*MEDYA ASEL YILMAZSOY
Açık pencereden hafif esen yelle birlikte boya kokuları burnumu doldurmuş ve yanağımı okşamıştı . Boya kokusunu parfümüm olarak kullanacak kadar bağlıydım .
Yine resim yapıyordum ; ruhuma , bedenime iyi geliyordu , rahatlıyordum .
Resim yapmak benim için sadece bir hobiden ibaret değildi . Hayatımı resimle yaşıyordum , canım sıkkın olduğunda resimle gideriyordum . Duygularımı tek tek fırça darbeleriyle beraber tuvallere aktarıyordum . Resim adeta bir terapiydi benim için . Şövaleler , tuvaller , türlü türlü fırçalar , acı boya kokuları , boyaları inceltmek için kullandığım yağlar , ellerime küçük kesikler bırakan spatulalar benim elim ayağım olmuştu . Her yerde zaman , mekan farketmeksizin ayrılamıyordum resim tutkumdan .Bir tuval daha bir daha fırçalarla beraber olmamak üzere şövalesine veda etmişti . Son dokunuşlarımın bitmesiyle taburemi çekip ayağa kalktım .
Hayatta olduğu gibi resimde de kusurlar uzaktan görülmezdi . Nasıl ki insanları tanıdıkça nasıl huyları olduğunu , zaaflarını , sırlarını ve daha bir sürü şeyi öğreniyorsak resim de öyleydi .
Resimden uzaklaştıkça tabloyu bir bütün olarak görürdük , en küçük eksikler gözükmez yerini yavaş yavaş renk geçişlerine bırakırdı .Uzaktan tablom da bir eksiklik var mı diye kontrol ettiğimde gözümü rahatsız edecek bir fırça darbesine rastlamadım. Gözlerimi tablomdan ayırıp ellerimi yıkamaya yeltendiğim sırada telefonumun zil sesiyle hareketimi durdurdum . Masanın üzerinde duran telefona baktığımda Çiçek arıyordu .
______________Çiçek benim üniversiteden arkadaşımdı .
Aynı yaşta olmamıza rağmen o kendisi gibi avukat olan sevgilisiyle evlenmiş bir de 4 yaşında bir kız çocuğu dünyaya getirmişti .
O bunların hepsini yaparken bende annemin gözünde 28'inde evde kalmış bir kız olarak evimde oturuyordum . Çiçek çok duygusal , düşünceli biriydi . Ruh güzelliğinin yanı sıra sarı saçları , çok kısa olmayan boyu ve ne zayıf ne de kilolu olmayan fiziğiyle de çok güzeldi . Çiçek birimizin canı sıkkın olsa hemen moralimizi toparlamaya çalışır , bizi mutlu etmek için elinden ne geliyorsa yapardı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A S E L
Teen FictionAçık pencereden hafif esen yelle birlikte boya kokuları burnumu doldurmuş ve yanağımı okşamıştı . Boya kokusunu parfümüm olarak kullanacak kadar bağlıydım . Yine resim yapıyordum ; ruhuma , bedenime iyi geliyordu , rahatlıyordum . Resim yapmak benim...