Just one night 2
"bir daha bana dokunma yoksa seni tum okula ifsa ederim"
Sert cikisimla zil caldi ve sinifa gectik.lanet olasiyla ayni siniftaydim.
yani ders boyu sorun cikarmaz gayet uslu olup dersi not alirdi.bir azcikta tatli bir tavsan gorunumu vardi ama bu gorunumunun altinda seksi bir erkek yatiyordu evet tek kelimeyle yatiyordu :D
Matamatik bitmis zil calmisti.tenefuste kookun yanina oturan kizi gordum.bu az oncekiydi ve agliyordu.ama neden?
Yani ders sirasinda bir seymi kacirmistim?Sesini duya biliyordum.
"bu kadarmiydi yani?" Ah aptal kiz ne zann etdin? Yani ben bile alisiyorum. Tabiki kooka hakk kazandirmiyorum ama yani bir az akilli olsaydi iste.
"ne bekliyordun ki?" Al iste.klasik Jungkook.
"bir sey beklemiyordum ama sana karsi hisslerimin seksten ibaret olmadigini biliyorsun" tabi tabi zaten kookta ask insani ya.
"Bana benimle birlikte olmak istedigini soyledin bende yaptim"
Hic kacirirmiydin?"digerleriyle digil yine benimle yap o zaman"ah kook lutfen kabul etde seninle daha fazla ugrasmayayim.
"bu sana ne verir?" Ay bu cocuga ne oluyor boyle ?
"istedigimi" yani ama iyi oluyor sana. Bu kadar da surtuk olma be!
"ama bana vermez istersen sana devamli birini ayarlaya bilirim" of sikici oluyirsunuz ama.
"sen pezevenksin jungkook" ay bunu daha simdi mi anladi ?
Kac kizi gozlerinin onunde goturdu o tualete.hanimefendi askindan kormu oldu yani ?Kiz gitdi ama kook hala ordaydi ve sanirim dersini almaya acele ediyordu.gidip yanina oturdum bana bakip gulumsedi
"aksama bosum" ugrasamiyicam
"Serefsiz,kizi neden uzdun?" Yani azicik da olsa canini sika bilirim her halde?
"devamli benimle birlikte olmak istiyor" diyip kafasini geriye atdi
"e ne var bunda? Sanada eglence cikar iste" yani onun icin onemli olan ihtiyacini gidermek degilmiydi?
"benim tipim digil yani digil bir sure omrumun sonuna kadar altimda olucak olsa bile onu sevemem" efendim gulum?
"hayret sen sevmeyi biliyor muydun?" Alayla gulmeye basladim
Gulerek avcunu kafama surtdu bunu gercekten neseliyken yanliz bana yapardi.yani mesela sinavi iyi gecmisse.
"kes sunu ben kopek digilim" her kesin icinde iyi gozukmuyor bu manzara. Ayrica konu o. Yani neselenecek bir sey bile yok.
"sen daha vahsi bir mahluksun"
Yuzsuz erif."buna ne zaman son vericeksin?"
"yine baslama her seferinde beni ifsa etmek sana ne veriyor ki?"
"Sen umrumda digilsin." Diyip goz devirdim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just one night_ Jk
Fanfictionbulunmaktadir.bu icerikleri sevmeyen yada yasi kucuk olanlar okumasin.gunaha batmayalim Jungkook: -durmak mi? birlikte durulmak mi? Ellerimi sirtina koyup ordanda tshirtunun altina goturdum teni cok guzeldi ve ben boynunu opmeye baslamistim Jungkoo...