"Hey. Rahat bırak onu burda kimsenin sigortaya ihtiyacı yok. Ukala piç"
(Erlik)" Arkadaşların mı ? Ölmeye hevesliler galiba.
"Evet evet hevesliyiz falan filan."
(Erlik) "Onları da getirin!" Dedi adamlarına
"Hadi getirin bizi.( küçümser bakışlarla nefes aldıktan sonra. Elinizdekileri başka yerinizle tutmak istemiyorsanız kaybolun."
(Erlik)" Napıyorsunuz ahmak herifler getirin onları!" Dedi. Adamları bize doğru gelmeye başladı. Yağız öndekine tekme attı ve elindeki sopayı bana fırlattı. Oyun başlamıştı elimdeki beyzbol sopasıyla iyice moda girmiştim. Sanki beyzbol oynuyordum. Fazla uzun sürmeden oyun bitti. Ukala çocuğun yanına doğru gittik. Ona beyzbol sopasının ucunu göstererek.
" Sigortaya ihtiyacın var gibi " dedim.
(Erlik)" Tebrik ederim. Cesaretiniz beni şaşırttı ama bu sefer korkacaksınız." Dedi ve ıslık çaldı. Neredeyse bir ordu dolusu adam doluştu.
(Alper)"Ne yaptın sen aptal" dedi içinden.
(Erlik)" İkinci raunt başlasın o zaman"
"Hadi başlasın bakalım." Dedim ve bende ıslıkla geri kalanımızı davet ettim. Saklı dosyalarımın zili de çaldı ve hatırladığım şeyle daha hevesli oynamaya başladım. Kaç kişi olurlarsa olsunlar ne kadar yara alırsam alayım saniyeler içinde hiçbir şey olmamış gibi devam edebilecektim. Kendimi daha canlı hissetmeye başlıyordum her döktüğüm kan, her yere serilen beden beni baştan çıkarıyordu. Ekibimizin henüz adı bile yokken hiç bilmediğimiz belaya girişmiştik ve bunun farkındaydım. Sayımız onların yanında yüzde üç falandı . Her birimize otuz kişiden fazla adam düşüyordu. Güzel bir antrenman olmuştu ki sayılarımız eşitlenmek üzereyken Erlik kaçmaya başladı. İçimden bizim çocuklara hemen geleceğimi söyledim ve sigortacı piçin peşine düştüm. Uzun bir kovalamacanın ardından onu gözden kaybettim. Bu beni sinirlendirdi nasıl kaçırabildim, aptalın tekiyim. Öfkeyle dolan kabuğum çatlamaya başladı ve yarım kalan işime döndüm. Sinirimi yumruklarımla atmaya çalıştım ama yetmedi daha fazlasını istiyordum. Zar zor ayakta duran birini gözüme kestirip yanına yaklaştım.
"Patronun olacak piçe bir mesaj vermeni istiyorum. Harfi harfine söyleyeceksin. Yoksa bu beyzbol sopasını cevizlerini kırmak için kullanıcam ve işim bitince de göremeyeceğin ama hissedeceğin bir yere saklıycam. Anlaşıldı mı?"(*)Anlaşıldı anlaşıldı. Dedi titreyerek.
"Sakın bizi hafife alma hatasını tekrarlamasın. Daha fazla eğlence istiyoruz. Şimdi kaybol"
Dedim ve topallayarak arkasına baka baka kaçmaya başladı. Artık ekibe güveniyordum ama beni canavara dönüştüren bu bilgi onları daha iyi yapar mıydı diye düşünüyordum. Bu sırada ardanın yanına gittim."Sigortacın bundan sonra ödeme almayacakmış."
(Alper)"çocuklar teşekkür ederim güzel iş çıkardınız ama yine de neye bulaştığınızı bilmiyorsunuz."
"O sigortacı itten bize fiske bile gelemez . Arkasına bakmadan kaçtı."
(Alper)"Mavi anlamıyorsun o piç bundan ibaret değil. Çok güçlü büyücüleri var . Fiziki olarak başaramasalar da büyülerle saldıracaklar."
"Kanla, kemikle oynadıkları için başımız belaya girecek. Vay be."
(Alper)" bundan 4 sene önce onlara yine saldırmışlardı. saldıranlar kara karga çetesiydi. Seni temin ederim Mavi kara karga bizden çok daha güçlüydü."
"Ne oldu peki onlara?"
(Alper)" Hepsi aynı gün akıllarını kaybetti. Kelimenin tam anlamıyla delirdiler Mavi. Sonra da birbirlerini öldürdüler."
"Tamam, onları biraz ciddiye alıcam. Peki sen akşam için hazır mısın ?"
(Alper)"Şuan hazır olmasam da gece bir partiye ihtiyacım var ve bu gün ki geçici zaferimizi kutlamalıyız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arbe
Science FictionAkıl, ruh ve bedenlerini birleştirmeyi öğrenmeye çalışan bir grup genç belirsizlik ve sorularla dans ederek cevap bulmaya çalışırlar. Akılları onları birleştirmek için küçük oyunlar oynar.