğinizde daha çok sinirlendiğini de.
Ortamdaki sinirlilik buram buram her yerime ulaşmıştı. Herkes dediklerimi idrak etmeye çalışırken Ender ve Efkan Bey'ler yerlerinde gerilmişlerdi. O maddeyi anlayamayacak kadar salak mı sanıyorlardı beni? Maddelerde eşek kadar 'Şirketler arasında bir tatsızlık olursa anlaşmalı bir şekilde karar verilen ilişkiyle durum düzeltilecektir.' yazıyordu. Tercümesi 'Bir sorun çıkarsa sizden birini alırım.' demekti. Barın'ı evlendirecek bir kızı olmadığına göre oğluna, manevi kızı olan beni almayı düşünmüştü. Bu çok barizdi.
(Temsili)
Barın'ın eli, bacağımı sıkarken tek bir noktaya odaklandığını fark ettim. Sakinleşmeye çalışıyordu ama yapamıyordu. Elimi, elinin üzerine koyacakken bir anda ayağa kalkıp masanın karşısına uzandı. Efkan'ın yakasına yapışırken yerimde durmuş onlara bakıyordum. Dirseğimi sandalyenin koluna koyarken başımı da elime yasladım. Bartu Amca'da da bir hareketlilik olmazken ikimiz de Barın'ı sakinleştiremeyeceğimizi biliyorduk. Ender Bey, Barın'a dokunacakken elimi kaldırıp onu durdurdum.
"Bence şu an ona dokunursan kendini 14. katın camından aşağı düşerken bulabilirsin." Yüzünde beliren korkuyla geri çekildi. Barın'ın gözleri bir an olsun Efkan'dan çekilmezken; biraz daha çenesini sıkarsa kırılacağını düşünüyordum. Sonunda sakinliğini sağlayamadığını anlayarak Efkan'a kafa attı. Efkan'ı sertçe sandalyesine geri ittiğinde gözlerimi devirdim. Efkan'a baktığımda burnundan akan kanlar garip bir şekilde hoşuma giderken Barın'ın çenesini ve ellerini sıktığını gördüm.
Çenene kurban olurum.
Çenesini kıracağını düşündüğüm için yumruk yaptığı elini tutup ayağa kalktım. Bakışlar bana dönerken yumruğu şaşkınlıktan açılmıştı. Ellerimizi birbirine kenetleyip Barın'a baktım. Siyahlarımız birbirine kilitlenirken gözlerinde kaybolmamaya kendimi zorlamıştım.
"Gidelim mi?" Sakince sorduğum soru Barın dahil herkesi şaşırtırken ona bakmayı sürdürdüm.
"Sevgilin olmadığını söylemiştin!" Efkan'ın sesi Barın'ın elimi sıkmasına sebep olurken diğer elimi ellerimizin üzerine koydum. Boş bakışlarım Efkan'a dönerken gözlerine baktım.
"Kavga etmiştik ve sinirliydim. Ayrıca yanlış hatırlamıyorsam Barın 'Bizim aramızdaki ilişkiyi konuşmanız bittiyse' diye bir cümle kurmuştu. Oradan anlaman gerekirdi. Bizden uzak durursan sevininirim. Senin için söylüyorum, zararlı çıkarsın." Söylediklerim onu şaşırtırken Barın'ın elini sıkıca tutup odadan çıkarttım. Elini bırakmadan normal adımlarla asansöre bindiğimizde elimi hızla çektim. Zemin katın düğmesine bastıktan sonra bakışlarımı kapıya diktim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leyl-i Evren (Leyal 1) Düzenleniyor
Teen Fiction• • • Hayatın bize neler getireceğini kimse bilemez. Geçmiş bazen öylesine yakamıza yapışır ki ondan bir türlü geçip gidemeyiz. Geçmişin aralanan perdeleri Gece ve Güneş'in yakasına öyle bir yapışıyor ki; yakalarını çekip ondan kurtulamıyorlar. O...