YAZAR'DAN NOT

1.4K 75 48
                                    


Zorbalık hakkında konuşmayı sevmezdim. Zorbalığın ismi geçtiğinde bile tenim karıncalanırdı. Çünkü yaşadığım, yaşadığın ve yaşayacağımız zorbalıkların sonu olacağın, üzerinden geçeceğimi düşünmüştüm. Ama size bir şey söyleyeyim mi? Üzerinden geçilen tek şey ben olmuştum.

Sustuğumuz o olaylar şimdi çığır açıyor. Belki de her gün aramızdan onlarla insan ayrılıyor. Hepsinin farklı sebepleri var fakat ben gerçekleri, duyguları en yalın şekilde anlatmaya çalışacağım. Bazılarınızın lise dönemi güzel geçse de çoğumuz o hatıraları buruk tebessümle hatırlıyoruz. Siber zorbalığın, akran baskısının giderek arttığı şu dönemde artık nefes almayacak hâle geldiğimde bana yaşatılanları düşündüm. Nasıl o hatıralar bende suskunluğa çekilmişse, onları saklandıkları yerden güç bela çıkartmaya çalıştım. Şimdi sizden istediğim tek şey, bu kitapta hiç kimseyi yargılamamanız. Ben yargılamayacağım; onları anlamaya çalışacağım, onları çok güzel şekilde büyüteceğim. Lütfen sizler de öyle yapın; her karakterime kendinizmişsiniz gibi davranın. Zira her karakterde sizden, benden bir parça olacak.

Şimdi bu kitabı okuyanlara sesleniyorum, bu kitap basit bir lise kitabı değil. Lütfen bu uyarımı ciddiye alın. Bu hikayede yaşanılan her şeyin hemen hemen bir gerçekle ilişkisi var, hiçbiri hayal ürünüm değil. Gördüğüm, duyduğum ve yaşadığım tüm duyguların hepsini yazmak, dökmek istiyorum. +18 sahneler olacak. Cinsellikten bahsetmiyorum, kitapta çok fazla psikolojik şiddet, kan, kavga öğeleri bulunacaktır. Hassas kalbi olanlar lütfen okurken dikkatli olsunlar. (Sahneler ilerleyen bölümlerde olacaktır.) Rahatsız olacaklar en başından beri bunu göze alsınlar.

Lise dönemini anlatan, içten içe haykırmak istediğimiz birkaç olaylara, bazen kahkaha atacağımız, içimizin sıcacık olacağını umduğum hikayeme sizi davet ediyorum. Beni yalnız bırakmayacağınız biliyorum. Ama yine de soruyorum. Benimle misiniz?

Cevabınız 'evet' ise o zaman diğer sayfaya geçmenizi, yorumlarınızı ve oylarınızı bekleyeceğim.

Cevabınız 'evet' ise o zaman diğer sayfaya geçmenizi, yorumlarınızı ve oylarınızı bekleyeceğim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sizi seviyorum, kendinize güzel bakın... Çünkü çok güzelsiniz.

|17 Aralık 2020|

Değerlisiniz

KIRLANGIÇ FIRTINASI (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin