Just one night 44
Az once kahvaltimizi bitirip sofrayi topladik ve evden ciktik.
Night benim kucagimdaydi. Biz ota parka gelmistik. Simdi onlardan ayri gecirecegim saatleri kovalamaya baslamaliydim.
Nighti opup kookun arabasina oturtdum ve kemerini taktim
"Hoscakal anne" dedi el sallayarak.
"Seni seviyorum bitanem" dedim ve yanagini opup arka kapiyi kapatarak arabanin on tarafinda beni bekleyen kookun yanina gitdim.
"Hadi sende bin. Gec kalmayin" dedim.
Ellerini belime yerlestirip boynumu tutkuyla optu
"Banada o sozlerden yok mu bayan Jeon?"
Arabaya baktim. Guzel Night oyuncagiyla oynuyordu.
Dudagini opup gulumsedim.
"Seni seviyorum bebegim"
"Bende seni anne." Diyip guldu ve arabasina bindi.
Bende arabama binince onlar otoparktan cikmistilar.
...
-evet baba . Ofisteyim.
-iyi iyi. Ben seni mesgul etmeyeyim o zaman.
-sen bilirsin baba.
En azindan azarlamadi. Neyse su idollerle toplantim var. Toplanti odasina gecmeliyim.
Ve odaya gelip yerime oturdum. Iste gelmeye basladilar.
Toplantidaki her kes yerini aldigina gore bu plansiz duzenlenen toplantinin sebebini ogrenmeliyim artik.
"Suzi baslasaniz mi artik?" Diye sordum. Tedirgin ifadeyle ayaga kalkti ve projektoru calistirdi.
Ben projektorden duvara yansiyan filmi izlerken cocuklar aralarinda bir seyler fisildasiyorlardi.
Neyse Star sakin ol.
Iyide bu cocuklar ne kadar basarili olduklarini bilmek icin bu filmi izlemeliler. Basaridan ustun ne var?
Tum ciddiyetimle kalkip projektoru kapatdim ve yerime en bastaki koltuga oturdum.
"Simdi bana sorununuz ne adam gibi anlatin" dedim sertce.
"Ya simdi derdiniz ne soylersiniz yada ben ozel hayat yasaklarini genisletirim"
Biliyorum hepsini sevgilileri var ve koydugum yasaklari cigniyorlar. Ama fazlasini istiyorlar
"Ama Pd olmaz ki boyle?!" Diye Jin seslendi.
Gulumsedim ve hepsinin dokulmesini izlemeye basladim.
"Tabi ki olmaz. Pd haksizlik bu. Biz de insaniz neticede " konusan Yoongi.
"Ya kizi yemeye bile goturemiyorum. Birde benimle evlenmeyi bekle mi diyecegim?" Ve tabiki Namjoon.
"Lutfen yasaklari kaldirin. Bizim icin cok zor." Havali prens Jhope.
"Lutfen. Yani boyle olmuyor. Isimize kotu etki gosteriyor" Jennie
"Aklim ondaykan rap yapamiyorum ben. Az onceki qrafikler umrumda degil. Ben nasil calistigimi biliyorum" Yoongi
"Evet gayet hakli. Qrafikler cok iyi ola bilir ama kalbimizin anasini aglatiyorsunuz ya." Jin
Ve bitdi. Nihayet ilk kat idollerin itirazlari sona erdi. Ben sorunu bildiyimi soylemistim . Oyle degil mi?
"Kalkin bu gun izinlisiniz"
"Ya ben ne yapayim yatakhanede
Iphoneyle oynamayi? "Dedi Yoongi"Pd lutfen bu konuyu hall edelim artik" Namjoon
"Lutfen ya" Jin
"Ben size yatakhanede iphoneyle oynamaniz icin mi izin verdim?"
Saskinca yuzume bakiyorlardi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just one night_ Jk
Fanfictionbulunmaktadir.bu icerikleri sevmeyen yada yasi kucuk olanlar okumasin.gunaha batmayalim Jungkook: -durmak mi? birlikte durulmak mi? Ellerimi sirtina koyup ordanda tshirtunun altina goturdum teni cok guzeldi ve ben boynunu opmeye baslamistim Jungkoo...