7. BÖLÜM

30 5 2
                                    

Sinirlerime hakim olamıyordum. Kadir son zamanlar da çok değişmişti. Ne yapacağımı bilmiyordum. Sanırım, yurt dışına kaçacaktım. Bir süre insanlardan uzak olmak bana iyi gelebilirdi.

Bavulumu hazırladım. İnternete girip kendime bilet aldım. Annemgile haber vermeme gerek  yoktu. Çünkü ben asi bir kızdım izin alamazdım.

Kadiri aradım ve bu iliskiyi bitirmek istediğimi söylemek için biyer de buluşma teklifi ettim.

Kafeye geldiğimde bad boy um beni süzüyordu. Altımda mini etek vardı. Ve bacaklarımı kesiyordu.

-bu kadar kısa giyinemezsin

-ne giyeceğime karışamazsın dedim.

-hayır ben senin sevgilinim. Her şeyine karısabilirim dedi.

Ona bu hakkı kim veriyordu. Hiç kimse. Giyecektim . hem de daha kısasını. Ona döndüm ve konuştum.

Kadir, üzgünüm ama biraz kafa dinlemem lazım. Kısa süreliğine yurt dışına çıkacağım. Bu iliskiye biraz ara verelim dedim

Çok şaşırmıştı. Tamam dedi.

Artık gidebilirdim. Gitmeden önce yanına yaklaştım ve kulağına eğilip geğirdim.

Ve kafeden çıktım. Havaalanına doğru yürüyordum. Insanlar beni görünce Aaaaa merve hanım butrun diyorlardı.

Her yerde ünlüydüm lanet olsun.

Birden ağzımı biseyin kapatmasıyla durdum. Gözlerim de kapanmıştı. Sanırım beni kaçırıyorlardı.

Bunu kim yapar dı ki. Kim beni kaçırabilirdi. Beni kaçırmak cesaret isterdi.  Bur arabaya bindirildim. Anladığım kadarıyla tek kişiydi.

Aklıma gelen şeyle durdum. Kadir....

Beni o mu kaçırmıştı. Aşkı gözleeini kör edeck kadar seviyordu beni. Lanet olsun. Sonra birden ani bir fren oldu ve araba durdu. Biri beni arabadan asağı indirdi. Ellerimi çözüp geri arabaya bindi. Gözümdeki kumaş parçasını çıkardığım da kendimi lüx evimin önünde buldum.

Yine çok şey atlatmıştım. Evime girdim ve küvetimde sıcak bir  duş almak istedim. Ama odama girer girmez ağzım açık kaldı. Bu vahşeti kim yapmıştı.

-inek posterlerimi kim yırttı lannn

BAD BOY TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin