14. BÖLÜM

12 1 0
                                    

Annem kolumu kesmişti ve hala kesmeye devam ediyordu anlamıyordum nasıl böyle bir şey yapıyordu koluma işkence ediyordu gözlerim kararmaya başladı.

Gözlerimi açtığımda hastanedeydim ve karşımda Kadir duruyordu. Bana pis pis sırıtıyordu. Neler oluyordu. Bana yaklaştı beni öptü beni öpünce anladım ki anladım ki ben hala onu seviyorum.

Seni kurtarıcam merak etme

Sustum hiçbir şey söylemeden kafamı salladım. Hemşire geldi ve bana pansuman yaptı. Hemşire dışarı çıktığında hemen beni ayağa kaldırdı ve beni kaçıracaktı ki annem geldi.

Neden bana bunu yaptın dedim

Çünkü ağzın soğan kokuyordu dedi

Şaşırmıştım. Ama aslında haklıydı on tane soğan yediğim için hala kokuyordu. Annem gelince beni kaçırmayı erteledi Kadir. Annem çıktığında kadire döndüm

Sen gerçekten onun oğlu musun? dedim

Hayır o benim Amcam dedi

Neden bana öyle yaptın dedim

Çünkü beni buna zorladılar mecburdum dedi

Ben de bir şey demedim.

Beni seninle tehdit ettiler seninle soğan yiyememeye dayanamadım sensiz inek büyütme ihtimaline dayanamadım.

Tamam dedim ve geldi beni öptü. Sonra birlikte hastaneden kaçtık kaçarken de biraz sağlık malzemeleri çaldık. Koşuyorduk uzun süredir ve bir türlü durmuyorduk. Sonunda köşede durduk.

Şimdi ne yapacağız dedim

Aç mısın dedi

Evet

Sen de benim düşündüğümü mü düşünüyorsun? Diye sordu

Gülerek kafamı salladım gittik soğan çaldık ve soğan yedik.

Peki şimdi

Şimdi görürsün dedi ve beni sürüklemeye başladı bir inek alma yerine gelmiştik. Kendimize güzel bir inek seçtik sonra gidip ona ayfon 12 pro max aldık bir eve geldik burası Kadir'in eviydi posterler aldık ve onları astık. Sonra hep birlikte soğan yedik ve fotoğraf çekildik. Akşam olunca hepimiz telefonlarımızla oynuyorduk. Yatmadan önce ineğimize kitap okuduk onu uyuttuk ve biz de uyuduk.

BAD BOY TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin