Just one night
Ben Star.
bazen hayir yalniz biri bana rosy der.o da bad boy Jk.
Biz liseliyiz.ama o her gun birini becermekle meskul olan bir pezevenk.
Kisacasi ben okulun en iyi ogrencisi ve ayni zamanda dik basliydim.okuldaki kizlarin hayatini mahv eden jkdan az az intikam alirdim.
kendisi bad boy ve asiri seks yapan biri.bunu okuldaki kizlarla yapmasi onlari aldatmasi beni sinirlendiriyor.
O gunde yine kantinde oturmus kalabaligi seyr ediyordum.Jungkook sandalyeye oturmus bir kizi kucagina cekmisti.opusuyorlardi ve eli kizin eteginin altina gitmisti.
Muhtemelen bir azdan onu kizlar tualetine goturup becerecekti. Malum burasi onun kralligi.
Kizlari becerdigi yer. Igrenc!
Bende bu kralligi basan kotu cadi oluyordum her halde.
Tabi basardim.iceride ne halt yediklerini biliyordum cunki.
Gecen gunki tartismadan sonra acikcasi ona engel olmak istemiyordum.sayesinde fenn dersine girememistim.
Epeyi sinirlerimi bozmustu.aslinda kizlarla iki tur iliskiye girerdi.ilk katagoride becerecekler vardir.
Bence bu listeyi okumaya gerek yok. Sayisi gorus acisina giren kizlardan asilidir.
Ha , diger katagorideyse sanirim bir tek ben bulunuyorum. Cunki bir tek bana lakap takti. Yanliz beni beceremedi. E tabi asilamadida.
Bu okulda benden baska kimse onun kalbinin ne hissetdiyini bilemez. Onu iyi taniyorum.
Cocukluktan beri. Hassas ama pic biri. Aslinda hepsi annesini erken kayb etdiyi icin olmustu.
Sonraysa kalbini kapatip, sadece ihtiyacini giderdi.
Hem kos koca kizlar kendilerini koruyamiyorlar mi?Ben bile alismistim Jungkookun her gun birini becermesine.
Ama yine kendime engel olamayip ayaga kalktim ve tualaete dogru adimladim
Iceri giriyordum.bu sirada kapinin onunde onunla carpistim.tam dusucekken belimden tutup beni kendine cekti
Dogrulup onu kenera itdim. hala bana bakiyordu
"yavas ,ne bu acele yine beni basmaya mi geliyordun?" Diyip gulumsedi.o gulumsemesi var ya lanet olasi... cok yakisikliydi
"Seni ilgilendirmez." Suratimi burusturup soylendim.
Bileyimi kavradi ve kinayeyle konusmaya devam etdi.
"Merak etme bir gun sira sanada gelir.hatta istersen.."
Tokat atip geri cekildim.serefsiz pic.
"Bir daha o cirkli ellerinle bana dokunma!"
Pic smile atip yanagini gosterdi
"buna tokat atan ilk ve son kizsin.bir gun opuceksin madem o zaman ne diye simdi dovuyorsun?"
Yeniden vurucaktimki elimi tutdu ve belime koydu.kulagima egilip fisildadi
"Guzellik cok oluyorsun sen.dikkat et canin yanmasin"
Tirnaklarimi ellerine batirinca geri cekildi sinir iceren bir kahkaha patlatdim.
O ve benim canimi yakmak ?
Oldu canim baska?
Ya ben bu serefsizi var ya cig cig yerim.ama dur.bu pislik yenmez ya simdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just one night_ Jk
Fanfictionbulunmaktadir.bu icerikleri sevmeyen yada yasi kucuk olanlar okumasin.gunaha batmayalim Jungkook: -durmak mi? birlikte durulmak mi? Ellerimi sirtina koyup ordanda tshirtunun altina goturdum teni cok guzeldi ve ben boynunu opmeye baslamistim Jungkoo...