Polina'nın başına ne gelmişti? Ya da bir şey geldi mi burası bile şüpheliydi.
Bay Alexey kısa bir konuşmadan sonra yanımıza gelerek :
-Hadi çocuklar. Yola çıkma vakti. Olayı ekibe bildirdim. Arama ekibini de bilgilendirdim. Bütün kameralara bakılacak. Ve bütün yollar da denetim altında. Telefonunu takibe aldık. Bir şekilde bir yerden açık bulabiliriz diye düşünüyorum. Merak etmeyin , dedi yine kendinden emin bir ses tonuyla.
Hiçbirimiz bir şey diyemeden mont ve ayakkabılarımızı giydikten sonra arabaya bindik. Ben ve Maria benim arabamda gidecektik, Egor da babası ile birlikte gidecekti.
Yaklaşık 10 dakika sonra emniyete varmıştık. Bay Alexey ve ekibi her düzeneği kurmuştu. Hızlıydılar. Bunu görmek o süre zarfında beni az da olsa kendime getirmiş, umutlanmamı sağlamıştı.
Ben bunları düşünürken gözüm birden Maria'ya takıldı. Anlamlandıramadığım bir bakışla etrafa göz gezdirmeye başlamıştı. Halbuki buralara daha önce de birçok defa gelmek zorunda kalmıştı. Onun için yeni bir deneyim değildi.
Gözlerinin içine baktığımda...başka bir bakıştı bu. Sanki..bir şeyler biliyor gibiydi.
Yine her zamanki gibi içimdeki sesi susturmayı başararak bu saçma sapan düşünceyi aklımdan kovdum. Söz konusu Maria idi. Hayatındaki hemen hemen hiçbir şeyi kendi başına yapamamıştı. Kendine güveni olmayan zavallı insanlar arasında en önde bayrak sallayabilirdi. Ki bir şey yapmış olsa ya da bir şeyler biliyor olsa bunu her şekilde belli ederdi. Her konuda beceriksiz olduğu gibi yalan söyleme ve bir şeyler saklama konusunda da öyleydi.
Hepimiz Bay Alexey'in odasına giderek koltuklara oturmuştuk. İçerisi sıcacıktı. Üzerimdeki mont beni daraltmaya başlamıştı ama burada ne kadar kalacağımızı bilmediğimden dolayı üzerimi de çıkarmak istemiyordum. Tedirgindim. Neler döndüğü konusunda en ufak bir fikrim yoktu. Aynı anda hem bilmek hem de bilmemek istediğimi fark ettim.
Egor babasına dönerek :
-Bir haber var mı? Ya da bir mobese görüntüsü?
Bay Alexey gözünü bilgisayar ekranından alarak yavaş bir şekilde bakışlarını oğluna çevirdi:
-Sabah evden çıkışını görüyoruz araba ile. Ama arabanın plakası yok , dedi.
Bu sözü duyunca şaşkınlığım direk yüzüme vurmuş olacak ki Bay Alexey bana dönerek :
-Arabasında plaka sorunu var mıydı? , diye sordu.
Kafamı hayır ifadesiyle salladım. Sonrasında da daha fazla şey söylemem gerektiğini düşünerek :
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BRICTOM
Mystery / Thriller"Ruhlar var ateşlerin arasında, her biri yakalanmış kendisini yakacak olana." -DANTE