TheWattys 2017

3.7K 279 42
                                    

     Obeznani w temacie pewnie już wiedzą, że Polska nie bierze udziału w tegorocznych TheWattys. Jednak zanim przejdziemy do tego, postaram się wytłumaczyć, co to w ogóle jest.

    Otóż są to nagrody rozdawane co roku dla najlepszych książek z danej kategorii. Taką nagrodę w Polsce posiada np. książka "Error".

    TheWattys odbywają się w każdym kraju, do roku 2016 były także w Polsce, jednak w tym roku nie będzie ich w naszym kraju oraz w Grecji. Powód? Za mało osób do Jury, myślę, że chodzi tu głównie o Ambasadorów.

    Z tego powodu na pewnej grupie (Wattpad Polska) powstała dyskusja o tym, czy nie zrobić podobnego konkursu samodzielnie. Jednak dość dużą ilość osób była tego przeciwna. Opinie nie byłyby obiektywne, wybierano by znane książki, nie przejrzano by wszystkich tytułów. Pod wieloma względami byłoby to bardzo trudne, jednak użytkownicy chcieli podjąć się wyzwania. Obecnie nie mam pojęcia jak wygląda sytuacja, temat ucichł.

    A wy co o tym sądzicie? Myślicie, że dałoby się takie coś zorganizować? Na jakich zasadach miałoby to działać? Osobiście nie wyobrażam sobie czegoś takiego na tę chwilę, za mało osób obeznanych w różnych gatunkach, ba, we wszystkich gatunkach.

   Do następnego~

Wattpad trudny jest.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz