Vytáhl jsem kolíky na bradavky a vibrační vajíčka. Nasadil jsem mu to a neustále jsem do něj lehce přirážel. Zapnul jsem ty vajíčka na max a zase jsem začal tvrdě a nemilosrdně přirážet. On lehce přirážel proti mě. Stáhl se okolo mě a toho vibrátoru. Ten vibrátor začal laskat mojí špičku. Začal jsem taky vzdychat. On se udělal a já hned po něm. Vypl jsem ty vibrátorky a vyjel jsem z něj. sundal jsem mu ty svorky a pak jsem z něj začal pomalu vyndavat ten druhý penis.
Hrozně mě to vysílilo. Málem jaemnusl hned jak se Baku udělal. Baku mě ještě pokládal po tváři tím že se musíme vykoupat. Vzal mě do náruče a šel se mnou do koupelny. V koupelně napustil vanu teplé vody a položil mě do ní. Vlezl si za mě a já se o něj opřel. Bakugo mě umíval a já tam usínal. Nakonec jsem v tě vaně usl.
Usnul mi v náručí. Vyndal jsem ho a usušil jsem nás. Odnesl jsem ho do postele a zase jsem nás přikryl. Pohladil jsem ho po tváři. Dal jsem mu pusu a Taky jsem usnul.
*Je fakt dobrej.*
Pomyslel jsem si než jsem usnulProbudil jsem se a Baku spal. O to si sednout jsem e radši nepokoušel. Více jsem se na něj natiskl protože my byla zima i když tu bylo 22°C. Více jsem se na něj natiskl a zachumlal jsem e do deky. Po chvíli mi začala být větší zima a začala mě bolet hlava.
,,Ba-ku...vzta-vej." Zachrapťěl jsem. *Takže... je mi zima, boli me hlava a boli me v krku. Hmmm.... Jsem nemocnej! Super!* Nějakým způsobem sem třásl s Bakugem ale zase tak aby mě to nebolelo. Po chvíli se fakt probudil. Řekl jsem mu že mi je zima, že mě bolí hlava a že mě škrábe v krku.Vstal jsem oblékl jsem ho. Dal jsem mu ještě jednu peřinu. Zapnul jsem všechny topení v místnosti. Šel jsem mu udělat teplej čaj. Když jsem se vrátil, tak jsem mu to malinko zředil s vodou a podal jsem mu to. On to celé vypil a spálil si jazyk. Podal jsem mu prášek proti bolesti. On ho spolknul a já jsem ho ještě políbil na rty. On se pak odebral ke spánku. Přitulil jsem se k němu.
Když jsem se znova probudil tak už mě tolik nebolela hlava. Zima mi ale pořád byla. I v krku mě ještě trochu bolelo. Baku ležel vedle mě a já se k němu přitulil. Přikryl jsem ho taky dekou a více jsem se na něj natiskl. Zajel jsem mu rukou pod tričko a objal jsem ho. Měl hezky teplé tělo. Namáčkl jsem e na něj co nejvíce zase jsem zavřel oči. Ale vyrušil mě telefon. Bakugovi pípali zprávy. Vzal jsem jeho telefon a koukl jsem e kdo mu píše. *Kiri..* koukl jsem e na první zprávu a tam stálo.
Ki:,,Bakugo přece nebudeš s tou brokolicí...ja te miluju a vím že když ti ta brokolice nechce dát že máš hroznou chuť jít za mnou😏❤" cítíl jsem jak mě stípali slzy v očích. Probudil jsem Bakuga a mobil jsem mu podal. Baku di ho vzal začal si číst zprávy. Já ho objal a doufal že mě neopustí.Byl smutný. Nechápal jsem proč. Přečetl jsem si ty zprávy a odepsal jsem mu.
„Gomen…ve skutečnosti na tebe nemyslím. Zkus poprosit někoho jinýho, kdo by do tebe zasunul.“
Odeslal jsem to. On poslal zlomené srdíčko a já vypl telefon. Přitáhl jsem si ho k sobě. Koukal jsem se mu do jeho červených očí, ve kterých zadržoval slzy. Začal jsem ho hladit po tváři a čekal jsem, kdy mi to řekne. Napjatě jsem sledoval jeho rekce.
*Doufám, že si nepřečetl to, jak Kirishima napsal, že ho jen využívám jako děvku…*,,Využíváš mě jen jako děvku?" Zeptal jsem e ho. Přečetl jsem si o. Přečetl jsem si asi poslední tři zprávy. Hrozně mě to bolelo když jsem to viděl. *Doufám že to není pravda. To už bych psychicky neunesl. Jednoduše bych se zabil. V životě bych už neměl nikoho a navíc život mi dává dost jasné najevo že tu nemám co dělat.* koukl jsem e na něj. Opřel jsem e o jeho hruď a více jsem e na něj natiskl. Rukama jsem ho objal a zavřel jsem oči. Pořád mi byla zima. Začal jsem e trochu klepat a Baku to poznal. Lehl si se mnou a zde nás přikryl. Sundal si tričko a přitiskl si mě na hruď. Hladil mě ve vlasech já si užíval jeho doteky.