.

106 21 8
                                    

(Hera)"Evet biraz dalgınsın. Karar verdin mi ?"

"Sanırım şarkı söyleyen yunusları da eklemeliyim."

(Hera)"Eğlenceli gibi geliyor."

"Evet öyle ama içimde garip bir his var. Bir şeyler ters gidiyor gibi."

(Hera)" Her şey mükemmel olacak ve hiçbir şey kötü gitmeyecek."

"Peki, sen öyle diyorsan." Dedim ve biraz daha yürüdükten sonra ayrıldık. Eve doğru yol almaya başladım. İçimde ki ürperti devam ediyordu ve her şey çok sessizdi. Parti bitmiş yerini cenaze almıştı sanki. İçimdeki ürperti sessizlik mi yoksa sessizliğin getirdiği belirsizliklermiydi bilmiyordum. Bu sessizlikten olabildiğince faydalanmaya çalıştım. Misafirlerim için güzel bir ortam hazırladım. Gece olmadan kahvemin eşliğinde sigara içmiştim. Son dumanı özgürlüğüne kavuştururken yatağıma yöneldim. Gözlerimi kapattım ve hazırladığım mekana yerleştim. Tek eksik misafirlerimdi.
Çok geçmeden tek tek gelmeye başladılar. Herkes kendine göre şık görünüyordu. Artık 24 saatimiz vardı cevap aramak için. Her şey o kadar güzel gidiyordu ki uyanmak korku veriyordu ölmek  kadar kötü geliyordu. İlk defa rüya toplantısı yaptığımız için herkes heyecanlı ve bi o kadar da meraklıydı. Rüya restoranımızın hayali yemeklerinin tadını alabiliyorduk. Bu herkesi çılgına çevirmişti. Deliler gibi yemek yedikten sonra şarkılar eşliğinde dans edip eğlendik. Kafamda ilk defa bir parti bu kadar eğlenceli olmuştu. İşin iyi yanı ise istediğimiz her şeyi yapıp dinleniyor olamamız. Bu parti bizi daha da yakınlaştırmıştı, çılgınlar gibi eğlendik ama her iyi şeye olduğu gibi partinin bitme vakti geldi. Uyanmadan önce:
"Bu gün buluşmamıza gerek yok sanırım ama gecesinde ardayı ziyaret edelim."

(Alper)"Tamam, herkes bu gece benim partimin daha çılgın olduğunu haykıracak"

(Batur)"ilklerin yerini hiçbir zaman dolduramazsın ama güzel olacağına inanıyorum .sonraki gün de bendesiniz ona göre."

(Yağız)"Oldu olucak altında getirelim gün yaparız."

"Yağız konuşmamız gerekiyor seninle saat 2 de aynı yerde buluşalım."

(Yağız)"şimdide cezalı mıyım?"

"Hayır"
Gözümü açtım ve yemyeşil kırda koşarken dipsiz ve karanlık bir uçuruma düşmüş gibi hissettim.


ArbeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin