2. Fejezet❄

347 18 4
                                    

 Már egy ideje a próba fülkében nézegettem magamon ezt a piros csipkés, pántos, térdig érő ruhát, hogy vegyem-e meg vagy ne, mert mi tagadás nem áll olyan szörnyűen a karcsú és sovány testalkatomhoz. A vállig érő rózsaszín hajam - kiemelném, hogy érdekes módon természetes a színe és nem festett, bár gondolkodtam párszor az át festésen, de végül ilyenre hagytam meg - tincsei hullámosan omlottak a vállaimra. És hát a fehér cipőm nem illet bele a teljes összképbe, de most nem az a lényeg. Még párszor bámultam a tükörképem, végül úgy döntöttem nem veszem meg, mert nagyon nincs mire felvennem és Karácsonykor egyszerűen fogok öltözködni, meg nem is akarok annyira ünnepelni a múlt évben történtek miatt, akkor elveszett bennem az ünnepi szellem.

Miután kijöttem a ruhás részlegről, nem üres kézzel, mert vásároltam kettő ugyan olyan meleg pulóvert, az egyiket saját magamnak, a másikat meg a barátomnak. Remélem tetszeni fog neki, mivel a kedvenc színében szereztem meg, sötétkékben. S egy fehérrel írt felirat található az elején, ami nem más, mint a Ms. és Mrs., persze külön-külön. Ezután látogattam el az élelmiszerek felé. Ott hamar megvoltam, csak a szükséges dolgokat tettem a kosárba, s mentem is fizetni a kasszához. Még sétáltam pár felesleges kört hátha kapok valamit, amit haza vihetnék, sajnos nem volt olyan, ami elnyerte annyira a tetszésem, hogy meg is vegyem. Így inkább kifele kezdtem menni.

Mikor kiléptem a pláza nagy ajtaján egyből megcsapott a hűvös szellő. Jobban belebújtam a kabátomba, sálamba a hideg ellen. S ezután gyorsabb tempóba kapcsolva siettem. Kezdett sötétedni, az utcákon fel voltak kapcsolva az égősorok, villanyoszlopokon az égők megvilágítva az utakat, járdákat. Alig pár embert lehetett kint látni, a gyerekeket meg beküldték nehogy megfagyjanak, megfázzanak.

A két zacskót, amit kezeimben tartottam letettem a lábaim elé és zsebemből elővettem a ház kulcsát. Bele tettem a zárba és elfordítottam.

- Úgy látszik, egy kis ideig egyedül leszek itthon - mondtam félhangosan magamnak, bementem a házba és magam után becsuktam az ajtót.

Beléptem a mi kis otthonunkba, ami valljuk be nem volt valami kicsi ház, két ember számára jó nagy. De egyből mikor bejövünk egy hatalmas, fehér falú nappali fogad bennünket, s velünk szemben egy étkező asztal a konyha és a vendégszoba falai között, rögtön jobbra fordulva egy könyvespolc található meg, balra pedig egy ajtó, ami a dolgozó szoba félét rejti, és egy fogas van a fal mentén. Jobb felől van a hálószoba, fürdő, vendégháló. A mosdó a két háló között kapott helyet, s a hálószobák ajtaja szemben nyílik ki. Baloldalon van még egy gardróbhelység a dolgozószoba mellett. S végül a konyha a bal oldali sarokban van, egy boltíven keresztül lehet bejutni- közel hozzá egy plazma téve szemben egy sarokkanapéval, aminek csak egyik fele van a falnál és egy dohányzóasztal előtte-, majdnem szemben van a bejárati ajtóval. A kamra pedig a konyhából nyílik, s ez is bal felől van, a gardrób mellett.

Karácsonyfánk még nincs, de pár nappal Karácsony előtt fogjuk beszerezni, ami majd a fogastól kicsit arrébb, kap helyet. Díszeket nem tettem ki a házban, csak egy kiadós takarítás után szándékozom, december közepe fele.

Levettem a cipőm és félre tettem, kabátomat, sálamat felakasztottam a fogasra. A két kisebb csomagomat megfogtam és elindultam a konyha felé. Amiben a két darab ruha volt a fotel szélére helyeztem, tovább indulva beértem a konyhába, ahol a középen lévő pultra tettem az élelmiszerekkel teli pakolt plászát. Elkezdtem kipakolni és elrakosgatni ott a dolgokat szépen sorjában a helyükre.

Egy kis idő múlva végeztem, s miután a szobánkba az éjjeli szekrény tetejére vittem a pólókat neki leselkedtem a vacsorának. Rizst hússal kezdtem el főzni. Amíg feltettem a rizst főni, hamar előkészítettem a húst, ami csirkemell lett. Felvágtam csíkokra, egy mélyebb tányérba megcsináltam, ami a bundájához kellett, a lisztet, a két tojást, sót, kis olajt, sütőport és vízzel összekevertem. Miután ez meg volt meggyújtottam a másik gázt. elővettem a serpenyőt és öntöttem bele olajt. A felvágott húst belemártottam ez elkészített bundába és tettem is a serpenyőbe sütni. Fél óra alatt kész lettem a kajával, a rizst lefedtem, a csirkemellet is, hogy ne hűljön annyira ki, míg megérkezik a barátom.

Semmi nyomát nem láttam, hogy érkezni akarna, így úgy döntöttem sütök egy kisebb adag palacsintát desszertnek. Egy kettőre kikevertem és elkezdtem sütni, közben betettem pár számot, míg elkészül. Hangosra tehettem, mert nem hallottam, hogy nyitódott a bejárati ajtó, mivel meleg kezek tekeredtek a derekam köré, miközben épp fordítottam meg a palacsintát, s megijedtem így a tészta a plafonon végezte, de leesett pontosan a fejemre. Egy édes kacagást hallatott a fogva tartóm és szembe fordított magával. Felemelte a pocsékba ment tésztát a fejemen. Mikor megláttam, hogy ki az elmosolyodtam.

- Örülhetsz, mert majdnem fejbe vágtalak ezzel itt – szólaltam meg, közben óvatosan felemeltem a tárgyat, amire céloztam. Erre még hangosabban felröhögött.

Hellóka!! Itt a kövi rész amit megígértem, hogy még ma kiteszek. De később megint teszek ki nagy örömötökre és ajándékként :")

FagyöngyOnde histórias criam vida. Descubra agora