Začal nu rut. Můj hlas byl hrubší.
„Nikdo není doma. Pokud mě zaspoutas, tak se neudrzim.“
Řekl jsem. Byl jsem nadrzenej. Jeho vůně mě vzrusovala. Radši jsem na sebe návlek kondom. Deku mě trochu vydesene sledoval.
„Jen pro jistotu.“
Řekl jsem šel jsem do kuchyně. Píchl jsem si nějakou tu látku a šel do sklepa. Jeho vůně se šířila po domě a já jsem asi po hodině mučeni se, přestal ovládat.Už hodinu jsem se tu trápil. Sice mám v batohu supresiva ale mám jen injekci a s tou bych e zase netrefil. Prášky neberu protože mám celkem hodně velkej dávicí reflex. Prostě bych ho nedokázal spolknout. Proto jsem fo ten Bakugovi nekouřil. Nejhorší e že kdyby mě donutil to udělat taky bych se mohl i udusit. (To je asi kravina ale co xd) Po asi dalších deseti minutách jsem slyšel celkem rychlí kroky co mířily že sklepa. *B-baku...n-ne...* Zavřel jsem oči a zkoval jsem se pod peřinu.
Otevřel jsem dveře od pokoje. Video jsem, jak se trest perina, pod kterou leží. Namířil jsem si to k němu. Strhnul jsem z nej perinu. On se na mě videsene podíval.
„Promiň...“
Zachraptil jsem a začal jsem se svlékat. Když jsem byla nahý, tak jsem svlékl i jeho. Zkusil jsem do nej dat prsty. Byl pripravenej. Jeho samolublikace fungovala. Vniknul jsem do nej a omluvte jsem se na nej díval.Bál jsem se. Moje podvědomí to nechtělo ale moje tělo ano. Baku začal přirážet jako smyslu zbavenej a já vzdychal jako ta největší kurva pod sluncem. Omotal jsem mu nohy okolo pasu a přirážel proti němu aby se dostal hloubš. Narazil na moji prostatu a já vzdychl fakt hodně. Začal se zaměřovat na ni a bezmylosti mi ji drtil. (Netuším jestli e dá drtit xd)
,,H-ba-ahh-ku..." chtěl jsem něco říct ale slast mi to nedovolavala. Začal mi zpracovávat bradavky. Jednu olizoval a kousal a druhou drtil mezi prstama. Z pod postele vytáhl nějakou krabici a z tě krabice vytáhl takovou malinkou věcičku kterou mi přiložil pod penis k varlatům a ona začala vybrovat.
,,AHH!!" Baku jel na max, drtil mi bradavky, jednu v zubech a druhou mezi prsty a dráždil mi varlata tou věcičku. Mohl jsem e zbláznit.
,,AHHH!! BAKU!" Vzdychl jsem a koukl jsem jeho jméno, ale neudělal jsem e. *Zajímá mě jestli použije ještě něco co mě přivede ještě k větší slasti.*On vzdychal bylo to dokonalé. Vytáhl jsem ještě jedno vajíčko a přiložil jsem mu ho k bradavkam.
On se ještě víc rozvsychal. Já jsem byl skoro u vracholu. Působila na mě ještě jeho slast a po chvíli jsem naposledy prirazil a udělal jsem se. Nechápu, ze se ještě neudelal.
Vyjel jsem z nej. Vytáhl jsem další kondom. Ten pouzitej jsem vyhodil a nandal si další.
Začal jsem ho zase tvrdé sukat.
*Ma celkem dost velkou vydrž.*Baku začal znova přirážet. Bylo na mě tě slasti moc. Cítil jsem že se blížím k vrcholu.
,,B-baku...u-ž AHHH!!" Dorekl jsem a hned na to jsem e udělal. Baku e podruhý dodělal a vystoupil že mě. Kondom zase vyhodil a lehl si vedle mě. Přitulil jsem e k němu.
,,Miluju tě." Řekl jsem a pak jsem usl.Hladil jsem ho ve vlasech. Taky jsem byl unavenej. Polibil jsem ho na rty a když už jsem skoro spal, tak do pokoje vtrhla matka. Oba jsme byly nahý a odkrytí. Po podlaze se valely dva obaly od kondomů.
„Co jste tady vyváděli!“
Řekla matka nastvane šeptem.
„Dostali jsme to.“
Matka na mě vykulila oči.
„A přežil to?“
Zeptala se. Vařila se ve mě krev.
„Jo přežil! Proč by neměl? Myslíš ze bych ho zabil!? A vypadni! Nebo nás tady chceš ocumovat?!“
Byl jsem nastvanej.Probudil mě když Bakugo na někoho něco řval. Otevřel jsem oči a unaveně jsem e na něj koukl. Baku si mě všiml a přestal na někoho řvát. Koukl se mi do očí a omluvil se mi že mě vzbudil. Pohladil mě po tváři já zamručel něco ve smyslu nevadí.
,,Hej já jsem ještě tady." To už jsem se lekl. Rychle jsem otočil hlavu a tam jsem uviděl Mitsuki. Baku e zamračil a přehodil přes nás deku. Otočil jsem e k němu a zabořil jsem mu hlavu do hrudi. Začal jsem e červenat a vsadil bych e že jsem byl červený víc než rajče.Byl cervenoucky. Bylo to poznat. Měl totiž úplně rudy uši. Matka nastane zabouchla dveře.
Hladil jsem ho a on řekl něco ve stylu. Už se před ni nebudu moct nikdy ukázat. Začal jsem se smát a on mě jemně bouchl do hrudi.
„Heeej“
Řekl jsem naoko uražené.,,Vždyť je to pravda!" Řekl jsem. Pořád jsem byl unavenej tak jsem i lehl nějak normálně a po chvíli jsem usl.
Ráno jsem e probudil a byl jsem zase nadrženej. Byl jsem zase celej mokrej. *mám vzbudit Bakuga nebo ne?* Otočil jsem e na Bakuga a začal jsem ho budit.
,,Baku-ahh-vztavej-ahh"Probudil jsem se. Nadějnou se sklanel zoufalý Deku.
„Co se děje?“
Zeptal jsem se ho. Ani ne po vteřině mi to došlo.
„Podej mi kondomy...“
Dostal jsem ze sebe. On se natáhl pro krabičku a rozvdychal se.
Nandal jsem si ho a Deku se na mě chtive koukal.
„Můžu?“
Zeptal jsem se ho a vysadil jsem ho na sebe. Jeho dírka byla přesně nad mým penisem.Bezmyslosti jsem na něj dosedl. Oba jsme vzdychli a já jsem si položil hlavu na jeho rameno. Začal jsem rychle a tvrdě dosedal na jeho celkem velkej penis. Dosedal jsem na něj rychle a tak aby se dostal co nejhloubš. Po chvíli i mě nějak upravil a sáhl pod postel. Vytáhl zase tu krabici a z ní vytáhl plastový penis kterej byl velkej asi jako jeho. Koukl jsem e na něj a takovým tím 'to nemyslíš vážně'. Ale zase jsem byl nadrženej takže mi to nevadilo.
On se na chvíli zastavil a já do nej dostal i to další on zavzdychal a já taky. On začal pomalu dosedat a já jsem začal pomalu hýbat rukou, aby to bylo příjemné. Po chvíli jsem pustil i vibrace. Byl to takovém vybrátor. Rozvzdychali jsme se oba dva.
Bylo o úžasné. Baku do mě přirážel jeho kamarádem, potom do mě přirážel tím vybratorem kterej vybroval na max a já ně ještě dosedal co nejvíc a nejrychleji. Najednou se obě péra dotkla moji prostaty a já málem vybuchl slastí. Baku to poznal a začal přirážet tam. Ten vibrátor tam nechal a jenom mi ho dával hloubž a přirážel do mě jeho penisem.
,,B-bak-ku...u-už..." Baku vedle co chci říct tam mě protočil abych ležel na zádech. Ten vibrátor mi tam nacpal snad celej i s těma 'koulema' a chytil mě za boky a začal přirážet na jeho maximum. Vzdychal jsem jak levná děvka která dá i zadarmo. Obmotal jsem nohy okolo jeho pasu a pomáhal jsem mu. Tím že do mě přirážel tak mi ten vibrátor strkal hloubž do prostaty. Mohl jsem se zbláznit. Baku přestal přirážet ale nevydržím se. Nahl se ještě v krabici a začal v ní něco lovit.