Merhaba ben Merve. 17 yaşındayım. Lise 3'e gidiyorum. Sevgilim yok. Karakter tanıtımı bu kadar.
Derste çok sıkıldım. Ve Ali'nin yanına oturdum. O can sıkıntımı gideriyordu. Sohbet ediyorduk yani . fesatlar. Ders bitti ve yeliz yanıma geldi.
"Merhaba Merve "dedi.
"Seninle konuşacağımı sandın, salak. Sendne nefret ediyorum. Ikiyüzlü mal. "
Deyip tüm nefretimi ona kustum. Mal dı çünkü. Tenefüs olduğu için çantamı aldım ve dışarı çıktım. Ilk ders bittiği için artık okuldan kaçabilirdim. Çünkü lanet olası çok havalı bir kızdım.
Derken telefonuma bir mesaj geldi.
Anonim : seni seviyorum havalı kız.
Lanet olsun.
Bir gün de bana aşık olmasalar şaşardım zaten. Bir insana her gün yazılır mı yaa
Cevap verdim.
Siz : Ben seni sevmiyorum. Birdaha bana yazma. Alırım ayağımın alrına, ciklet.
Bidaha yazmazdı sanırım. Onu korkutmuştum çünkü. İnsanlar benden korkmalıydı. Lanet olsun hem havalı hem de korkulacak bir kızdım. Ve bundan mutluydum.
Okuldan kaçıp eve geldim. Yemek yedim ve telefonu elime aldım. Mesaj atmıştı yine offf
Anonim : Olsun ben hâlâ seni seviyorum.
İnsanlar üzerinde inanılmaz etkiler bırakıyordum. Herkes bana platonikti. Ve bu beni eğlendiriyordu.
Siz : seversne sev be napabilirim.
Annemgil akşam geleceklersi. Bu yüzden doyasıya eğlenebilirdim. Hazırlanıp dışarı çıktım. Sinemaya gidecektim.
Korku filmi en sevdiğim film türüydü. Hemen bir bilet alıp hirdim içeri. En büyük mısır dan aldı. Yanın da da kola. Ve en öne oturdum.
Çünkü lanet olası bir zengindim. Babam beyin cerrahi, annem genel cerrahtı. Aşırı zengindik. Bana her gün harcamam için 150 Tl veriyorlardı. Ve bende bundan mutlu oluyordum.
Sinemadan sonra bir dövmeciye gittim. Uzun zam adır bir dövme yaptırmak istiyordum. Koluma onun resmi olan bir dövme çozdirdim.
Ona aşıktım. Ahh Kadirimmm
Ona aşıktım ama o beni görmüyordu. Ezik kişilerden hoşlanıyordu. Beni sevmesi için ezik mi olmam gerekirdi yani ?
Ama olabilirdim. Çünkü ona çok aşıktım. Ve beni sevsin istiyordum. Onunla evleneyim ve bir tane de evime inek alayım. Evimin önünde beslerdim. Bu benim tek hayalimdi.
Her gün süt sağmak bana göre değildi o yüzden süt sağması için bir hizmetçi tutacaktım. Çünkü zengindim olum.
Dövmeciden sonra eve geldim ve uyudum. Bu günlük bu kadar macera yeterdi.