Just one night 25"ben ozur dilerim.her seyi boyle zorlastirdigim icin."
"Bak Jungkook. Bana neler yasadigini anlat. Anlatki seni anlaya bileyim."
"Nightin annesiyle yanliz bir gece gecirdim ve o zamanda seni ozlediyim icin gitmistim o bara"
"kook?"
"biliyorum bu o gecenin bahanesi olamaz"
"evet "
"Bahanem yok aslinda. Sadece her zaman yaptigimi yaptim."
"ama Nightin annesi nerde?"
"O geceden bir kac ay sonra beni aradi. Bardan almisti numarami. Sonra bulusmak istedi. Kabul etdim. Bir kafede bulustuk ve bana doktor evraklarini gosterdi. Aslinda ilk once inanmadim. Birlikte doktora gitdik. DNA bile yaptirdim. Ama yinede olmadi. O benim cocugum."
"Sonra ne oldu peki?"
"Benden uzak durmasini soyledim. Para lazim olursa veririm dedim.anlasma yaptik ve Nightin doktor kontrolu vs icin ne kadar para lazim olsa odedim. Ama Nighta hamileyken Busandaydi.kizim dunyaya geldikten sonra onu buraya Seola getirip Mexicoya gitdi.en sonda gecen sene gormustum"
"neden birlikte yasamadiniz?"
"ben seni seviyordum cunki ve o bunu iyi biliyordu.zaten son gelisindede kavga etdik . Kizimiz icin birlikte yasayalim dedi.ama ben yapamazdim.....ve cekip gitdi"
"beni hic unutmadin yani?"
Dudagimi optu ve yuzumu ellerinin arasina aldi.
"asla"
"simdi ne olacak?"diye sordum
"kizima anne, banada es olsan?"
"bunca olaydan sonra mi?"
"ilk once lisede anlasma yaptik.sonra ben sana asik oldum ve seninle olmayi istedim.sen istemedin ben hata yaptim.sonra sen daha da uzaklastin ve ben yine hata yaptim sonra seneler gecti ben kariyer kurarak kizimi buyutdum sende..."
"...bende kariyer kurdum ve burayada o yuzden gelmistim aslinda"
"nasil?"
"klipini cekmesine izin vermediyin idolun muduruyum"
"Evet Minho bir seyler anlatmisti telefonda"
"Kook sen Nighta oyle soyledin ama ben anne olamam hazir diyilim yani."
Gulerek yuzumu oksadi.
"evlenelim mi?"
Sasirarak oskurdum ve ayaga kalktim.
"saka mi bu?"
"hayir gayet ciddiyim.madem hala ilk gunki gibi bir birimizi seviyoruz o halde ?"
"Sana guvenicek miyim?"
"guvenmezsen cok sey kayb edersin bebegim"
Pic smile atinca yuzune egildim.
"sen artik babasin ne bu tavirlar?"
"seni anne yapiyim sonra keyifle uslu olucam"
Dudagini opup gulumsedim."beni anne yapacak sen digilsin"
Kaslarini catdi. Yanlis anladi. Yada ben yanlis anlatdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just one night_ Jk
Fanfictionbulunmaktadir.bu icerikleri sevmeyen yada yasi kucuk olanlar okumasin.gunaha batmayalim Jungkook: -durmak mi? birlikte durulmak mi? Ellerimi sirtina koyup ordanda tshirtunun altina goturdum teni cok guzeldi ve ben boynunu opmeye baslamistim Jungkoo...