koniec

716 80 1
                                    

cześć, tu maura. chciałabym na zakończenie napisać kilka ważnych słów nt. tej książki. jeśli ciebie to nie interesuje - przewiń do ostatniego akapitu, jednak jeśli przeczytałeś tę książkę w całości, to koniecznie zapoznaj się z tym co napisałam poniżej.

przede wszystkim chcę abyście wiedzieli że tę książkę skończyłam pisać 3 lata temu i od tego czasu przestałam udzielać się na wattpadzie, praktycznie przez dwa lata nie wchodziłam na konto. przez ten czas baardzo dużo się zmieniło, ja wydoroślałam, zmieniłam zdanie na wiele tematów. zmierzam do jednej rzeczy - bardzo nie chciałabym aby ktokolwiek oceniał mnie na podstawie tego, co jest zawarte w tej książce. nie mam zamiaru jej edytować, zmieniać z prostego powodu - nie wiem jak wygląda obecnie wattpad, więc zmiana i edycja czegokolwiek tutaj byłaby mało miarodajna. książki również nie chcę usuwać, za bardzo mi jej szkoda, poza tym widzę że nadal cieszy się ona sporym zainteresowaniem, więc grzechem byłoby ją zabijać.

jeśli masz ochotę zapoznać się z moją inną twórczością, to serdecznie zapraszam ciebie do mojego artbooka! regularnie wstawiam tam swoje prace, zarówno wykonane tradycyjnie jak i w digitalu, będzie mi bardzo miło jeżeli tam zajrzysz.

serdecznie dziękuję wszystkim za przeczytanie tej książki, mam nadzieję że nawet po tylu latach wyciągnęliście z niej coś ciekawego lub nauczyła was ona czegoś. to wszystko co chciałam wam powiedzieć. pijcie dużo wody, bądźcie zdrowi w tym trudnym czasie. żegnajcie i być może do zobaczenia w artbooku! 🌻

Wattpad trudny jest.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz