Yeni posterlerime bakarak başlamıştım güne. Eskileri çok özledim. Neyse. Tamam komik değildi biliyorum. Tamam kızma.
Zengin olduğumuz için evimiz trublex di ve merdivenden aşağı inmek çok zamanımızı aldığı için asansör almıştık. Asansörle aşağı indim.
Mutfağa geçtim. Hünerlerimi gösterme zamanıydı. Bir ekmek aldım ve içinde soğan kesip koydum. Fakirler bunun tadını bilemezdi. Off miss.
Amacım şuydu: kadir benim kolumu acıttığı için ben de soğan yeyip ona yaklasacaktım.
2 ekmek yeyince artık doymuştum. Bu arada 1.70 boyunda ve 49 kilodaydım.
Okula geldiğimde kızlar yine etrafımı sarmıştı.
Yaa merve lütfen benimle arkadaş ol diyorlardı. Hepsi beni seviyordu. Mallar.
Sınıfa doğru geldim. Ve tam o sırada Yeliz yanıma geldi. Lütfen havalı olmanın formülünü bana da öğret.
Ona dönüp senin gibi ezikler asla havalı olamaz canım dedim ve sınıfa girdim. Kızlar gözünü benden alamıyordu. Erkekler zaten ağzımı içine bakıyorlardı.
Hepsi beni yiyecek gibiydi. Kadir onları döverdi.
Ali yanıma geldi ve sana bisey itiraf etmem lazım dedi
Söyle dedim.
Seni kaçıran bendim dedi. Şaşırmıştım. İnanamıyordum.
İnek posterlerimi de mi sen yırttın dedim
Hayır dedi.
Ali de kötü biriydi. Ama bu onun yakışıklı olduğu gerçeğini değiştirmezdi. O kadar yakışıklıydı ki birden dudaklarına yapıştım. O sırada kadir yanımıza geldi ve bana baktı. Üzülmüştü.
O da benim canımı yakmıştı. Aliyi öpmeye devam ettim. Derken hiç beklenmedik bisey yaptı ve yelizin dudaklarına yapıştı.
Ve onu sertçe öpmeye başladı