♤2♤✔

3.8K 168 13
                                    

711 slov

Když jsem tam přišel, tak tam s ním byla nějaká malá holka. On ji poslal pryč a když odešla, tak jsem si stoupl těsně před něj. Chvíli jsem ho nenávistně propaloval pohledem.
"Proč musíš bejt tady?!" Řekl jsem dost výhružně. On se přede mnou jen vyděšeně krčil. Vzal jsem si jeho tvář do rukou a přiblížil jsem se k ní, že mohl cítit můj dech na tvářích. Odhodil jsem jeho tvář, aby se na mě nekoukal. On přede mnou beze slova stál a já jsem čekal co mi odpoví.
"Ty hnusná brokolice! To jsi nerozuměl otázce?! Nebo jsi kurva nahluchlí?!"
Zařval jsem na něj výhružně. On se jen víc skrčil. Dal jsem mu silnou facku, aby se probral. On sebou flákl na zem a neopovažoval se zvednout ani pohled. Ten pohled se mi líbil. Byl takový bezmocný. Trochu mě to vzrušovalo, ale byla to jen brokolice, takže nic extra to nebylo.

Bál jsem se ho. Bál jsem se že použije alfa hlas. Heat se mi blíží. Bojím se.
,,G-Gomen..." zašeptal jsem a sevřel jsem pevně víčka k sobě. Schoulil jsem se a začali mi téct slzy. *Proč musí být tady? Proč musí být všude kde jsem já? Za co mě život trestá?* Ukáplo mi pár slz a už jsem jen čekal co udělá. Chytl mě za vlasy a hlavu mi zvedl. Sedl jsem si a koukl jsem se mu do očí stejně jako on mě. Měl jsem hrozný strach. Chvíli na mě koukal, a pak se probudil z "tranzu". Zamračil se na mě a hlavou mi bouchl o zem. Zatmělo se mi před očima, ale po chvíli jsem zase viděl.
,,P-Proč...proč mě n-nikdo n-nemá r-rád...P-Proč mi v-všichni jen u-ubližujete...?" Zničeně jsem šeptal. Zavřel jsem oči a úplně jsem se mu poddal. *Proč mě už někdo dávno nezabil? Proč se všichni vyžívají v mé bolesti?*
,,G-Gomen..."

Bože můj. Byl tak poddajný. Byla z něj hadrová panenka. Brečel a to mě vzrušovalo ještě víc. *Jsem zvrácenej.* Pomyslel jsem si. Vzal jsem ho zezadu za krk a táhl jsem ho na záchody pro personál. Bylo to celkem prostorné. Hodil jsem ho na zem a párkrát jsem do něj kopnul. Svíjel se na zemi a brečel. Zamkl jsem a sedl jsem si k němu. Otočil jsem si ho čelem k sobě. Nenávistně jsem se na něj ušklíbnul.
"Tohle tě bude bolet" Řekl jsem a myslel jsem to vážně. Kousl jsem ho do ruky poblíž loktu. on jen bolestně zavyl a snažil se mě odstrčit. Slízl jsem krev, která mu vytékala z rány. Najednou se víc schumlal do sebe a po místnosti se rozvoněla nasládlá vůně. Podíval jsem se na něj a on skoro nedýchal. Ztuhl jsem.
"T-ty máš heat?" Zeptal jsem se ho a sledoval jsem jeho reakce. *Super jsem zavřený s ním v jedné místnosti. Nadrženej jako prase a on má heat. Dnešek nemůže být lepší!*

*Ne to nemůže být pravda. Prosím že to není pravda.* Schoulil jsem se do klubíčka a snažil jsem se potlačit bolest, která se mi začala ozývat v rozkroku. Bakugo si mlsně olízl rty a vylezl si na de mě. Přišpendlil mi ruce k podlaze a hrubě a bezcitně mě políbil. Snažil jsem se mu vykroutil a uhýbat. Baku svůj stisk zesílil a svým rozkrokem se otřel o ten můj. Vzdychl jsem. Sebral jsem všechnu sílu a odvahu, a kolenem jsem vystřelil k jeho rozkroku. Zasáhl jsem ho. Baku vykřikl bolestí a já ho svalil ze sebe. Rychle jsem se nějak sebral a nějakým způsobem jsem se dostal zpět do šatny. Přiběhl jsem ke svoji skříňce a rychle jsem ji otevřel. Vzal jsem krabičku kde byla injekční stříkačka se supresivy. Všechno jsem to namontovat k sobě a přiblížil jsem si ji ke krku. Hrozně se mi klepala ruka. Jak vzrušením tak strachem. Váhal jsem. Netrefení do žíly, znamenalo že nezaberou a já upadnu do bezvědomí. Probralo mě až otevření dveří od záchodů. Věděl jsem že je to Baku. Začal se ke mě přibližovat krátkými ale rychlými kroky. Když už byl skoro u mě tak jsem sebral všechnu odvahu, a prostě jsem to risknul. Vpíchl jsem si jehlu do krku a supresiva jsem si do něj pustil. Když už v jehle nezbylo nic, tak jsem si ji začal vyndavat. Už byla venku a mě se zatmělo před očima. Ucítil jsem tvrdý dopad a pak už jsem nic nevnímal. Nepovedlo se.









....

A/B/O [BakuDeku] Kde žijí příběhy. Začni objevovat