/sen/ Byl jsem v kavárně a údajně jsem čekal na Bakuga. Celkem jsem e i těšil že ho znova po práci budu moct o obejmout. Místo BAKUGA ale přišel Kiri. Řekl mi že Baku na mě čeká že mám jít s ním. Šel jsem d ním a když nikde nikdo nebyl tak me něčím uspal.
Probudil jsem se svázanej na židli a nahej. Začal jsem e rozhlížet okolo. Všude tma. Začali mi téct slzy. Chtěl jsem zakřičel Bakovo jméno ale nemohl jsem mluvit. Pusu jsem otevřel ale nic z ní nevyšlo. Najednou e otevřeli dveře a rozsvítilo se. Kousek ode mě u zdi byl připoutanej Baku. Škubl jsem sebou jeho směrem a teď už jsem krok k jeho jméno. Byl celý pomlácený a pod sebou měl galuž krve. Začali i ještě více text slzy. Najednou e Kiri začal přibližovat k jednomu stolku a od tamduď vzal nůž, nůžky a nějakou injekci. Začal jsem sebou více škubat. Kiri e ke mě s psychopatyckým úsměvem přiblížil a něco mi bodl do krku. Přestával jsem mít sílu takže jsem sebou už tolik neškubal. Hlavu mi natočil tak aby se dostal k jizvě kterou mi udělal Baku. Začal mi na tom místě různě řezat a střihat. *chce mi zrušit mates s Bakugem.* sebral jsem všechnu sílu a začal jsem sebou znovu škubat. Křičel jsem u toho. /konec snu/
Probudil jsem se a skoro nic jsem neviděl pre slzy.Tady jsme zase nevěděli jak e ruší mates, takže nás pls nezabije xd
Probudil mě hnusny pocit.
,,Nevěděl jsem že ti to chce udělat...donutím ho, aby mates s tebou zrušil.“Snažil jsem sebe i jeho uklidnit slovama. Neslo to. Hladil jsem ho všude kde jsem mohl aby mu to bylo příjemné. Olizl jsem jizvu, kterou jsem mu udělal a dal jsem mu na ni pusu. Jemně se zachvel. Pak jsem jemně kousl do jizvy. Kterou mu udělal Kiri. Otřásl se.
„Nebo ti ji mužů vykousat.“
Navrhl jsem a Deku se ode mne vydesene odtáhl.
„Notak dělal jsem si srandu. Pokud bys teda opravdu nechtěl, abych ti ji vykousal, tak bych to neudělal.“
Řekl jsem a zase jsem ho k sobě přitáhl.,,N-ne díky...vyřešíme to nějak jinak..." Řekl jsem. Více jsem se na něj natiskl a hlavu jsem mu zabořil o hrudi. Začali mi téct slzy a za chvili jsem se rozbrečel a Bakugo měl mokrý triko. Hlavu jsem zvedl k němu a koukl jsem se mu do očí. Baku mě hladil ve vlasech a usmíval e na mě. Úsměv jsem mu oplatil a políbil jsem ho.
Chvíli jsme se líbali. Dával jsem do toho všechny emoce, co cítím. Lásku. Strach. Obavy. A nekonečný vztek na Kiriho. Jezdil jsem mu rukama všude po těle.
"Co se trochu odreagovat?"
Zeptal jsem se ho nardženě a zkousl jsem si jemně spodní ret.,,Proč se mi zdá že ty myslíš pořád jenom na to" řekl jsem a zasmál jsem se. Políbil jsem ho na rty a Baku se hned vyhoupl nade mě. Usmál jsem se do polibku a odtáhl jsem se pro vzduch. Když jsem vzduch nabral tak se na mě zase Baku vrhl a zajel mi jazykem do mě pusy. Odtáhl jsem se od něj.
,,Hlavně si vem ochranu..prosím" poprosil jsem ho. Baku se na mě usmál.„Nemusíš se bát. Další dítě až budeš připravený.“
Řekl jsem skádlivě. Svlékl jsem mu tričko. Přejel jsem u rukama po hrudi.
„Tak dlouho jsem čekal...“
Zaseptal jsem a začal jsem mu dělat cucfleky na krk. Přešel jsem k hrudi a neustále jsem mu dělal cucfleky. Jemně jsem mu opecovalal bradavky a druhou jsem mu manul klín.Vzdychal jsem. Ruce jsem mu zapletl do vlasů a hrál jsem si s nima. Baku mi svlékl tričko a kalhoty. Bylo nefér že je Baku ještě oblečenej a já jsem skoro celej malej. Sundal jsem mu taky tričko a potom i kalhoty. Zvedl jsem pomalu koleno a začal jsem mu dráždit jeho kamaráda. Baku vzdychl. *Bože to je tak nadhernej zvuk.* Baku že mě svlékl boxerky a sobě je taky sundal. Vtěsnat se mezi moje nohy a vzala mi dráždit jeho kamarádem můj vstup.
,,B-baku ahh-neprota-ahh-huj t-to ahh-...daddy-ahh" řekl jsem mezi vzdychy. Baku e ušklíbl, vzal si kondom a bez jakékoli přípravy o mě vnikl. Prohl jsem se v zádech a vykřikl jsem jak slastí tak bolestí. *Bože ty mě chceš roatrhnout jako pomstu za to že sis měsíc nezasunul že?*Prirazil jsem do nej až po kořen. Malém jsem jsem se hned udelal. Chvíli jsem se nehybal. Polibil jsem ho má rty. Začal jsem se v něm lehce pohybovat. Postupem času jsem začal přidávat víc a víc. Nevím kolik je hodin. Je hodně pozdě v noci. Oba jsme vzdychali na celej barák. Po chvíli na nás zaklepala máma a rvala na nás ať se ztišíme.
Když na nás Mitsuki křičela tak Bakugo byl na místě. Vydýchával jsem to a když dořvala tak jsem se musel začít smát. Baku se na mě koukl vražedným pohledem a tvrdě a hluboko do mě přirazil. Vzdychl jsem ale hned jsem si dal ruku před pusu. Baku takhle začal přirážet a zrychloval. Sténal jsem. Obmotal jsem nohy okolo jeho pasu a sám jsem přirážel proti němu. Baku se dotkl moji prostaty a já vykřikl. Dal jsem si na hlavu polštář a vzdychal jsem a sténal jsem do něj. *hah zítra se nepostavím *
Když jsem narazil n jeho prostatu, tak se mohl zbláznit. Neustále jsem přirážel na to mistecko a on začal zase rvát na celej barák, možná ulici. Začal jsem mu opecovavat krk. On se prohýbal slasti a vzdychal mi do ucha. Po chvíli přišla zase naštvaná máma, za máme spát, protože je zítra skola. Kašlali jsem na ni a dal jsem pokračoval ve svoji práci, cítil jsem ze už jsem u vrcholu a on taky. Najednou se okolo mě stahnul a udělal se nám na bříška. Já jsem nezvládl ten nápor slasti a taky jsem se udělal.
Celej jsem se uvolnil. Baku že mě vystoupil. Vyhodil kondom a lehl si vedle mě. Přitáhl si mě k sobě a já mu zavrtal hlavu do ohbí jeho krku kde je jeho vůně největší. Baku se uchechtl a přehodil pes nás deku.
,,Mě teda zajímá jak zítra budu chodit a sedět ve škole. Ale mozna se vymluvím že mi je špatně ikdyž mi to asi nevyjde" řekl jsem zasmál jsem e. Koukl jsem se na něj a usmál jsem e.
,,Miluju tě" Políbil jsem ho a potom jsem usl.To taky nevím. Budeš muset sedět na mě a budu té nosit.“
Řekl jsem a polibil jsem ho na rty. Zavrtal jsem nás do periny a přitáhl jsem ho k sobě. Po chvíli jsme oba dva usli. Vzbudil jsem se a Deku mi slintal na hruď. Musel jsem se uchechtnout. Probudil jsem ho lehce a pak jsem utrpěl jeho sliny z moji hrudi. Šel jsem nám udělat snídani a Deku se snažil posadit.