Just one night 57
"Jimin alip gelsin. Taehyunga ne gerek var?"
"Onun arabasinda cocuk koltugu yok. Birinin yanina oturmasi gerekiyor..."
"Tamam. Ben simdi arayacagim. Ama buraya digilde onlarla eve gitse?"
"Once gelsin buraya. Bir goreyim. Ozlemisim. Hem Starada iyi gelir. Burda oldugumuzu hiss edecektir."
"Tamam abi" diyip telefonu lulagina goturdu.
-alo Jimin?
...
-simdi mekani Yoongiye devr edip Taeyle Nightin kresine gidin. Onu alip hep geldiyimiz hastaneye gelin.
...
-ya sorma. Kookla kaza gecirdik. Onun sevgiliside burda. Ameliyyatdan cikti. Yani Lisa ve Night disinda ailede kimse saglikli degil.
...
-soyle yapalim. Siz buraya gelmeden Taehyunga gidin Jessica onu iyice yedirsin sonra buraya gecin. Tamam mi?
...."Abi hall etdim. Sen simdi dinlen"
"Stari gorecegim." Dedim ve ayaklarimi yataktan asagiya sarkitdim.
"Bak izin vermeyecekler o narkozdan uyanmadi hala. Seni duyamaz zaten" dedi ve yanima geldi.
"Ben karimi gormek icin kimseden izin almayacagim. Ayrica o benim yaninda oldugumu hiss eder. Anladim mi ?"
"Ahh. Gel hadi." Diyerek elini uzatdi.
Onun yardimiyla koridora kadar ciktim. Sonra kendim yavas yavas ilerlemeye basladim.
"Bay Jeon?" Onumuze gecen doktora baktim. Tanimiyordum.
"Hangimizi seslediniz?" Diye Minho sordu.
"Seni sesledim. Minho ,sen olmalisin su sabahtan beri hepinizin basinda nobet tutan kizin sevgilisi . Oyle dedi."
Bir birimize baktik saskinca. Lisa nerde ?
"Evet benim. Sorun nedir?"
"Baba olman sorun degil bay Minho"
Efendim?
Lisada mi hamile ?
Bu bunye bu kadar olaya alisik degil. Asla.
"Lisa hamile mi?" Diye gozlerini mumkunmus gibi bir az da buyutup doktora bakti.
Doktor gulerek kafasini olumlu anlamda iki yana salladi. Bu sirada Starin doktoru yanimiza geldi.
"Ah neden kalktin sen?"
"Stara gidecegim"dedim
"Olmaz. O uyanmadi"
"Ben gidersem uyanir. Lutfen."dedim
"Ah peki hala. Sadece 5 dakikalik. Sonra odana don. Iyi degilsin."
"Tamam."dedim
"Bu arada Lisanin dinlenmesi icin 277 ci odayi hazirlatdim. Esi misin?" Diye Minhoya sordu diger doktor
Aptal cocuk. Daha iki gun once kizla kavga ediyordu.
"Hayir. Sevgilisiyim. Zaten evlenecegiz. Ama siz hamile oldugunu nasil ogrendiniz?"
"Sen abinin yanina gidince oda burda Stara bakiyordu su pencereden." Dedi Starin doktoru
"Sonra ben burdan gecerken bayildigini gordum. Muayine etdik. Hamile. " dedi diger kadin.
"Gore bilirmiyim ?"
"Hadi gel bay Minho." Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just one night_ Jk
Fanfictionbulunmaktadir.bu icerikleri sevmeyen yada yasi kucuk olanlar okumasin.gunaha batmayalim Jungkook: -durmak mi? birlikte durulmak mi? Ellerimi sirtina koyup ordanda tshirtunun altina goturdum teni cok guzeldi ve ben boynunu opmeye baslamistim Jungkoo...