Just one night 9
Ertesi gun kaza yapmadan okula gide bilmistim.dersler iyi geciyordu ve artik son dersdi.
bu gun yanima bile ugramamisti ayrica biriylede digildi arkadasi vardi yaninda.
Duzelirdi ya bence. Hem zaten surekli soyluyordu senin uzerim de degisik bir etkin var diye. Yani umarim buetki ise yarar.
son ders muzikdi ve bos gecicekti.kalkip tualete gitdim. Kimse yoktu .isimi bitirip sifonu cektim ve kabinden ciktim.
Bir dakika bir dakika ben hayal falan mi goruyorum ?
Nede olsa bu gun hep onu dusundum. Dunde haliyle garip bir sey olmamis ve yanlis bir sey yapmamisti.
Hayir canim bu hayal falan degildi. Bildiyin kooktu iste.
kook burda biriyle sevisiyordu.beni goren kiz disari firladi . kooksa ne yasadigini dusunerek konustu
"burdamiydin?" Evet tek soylediyi sey buydu. Ya bir insan bu kadar pic ola bilir miydi?
"yapamadin dimi?" Tum ciddiyelitme soylemistim.
Halbuki gecen gun ben onun degisecegine inaniyordum. Ne gecen gunu be daha az once icimden onu ovup duruyordum.
Cevap vermeyip ellerini yuzunu yikadi. Bende ellerimi yikadim. Tam gidicekken ona yaklasip kolunu tutdum.
"sozunu bozuyorsun demek?"
"hayir ama birden bire iyi cocuk olucagimi bekleme"
"O zaman tutamayacagin sozler verme !"
gidicekken bileyimi kavrayip beni kendine cekti. Su an burun burunaydik ve bu yaklasma bicimini adet yapmisti.
"sozumu yerine yetirmem icin daha fazla sey istemeliyim"
"istedinde yapmadim mi?sen degismek istemiyorsun olayin bu"
"seni istiyorum"
Gozlerindeki ifade bunu kanitliyordu"baskasiyla seks yapmani engellemek icin bunu benimle yapmana izin vermem"
Dudaklarini boynuma surdu. Nefesi beni bastan cikariyordu.
"neden?"
Onu kenara itmek istiyordum ama olmuyordu.
"cunki senin adam olmani istiyorum"
"bunu yapa bilecek tek kadin ola bilirsin"
Kendini benden ayirdi ve devam etdi.
"o zaman isteklerimi soyliyim bu gece bara gidicem ve seninde orda olup olan biteni izlemeni istiyorum"
Etegimi ve gomlegimi duzeltdim.
"tamam"
Ordan cikip eve geldim ilik dus sonrasi bir az uyudum...
Kafami karistiriyordu.
Kalkip giyiniyordum.siyah mini etek beyaz t shirt ve jeans hirkayla beyaz sporlarimi giyip saclarimi acik biraktim.
Yani benim genelde giydigim seyler bunlar. Sirf bara gidicegim diye bir karislik kumas parcasi giyemiyorum.
Evde anneme Suminlere gidiyorum gec kalirsam merak etme diyip ciktim.
...
"madem bir halt yemiyeceksin ne diye bara geliyorsun?"gozlerine baktigimda dudagini isirip gulumsedi ve konustu
"su giden kiz 7 ciydi"
"Yani ?"
"7 istek hakkim olmali?"
"Bir daha bara gelicek olursan seni bu locaya gomerim !"
"Ah o zaman kiminle ugrasacaksin?"
Cidden beni iyi taniyordu lanet olasi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just one night_ Jk
Fanfictionbulunmaktadir.bu icerikleri sevmeyen yada yasi kucuk olanlar okumasin.gunaha batmayalim Jungkook: -durmak mi? birlikte durulmak mi? Ellerimi sirtina koyup ordanda tshirtunun altina goturdum teni cok guzeldi ve ben boynunu opmeye baslamistim Jungkoo...