18

523 14 0
                                    


Just one night 18

Hayatima devam etmek adina universiteyi kazandim ve simdi idol stajerlik sirketinde genel mudurum.

Nj group. Burasi babamin sirketi tabiki ama buraya siradan ailelerde oldugu gibi babam sayesine gelmedim.

Surundum yani. bu hic kolay olmadi hemde hic.uykusuz geceler yorgun gunler ve bas agrilari.

Ama hic bir aci bana onu unutduramadi. Ben her gun onu daha cok seviyordum.

Gormesemde konusmasamda ondan habersiz olsam bile kalbim onun icin atiyordu...

Hayatimin en zor doneminde bile kooku dusundum.acaba okuya bilmismiydi?

Hala bir seks meraklisi mi?
Ciddi iliski yasadi mi?
Iyi mi? Nerelerde?

Tanrim bu dusunceler beni cildirtiyor ve ben her gecen gun onu daha cok ozluyorum.

Aradan 3 sene gecmisti cokta abartilacak bir sure digildi ve ben istemsizce onu merak ediyordum

Bu gun siradan bir kis pazartesiydi.bende kendi evimde ise gelmek icin calisiyordum

Suzi ariyor...

-efendim suzi?

-bayan Star bay Namjoonun klip cekiminde kavga cikti!

-neden?

-bar sahnesi icin ayarlanmis mekanda ortagin biri sevisme sahnesinin cekimine izin vermemis cunki bu sahnede cocuk kiza ihanet ediyormus.

-ah onun ne isine kaliyorki?
Konum at ben kendim ilgilenecegim.

-peki bayan Star

Yarim saat sonra mekana gitdim iceride kimse yoktu tabi sabahin korunde kim bara gelirdiki?

restuaran havasinda bir yerdi.acikcasi yarisi restuaran yarisi disko. evet tam olarak boyle bir sey.restuaran kisminda adimliyordum

.her tarafin kizilgullerle dolu olmasi bana kooku hatirlatiyordu.ondan sonra kimse bana rosy dememisti.

Duvardaki toka dikatimi cekti yanindaki dekorlar cok carpiciydi yakindan bakmak icin oraya dogru giderken biri beni sesledi

"hanimefendi?"
Geri dondum simasi tanidik gibiydi.
Sanki kooka benziyor diyicem . Ama o degil. Neden bu kadar benziyor ki ona?

"siz kimsiniz?" Diye seslendim.

"ben buranin sahibiyim.burayi abimle yonetiyorum.kendisi bu dekora yaklasilmasina izin vermez.siz kimdiniz?" Benden kucuk gibi gorunuyordu. Yakisikli bir is adamiydi iste.

"ben mi? " diye sordum. Neden boyle sacma bir soru mu?

Burda bir seyler vardi. Her nesne onu hatirlatiyordu. Onumde duran genc adam bile.

Kokusu ? Sanki burda olmus gibi.

Just one night_ JkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin