Dünün üstünden bir gün geçmişti.
Yani beni öpeli bir gün olmuştu. Çok şaşırmıştım. Ama kendime çeki düzen vermeliydim. Ağırlığımı ortaya koymalıydım. Şuan tenefüstü. Yanına gittim.
Sen beni o tanıdığın kızlardan zannettin herhalde, ben o bildiğin kızlardan değilim. Diye ateş püskürttüm ona.
Çok sinirlenmişti
Git başımdan canını yakarım dedi. Yapardı. Çünkü o bir bad boy du. Her şeyi yapardı.
Bak beni dinle dedim ona.
Aliyle aramızdaki iliskiye karışamassın. O benim arkadaşım dedim ona.İstediğime karısırım. Ben senin sevgilinim dedi. Öylemiydi gerçekten . Sevgili. Öyleydi. Çünkü beni öpmüştü. Eğer benimle evlenmezse töreler onu öldürürdü. Çünkü ben zengin,havalı bir aşiret gızıyem.
O kötü çocuk olabirdj. Ama bu bana karışacağı anlamına gelmiyordu. Bana hiçkimse karışamazdı. Onları para ve zekamla altederdim.
Aklıma bir fikir geldi. Hemen Alinin yanına gittim. Onu elinden tuttum ve tekrar Kadirin sınıfına girdim. Tam kadirin yanına geldim ve Alinin dudaklarına yapıştım. Ali de bana karşılık veriyordu. Sanırım oda beni seviyordu.
Derken sınıftaki hoca bizi alkışlamaya başladı. Ve diğer öğrencilerde. Kızarmıştım. Kadire baktım. Ortalıktan kaybolmuştu. Gitmişti.
Ali sana neler olduğunu anlatıcam ama önce şu lanet sınıftan ayrılalım dedim Aliye
O da tamam dedi.
Ellerimiz hala birleşikti. Aliye her şeyi anlattım ve çantamı alıp okuldan çıktım. Bugün çok şey yaşamıştım. Ayfonumun bildirim sesi geldi.
Zengin olduğum için ayfon 11 pro max kullanıyordum.
Anonim: seni hâlâ sevityorum.
Aklıma bişey gelmesiyle duraksadım.
Yoksa....Yoksa Kadir anonim olabilir miydi