Just one night 17"bu okulda biriyle seks yapma imkani sunmuyor sana.sorun ne biliyor musun ?SORUN SENSIN ve asla DEGISMEYECEKSIN"
"bana bagirma cunki seninde degisir gibi bir halin yok"
"ben degisip napicam? Surtuk mu olayim? Daha cok beklersin.kendini kontrol edemeyen biri icin bedenimi kirletemem"
"sana seni seviyorum dedim ne degisti?"
"aferin! Beni sevdinde ne degisti vazgectin mi igrencliklerinden?"
"sen bir turlu bana yaklasmiyorsun.ben sikiliyorum bu durumdan caba gosteriyorum fakat sen beni degismek disinda bir sey istemiyorsun.bense seni istiyorum diger kizlar benim icin bir seks yapma makinesi disinda bir sey diyiller..."
"...bende digilim"
"sen annemden sonra beni degismeye,daha iyi biri yapmaya calisan tek kadinsin ve ben tum kalbimle seni arzu ederken sen bana asik olmaktan korkuyorsun bende bu yuzden sinirlenip yanlis seyler yapiyorum"
"anlasma falan yok ne halt yiyorsan ye umrumda digilsin"
"Bu kadar mi?"
"evet ve bir sey daha sen bir gece icin bile sevdiyin kadini aldata bilecek kadar serefsiz bir picsin seni gormek istemiyorum"
"eger benimle sadece bir gece gecirseydin bunlarin hic biri olmazdi ve biz normal cift olurduk"
"gorusmemek uzre bay Jung"
....Ve bitdi. Evet ben yenildim. Sevdiyim adami daha iyi biri yapamadan ondan ayrildim.
Iste bu bizim liseliyken son diologumuzdu.
Aradan seneler geciyordu. Ama o gecmis olmuyordu. Hic gecmesin istiyordum.
Her anini tekrar tekrar hatirliyorum. Gozlerini , sesini , bana dokunuslarini....
Ona ait olan her seyi cok ozluyordum.
Ama baska bir okulda devam etmistim. O okulda kook yoktu. Rosy de yoktu. Zaten son senemdi orda. Bir kac ayda kalsam lise mezunu olacaktim.
Yapamazdim. Her gun onun beni aldatdigi yerde duramazdim.
O gozlere bakamazdim.
Zamana ihtiyacim vardi. Cunki gec kabullensemde ona deliler gibi asiktim.
meger kalbimde ona ait ne kadar hissler varmis.bunu liseden ayrilirken onu merdivenlerde icki icerken ve guzel gozlerinden akan iki damla yasi gorduyumde anlamistim.
Kalbim paramparca olmustu o an.
Ama o yanlisliklarla dolu biriydi bir sonraki hayatimda surtuk olursam partnerim olucak tek idealim kook olucaktir....
Seni seviyorum Jeon Jungkook.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just one night_ Jk
Fanfictionbulunmaktadir.bu icerikleri sevmeyen yada yasi kucuk olanlar okumasin.gunaha batmayalim Jungkook: -durmak mi? birlikte durulmak mi? Ellerimi sirtina koyup ordanda tshirtunun altina goturdum teni cok guzeldi ve ben boynunu opmeye baslamistim Jungkoo...