,,Se nediv když jsi otec ty." Řekl jsem a začal jsem kňučet. Baku si vzal kalhoty a šel dolů do kuchyně. Já jsem e tam mezitím svíjel jak žížala a kňučez jsem. Když se nevracel tak jsem si začal honit aby mě tolik nebolela penis. Po chvíli se naštěstí vrátil.
,,B-baku...ch-chceš to...d-dítě?" Zeptal jsem se a koukl jsem se mu do očí"J-jo chci.."
Řekl jsem. Došel jsem k posteli. On mi sundal kondom a shodil mě na postel. Dosedl na mě a já nechápal, co chce dělat. Začal na mě tvrdě a zběsile dosedat.
*On to dítě chce teď?*
"Myslel jsem, že chceš ještě počkat."
Uchechtl jsem se. Otočil jsem nás. Začal jsem do něj přiráže, že v něm mizel i kus mého podbříška.Jako vždy jsem mu obmotal nohy okolo pasu a začal jsem přirážet proti němu aby se dostal co nejhloubš. Baku se dotkl mé prostaty a já z návalu slasti jsem e okolo něj stáhl. Samozřejmě jsem zavzdychal kurva hodně nahlas. Baku i přes.to jak jsem byl okolo něj stáhlej do mě začal surově přirážet rovnou na moji prostatu. Mohl jsem e zbláznit jako každej sex s ním. Začal jsem ho líbat a Baku mi to oplacel. Cítil jsem jak se blížím k vrcholu a Baku nejspíš taky protože začal přirážet ještě rychleji.
,,B-bak-ahhhh-ku...u-už-AHHH!!" Vyloženě jsem ten stén zakřičel a udělal jsem e nám na bříška. Celkem hodně jsem e stáhl okolo Bakuga takže zasténal. *jeho stény jsou jako rajská hudba.* Baku stále do mě přirážel a celkem mě dřel. *zítra e nastopro nepostavím.*Přirážel jsem do něj jako smyslů zbavenej. Vzdychal jsem. Bylo to dokonalé. Oba jsme byly u vrcholu. Vyvrcholil jsem do něj a on na jeho bříško. Utřel jsem to z něj a lehl jsem si vedle něho. Políbil jsem ho.
„Chceš vědět, jak reagovala matka, když jsem přinesl nadrženého Kadeho?“
Zeptal jsem se ho a uchechtl jsem se.,,Mhm..." zamručel jsem souhlasně. Nalepil jsem e na Bakuga a čekal co z něj vypadne. Baku mi to začal říkat a já se unaveně smál. Po chvíli jsem ale usnul protože mě Baku celkem dost vyčerpal. *By me zajimalo, pokud se to povede, co to bude.*
Je to šílený. Už jsme spolu rok. Za ten rok byl jsem párkrát ve škole... Musel jsem se zasmát. Teď budeme mít druhý dítě a budeme končit školu. Mě už bylo 18 Dekuovi teprve bude 18. Mám pro něj připravené překvapení.
"Doufám, že se mu to bude líbit."
Zašeptal jsem. Deku bude v 2 měsíci, pokud to vyjde a potom by měl za 2 měsíce porodit.
*Nechápu, že si pořád myslí, že ho využívám.*
Usmál jsem se. Vím, že mě nechce ztratit ani já o něj nechci přijít. Občas, když se u nás staví Kiri, tak ho vraždí pohledem. Celkem nedávno jsem zjistil, že si něco začal s Denkim. Je to celkem úleva. Sice občas mi píše takopvý ty blbosti, ale už to tak ani nemyslí, jen když mu nechce Denki dát a on to fakt potřebuje....
Jinak si myslím, že už ke mě nic necítí. Já k němu taky nic necítím a nejsme vůči sobě nijak zavázaný. Denki se do Kirishimi asi zakoukal a teď mám pocit, že ho i miluje. Kirishima s ním byl, protože nechtěl ranit jeho city. Když na to pak Denki přišel byl šíleně nešťastný. Vzpomínka na to jak byl Kirishima v háji, protože se do něj taky zamiloval. mě ještě.Byl jsem v druhém měsíci. *No spíš skoro v třetím. Jsem na konci.* Za týden mám narozeniny. *Konečně mi bude 18! Jo!*! S Bakugem jsme přemýšleli že by jsme si pořídili vlastní rodinný domek. Mitsuki by tu zůstala a Kes s ní. O Inko nebolí moji matce jsem od té doby co jsem se přestěhoval sem jsem o ní neslyšel.
....time skip na jeho narozeniny....
Ráno jsem se probudil a celkem mě bolelo břicho. Baku tu nebyl. Sedl jsem si i s bolestí a pak jsem zjistil že je pode mnou mokro. Zděsil jsem se když jsem zjistil že já rodím. Do břicha mě chytla opravdu velká křeč a já se za něj chytl.
,,Baku!" Zakřičel jsem a lehl jsem si. Začal jsem se svíjel, ale zase tak abych neublížil malému. Dýchal jsem zhluboka a čekal až Baku sem přijde. Slyšel jsem dusot na schodech. Ve dveřích se objevila Mitsuki a když mě uviděla tak zavolala záchranku a hned potom volala Bakugovi.Jel jsem do nemocnice. Měl rodit až za měsíc nejdřív. Bál jsem se doufal jsem, že budou oba dva v pořádku. Dojel jsem do nemocnice a začal jsem zjišťovat kde je. Nejdřív mi to nechtěli říct. Začal jsem tam na ně řvát. Pak za mnou přišla matka a začala na mě řvát. Pak mi dala facku, abych se probral a uklidnil. Odvedla mě za Dekuem a on spal. Přišel jsem k jeho posteli. Chytil jsem ho za ruku.
„Ahoj lásko….Jak si to tady zvládal?“
Zeptal jsem se ho. Neodpovídal mi. Odpovědí mi bylo jen zakřičení malého miminka, které bylo uložené v kolíbce po jeho pravici. Přišel jsem k němu. Mělo zelené oči a blonďaté vlasy.
*Doufám, že to nebude takovej nadrženec jako Kade.*
Bylo zabalené v růžové peřince.
„Jeto..?“
Nedořekl jsem to a matka přikývla.
Byla to holčička. Byla překrásná. Políbil jsem jí na čelíčko. Najednou se otevřeli dveře a v nich stála Kes a držela za ruku Kadeho, který ležel na zemi a brečel. Položil jsem tu malinkatou holčičku a rozeběhl jsem se za ním. Kes se za námi rozešla a táhla Kadeho po zemi. Byl celý špinavý. Vzal jsem ho do náruče. Začal jsem ho utěšovat.
„Kes! Kade není hračka! Nemůžeš ho tahat po zemi!“
Zakřičel jsem na ní. Kade byl už celkem v klidu a začal mi ožužlávat krk.
„Chceš vidět svojí setřičku?“
Zeptal jsem se ho a on přikývnul. Šli jsme ke kolébce a on se na ní se zájmem podíval.Pootevřel jsem oči. Jako vždy mě do očí uhodí ostře světlo. Protočil jsem hlavu a všiml jsem si Bakuga s Kadem u postýlky kde bylo naše miminko.
,,B-baku" zachrapťěl jsem neslyšně ale Bakugo to buď slyšel a nebo to spojení. Koukl se na mě a Kadeho položil. Přešel ke mě a políbil mě. Koukl jsemnse mu do očí a usmál jsem se. Dal jsem mu ruce kolem krku a přitáhl jsem si ho blíž. Políbil jsem ho a Baku polibek prohloubil. Odtáhl jsem e pro vzduch a oba jsme e na sebe usmívali jako blbci.
,,Musím říct že tohle je ten nejlepší dárek k narozeninám vo jsem kdy dostal." Řekl jsem a koukl jsem e na naší dcerku. S Bakugovou pomocí jsem se posadil a Mitsuki mi podala naší holčičku. Na postel vylezla i Kes s Kadem a Mitsuki i sedla vedle mě. Bakugo seděl vedle mě a objímal mě tak abych mohl mít naší dcerku v náručí.
,,Baku, jak e bude jmenovat?" Zeptal jsem ho a koukl jsem e na něj. Kes s Kadem si vylezli na moje nohy a začali i ji znova prohlížet. Kade k ní natáhl ruku a opatrně ji pohladil po hlavě. Kes chtěla udělat to samý ale Bakugo ji propalil pohledem. Je vidět že rodinu pustí ale nikoho jinýho ne. Sice Kes je taky moje rodina ale jako já myslím rodiče a děti.Byl jsem rád. Po pár dnech pustili Dekua domů i s Nami. Když přišli, tak si Kade ukradl Nami a začal si s ní hrát. Odvedl jsem ho na zahradu. Byla tam připravená oslava. Byly tam všichni ze třídy. Jakmile jsme tam vešli, tak byl Deku chvíli mimo. Myslel si, že ho nemá moc lidí rádo. Ve skutečnosti ho spousta lidí obdivovalo. Byl tam i Kiri a Denki. Byly spolu a drželi se za ruce. Všichni mu popřáli všechno nejlepší k narozeninám a dali mu nějaký dárky. Pak se pustila hudba a všichni začali pít a tancovat. Pak se pustil ploužák a já jsem chytil Dekua kolem pasu. Tančili jsme a všichni na nás koukali. Když skončil ploužák, tak se vypla hudba a protože byla už noc, tak se zapnuli světýlka, která tomu dodávala romantickou atmosféru. Já jsem si klekl a vytáhlo jsem malou krabičku.
„Deku…Já vím, že jsem nebyl ze začátku úplně dobrý člověk a nechoval jsem se k tobě hezky, ale za poslední rok a půl jsem změnil svůj postoj vůči tobě a i mé myšlení vůči tobě se změnilo. Zamiloval jsem se do tebe jako ty do mě. A proto tě teď žádám, abys byl se mnou až do konce našeho života. Mohu ti slíbit, že ti už nikdy neublížím a neudělám nic, co by ti ublížilo. Midorio Izuku, budeš můj manžel?“
Zeptal jsem se ho. Brečel. Doufám, že štěstím nevyznal jsem se v něm, protože jeho i mě zaplňovalo tolik emocí.