Anlamıştım. Kolumu sıkmasındaki amacı anlamıştım. O bana aşıktı. Kesinlikle aşıktı. Ama bunu söylemekten çekiniyordu. Sanırım platonikti.
Ahh , sonunda dileklerim gerçek oluyordu. Onunla evlenip evimize de inek alabilecektik.
Anonim: naber
Ben :sanane
Bu anonim de kimdi ya merak ediyordum. Anonimle konuşmak istemiyordum. Çünkü ben Kadirle evlenecektim ve namusumun kirlenmesini istemiyordum. Ve en önemlisi Kadir anonimi bulup öldürebilirdi.
Yazık yani anonime de . Her neyse. Şuan okuldaydım. Alinin yanına oturdum.
Naber dedim.
Oda üzgünüm Merve seninle konuşamam dedi.
Neden dedim
Çünkü beni canımla tehtit ettiler , sana yaklaşmamam lazım dediler, üzgünün dedi ve yanımdan gitti.
Lanet olsun.
Kadir beni çok kıskanıyordu. Aramızdaki bu problemi en kısa zamanda halletmemiz gerekiyordu. Bu kadar kıskanç biriyle yaşayamazdım. Sanırım... o kötü biriydi.
Ondan vazgeçebilirdim.
Dersin bitmesine 20 dakika vardı. Çantamı sırtıma taktım. Ve hocaya canın cehenneme deyip dışarı çıktım.
Hocayı umursamıyordum.
Kadirin sınıfına kapıyı çalmadan girdim ve kadirin sırasına geldim. Elinden tutup onu dışarı çıkardım. Herkes şaşırmıştı. Şuan onları umursayamazdım.
Kadir bak beni seviyorsun biliyorum ama bu yaptığın biraz abartı değil mi dedim
Ne yapmışım dedi
Aliyi tehtit etmissin. Benimle konuşmaması için dedim.
Yüzü kireç gibi bembeyaz oldu.
Özür dilerim, ama seni gerçekten çok seviyorum. Seni daha önce nasıl farketmedim anlamıyorum. Sen... melek gibisin. Ben de kötü çocuğum. Neden sevgili olmuyoruz ki.
Bana çıkma teklifi etmişti. Ne diyeceğimi bilememiştim. Derken dudaklarımdan şu cümle çıktı :
Bana inek alacak mısın
-haa dedi. Anlamamıştı.
Yok bişey dedim ve devam ettik.
Elleriyle ellerim iç içeydi. Ve ben bu durumdan mutluydum. İneğimizi de alınca mükemmel bir aile olacaktık.