12. BÖLÜM

13 2 0
                                    

İnek posterlerimi yırtan kişiyi görünce ağzım 10 karış açık kaldı. Hala karşımdaki kişiye bakıyordum. Bunu nasıl yapabilirdi. Posterlere nasıl zarar verebilirdi. İçimde bir şeyler koptu. Çığlık çığlığa bağırmak istiyordum. Hıçkıra hıçkıra ağlamak istiyordum. Ben... o kadar kötüydüm ki. Karşımdaki kişi Kadir di. Hemen yanına gittim. Yıkılmıştım.

Sen o sen miydin.

Evet.

Ama sen...

Üzgünüm.

Nasıl yaparsın bunu diye haykırdım

Çünkü kıskandım diye haykırdı. Çok şaşırmıştım.

Nasıl?

Çünkü onlara çok ilgi gösteriyordun. Sen benimsin bunu o kafana sok çünkü ben bir bad boyum sen benimsin eşya gibi.

Peki

Bu arada ikinizi de kıskandım. Sen benimsin o ineklerde benim.

Tamam ama onları çok seviyorum.

Ben de

O zaman sen de sev ben de. Bir daha böyle bir şey yapma.

Tamam

Sonra birlikte oturduk biraz. İnek hayalleri kurduk. Çok zengin olduğumuz için çok zengin bir evde oturacaktık. Ayfonumuzla ama zengin olduğumuz için 12 pro maximizle ineğimizi çekecektik. Hep birlikte selfi yapacaktık. Zengin olduğumuz için onlara da ayfon alacaktık. Çünkü biz zengindik. Bir süre daha böyle hayaller kurduk. Sonra birlikte uyuduk. Ailem bu gece gelmeyeceğini söyledi arayıp.

Ertesi sabah kalktık ve okula geldik. Sınıfa girdiğimde Ali'nin yanına oturdum. Ali bir anda beni öpmeye çalıştı hemen soğan yediğimi söyledim o da geri çekildi. Sabah tabii ki de doyasıya soğan yemiştik. Teneffüs olduğunda Kadir in yanına gittim. Hemen beni duvara yapıştırıp öptü. Çünkü o bir bad boydu. Ali bizi görünce çok üzüldü koşarak yanımızdan geçti. Ben de üzüldüm ve arkasından koştum. Ama ona yetişemedim. Geri döndüm. Yeliz kadire doğru yürüyordu. Ben hemen koşup Yeliz'in yanına koştum.

Nereye?

Sanane

Kadire gidiyordun değil mi

Evet bu seni ilgilendirmez

Hayır ilgilendirir o benim sevgilim

Ne?

Evet duydum şimdi bas git

Ama

Belki bu sana yardımcı olur dedim ve ona yaklaşık yüzüne geğirdim o da soğan yüzünden hemen koşup gitti. Ben demiştim yardımcı olu diye. Kadir'in yanına gittim. Okul bittiğinde zengin evimize geldim ve uyudum.

BAD BOY TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin