Just one night 32
"babasi onu cok iyi buyutdu"
Neden bilmem ama su an acayip ego yaptim.
"evet" diyip sahte gulumseme sunan ogretmenle vedalasip kresten ciktim.
Arabaya oturup kullanmaya basladim. Kookla konusmam gerrkiyordu.
Nihayet eve dondum.
kook koltuga uzanmis televizyon seyr ediyordu.montumu cikarip yanina gitdim . tepki vermiyordu.
Televizyonu kapatip yuzune odaklandim. Ne bu trip simdi?
Goz devirdi ve anlamsiz kizginlikla
"komik mi?" Diye sordu."bence diyil , ne bu tavirlar?"
"Nighta yaptigin aciklama ne kadar dogruydu? Bir dusun bakalim"
Oturur pozisyon aldi ve pur dikkat gozlerime bakti. Iyi guzelde nesini begenmemisti? Ayrica bizi mi dinlemisti?
"nesi yanlisdi mesela? Ayrica bizi mi dinledin sen?"
"ben ona Angelinani unutdurmaya calisiyorum sen buyuyunce onun yanina gidiceksin diyorsun"
"yalan mi?"
"evet"
"Cocugu annesinden ayiramazsin!"
"ben ayirmadim o kizini atip gitdi"
Sinirlenip ayaga kalktim. Yani o anne sonucta. Elinde sonunda onu merak edip donecektir.
"elinde sonunda Night buyuyecek ve annesinin kim oldugunu ogrenecek"
"ama simdi buyumuyor nede olsa" diyip goz devirdi.
"ben onun seni yalanci bir baba olarak gormesini istemiyorum" dedim
"ben oyle istiyorum cunki o kadinin korunmamasi yuzunden ben sana karsi aff edilmez bir hata yapmis oldum.her saniye onun yuzunu gore bilecegin bir hatayi neden kabul ediyorsunki neden ?"
Su an ciddimiydi?
"ona hata diyemezsin cunki o senin kizin"
"annesi sen olacagin kizim" diyip bikkin bir nefes verdi. Pismanmiydi ?
"onun annesi var zaten ben sadece onun yerini doldurucam bir sureliyine, ne o pisman misin?"
"Bunu nasil sorarsin? Tabiki pismanim. Daha yeni bulustuk ve sen hemen onu sahiplendin. Sen benimle olmayi hayal ederken ben aramiza kizimi koydum. Istemiyorsan soyle. Onu buyutuceksin sonra ne olucak gidicek misin?" Dedi. Ah gozleri dolmus bide.
"ne alakasi var?"
"lisede seni bir kez bile opmeme izin verseydin simdi o senin kizin olurdu ve ben bu kadar aci cekmezdim"
"aci cekmek mi?" Dedim kaslarimi catarak. Nesi vardi?
Ne hiss ediyordu?
"ihanetimin kanitini buyutmeni istemem kolay mi sence?"
"kook ben Nighti buyutmek istiyorum cunki o senin kanini tasiyor.ayrica o bir bebek ne sucu var ki?"
Kook yanima geldi ve ellerimi tutdu.ama ona kizgindim her seyin altinda onu opmememden sorumlu tutuyordu beni.
Askimiz bu sinavida atlatacak guce sahip biliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just one night_ Jk
Fanfictionbulunmaktadir.bu icerikleri sevmeyen yada yasi kucuk olanlar okumasin.gunaha batmayalim Jungkook: -durmak mi? birlikte durulmak mi? Ellerimi sirtina koyup ordanda tshirtunun altina goturdum teni cok guzeldi ve ben boynunu opmeye baslamistim Jungkoo...