Szesnasty grudnia 🎄
Matt's POV
Wcześniej gdy miałem wejść do pokoju Stelli usłyszałem coś dziwnego a mianowicie „Ja to wiem w końcu rozmawiałyśmy o tym po twoim spotkaniu z nim ale chodzi mi o to jak zareagował na to że" i tu ściszyła głoś więc nie mogłem usłyszeć o co chodzi.
-Więc?-nalegałem.
-O niczym ważnym a co podsłuchiwałeś?-widziałem, że próbowała coś ukryć.
-Nie ale usłyszałem coś ciekawego.-uśmiechnąłem się.
-Yyy a co?-wygladała jakby się czegoś bała, nie wiem że się o czymś dowiem a miałem o tym nie wiedzieć.Była jakaś zdenerwowana.
-Spytałaś Molly o to jak ktoś zareagował na coś ale nie wiem na co i kto.Nie powiedz, zaciekawiło mnie to.-zaśmiałem się.
Widziałem jak wypuściła powietrze i jakby odczuła ulgę.
-Aaa to.Chodziło o Taylor'a, nie mówił ci?-zapytała, zdziwiona.
-No zależy o czym.-mówił mi, że jedna dziewczyna z której się przespał oznajmiła mu wczoraj, że jest z nim w ciąży ale nie wiem czy o to chodzi.W dodatku skąd Stella miałaby to wiedzieć?-Rozmawialiśmy dzisiaj o czym ważnym ale nie wiem czy o to chodzi.
-O czym gadaliście?-zapytała.
I tak by się dowiedziała prędzej czy później w dodatku to Taylor a przecież on też jest przyjacielem Stelli.
-Jedna dziewczyna z która się przespał wczoraj oznajmiła mu, że jest z nim w ciąży.-rzuciłem, patrząc na dziewczynę, która wygladała na zaciekawiona tą informacją.
-I jak na to zareagował?Powiedział co to za dziewczyna?-za dużo pytań zadaje.
-Powiedział, że naprawdę lubi tą dziewczynę i nawet chyba coś do niej czuje ale musi przemyśleć to wszystko bo nie spodziewał się czegoś takiego.I nie, nie mówił co to za dziewczyna.A co, wiesz kim ona jest?-teraz to ja zadałem pytanie.
Coś mi się wydaje, że wiedziała o tej sytuacji wcześniej jeszcze przed tym jak sue wydarzyła.-W sumie, po tym co mi powiedziałeś mogę ci powiedzieć.-zawachała się.-Tą dziewczyną jest Molly.-powiedziała.
Nie mogę uwierzyć.Dziewczyną, która przespała się z Taylor'em jest Molly.Ta sama dziewczyna, która nie lubi imprez i jest tak zwaną „mamą" w ekipie, która dba o wszystkich, jest spokojna i myśląca.
-O chuj.-tylko to potrafiłem z siebie wyrzucić.
-Tak samo zareagowałam jak się o tym dowiedziałam.-westchnęła, siadając po turecku na krześle.-A jak usłyszałam, że Taylor ma być ojcem tego dziecka to zwariowałam.
-Nie mogę uwierzyć, że nasi przyjaciele zostaną rodzicami.-prychnąłem.
-Ja też.-zafturowała mi brunetka.
Przez chwile siedzieliśmy w ciszy bo nie wiedzieliśmy co mamy powiedzieć.Ale naszą ciszę przerwał hałas w przed pokoju.
Rodzice wrócili.
Po chwili w kuchni pojawiły się nasze mamy, pytając nas czy pomożemy rozpakowa zakupy.Oczywiście się zgodziliśmy.
-A gdzie tata i wujek?-spytałem mamy.
-Próbują wnieść choinkę.-od razu spojrzałem z szeroko otwartymi oczami na moja przyjaciółkę a ona na mnie.
Z uśmiechem oboje pobiegliśmy do przedpokoju.Zobaczyliśmy dwóch ojców, rozkładających ogromna choinkę.
CZYTASZ
light
Teen FictionKalendarz adwentowy w wersji czytanej 😊❤️🌨❄️⛄️ Stella i Matt od dzieciństwa trzymają się razem, można spokojnie powiedzieć że są najlepszymi przyjaciółmi.Niestety wszystko zaczyna się komplikować gdy oboje zaczynają coś do siebie czuć a do tego ob...