Drogi czytelniku!
Całe opowiadanie jest pisane z perspektywy Marco.Nie jest ono jakoś specjalnie związane z kreskówką (Star Buttterfly kontra siły zła), chociaż żeby wiedzieć o co chodzi polecam oglądnąć przynajmniej 1 odcinek.
Pragnę też poinformować, że mogą się pojawiać postacie z innych bajek, np. Gravity Falls.
Dla fanów S.B.K.S.Z. : Przykro mi to mówić, ale nie oglądnąłem nigdy całej serii, więc nie wiem co się działo po momencie, który pamietam jako ostatni. Uznajmy, że Ludo został pokonany, a Toffie nigdy nie istniał proszę.
Tak w skrócie:
•Marco Diaz ma 18 lat, ma swoje nożyczki międzywymiarowe, dalej mieszka z rodzicami (w moim opku chodził w przeszłości z Jackie Lynn Thomas, ale zerwali i tu kończy się życie miłosne Marco).
•Star Butterfly (17) mieszka na Mewni, czasem odwiedza Ziemie.
•Tom Lucitor (19*) ma przyjazne stosunki ze wszystkimi. Nie wybucha już złością.
* ~nie wiem ile ma mieć lat
•Końska głowa (18) (jako człowiek: Pony Head)
•Ponieważ dawno tego nie oglądałem, szkoła, itp. będą wyglądać jak w Polsce (Marco chodzi do 2 klasy liceum).
Żeby była jasność co jest w jaki sposób napisane:
Sen. Sen. Sen. Kursywą, rozpoczęty i zakończony:
~~~~~Myśli. Kursywą.
„Myśli we śnie. Kursywą w cudzysłowiu."-Dialogi/monologi bohaterów -
-Dialogi/monologi we śnie -Osoba:
Tekst. SMS/wiadomość. ✔️Ja:
Tekst. Odpowiedz na wiad. ✔️Słowa/zwroty* -najlepiej jak wpiszesz w Google i zobaczysz.
~-*-~ -skip time.
Mam nadzieje że ogarniesz.
!!!⚠️UWAGA⚠️!!!
To opowiadanie może zawierać przekleństwa, sceny drastyczne i inne tego typu rzeczy.Będą się pojawiać również wątki miłosne, miedzy bohaterami tej samej płci, więc jak masz mieć z tym problem to nie czytaj.
Czytasz na własną odpowiedzialność.
Życzę miłego czytania!
CZYTASZ
Pull me out ~Tomco
FanfictionZawieszone. Star i Marko dorośli i dużo się wydarzyło w ich życiach. Zwłaszcza w życiu Marko wiele się zmieniło... Wszystko zaczyna się od koszmaru, a kończy? W innym świecie... Nie umiem pisać opisów, więc proszę się zadowolić tym co jest. Tak cz...