Just one night 63
Starin odasindan cikmayi her ne kadar istemesemde kapiya dogru adimladim.
Kapiyi kapatip koridora ciktigimda Taehyungu aradim.
Tata araniyor...
-efendim kook?
-Nerdesin ?
-Jessicani havalimanina biraktim ve simdi sirkete donuyorum. Yarim saatlik bir isim var hall edip hemen yaniniza gelecegim. Bir sey almam gerekiyor mu?
-evet. Ala bildiyin kadar kizilgul buketi al. Buraya geldiyinde para---
-seni doverim aptal kookie. Geliyorum.
Telefonu kapatip cebime koydum ve bir seyler atistirmak icin bufeye indim.
Asansorden cikip bufeye gectiyimde aci bir kahve ve bir tost alip yemeye hayir aslinda yutmaya calisiyordum.
Star orda o haldeyken ben nasil yiyecektim?
Lokmalari bir sekilde mideme indirip kahveyi bir hisimda bitirdim. Copleri kutuya atip ellerimi sildim ve tekrar asansore dogru yurudum.
Starin katina vardigimda koridorda yururken bankta Jimine yaslanmis Sumsumu gordum.
Neler olacakti bilmek degil tahmin bile edemiyordum.
Yanlarina yaklasip bakis acilarina girdiyimde ikiside ayaklanmis sumsum bana sarilmisti.
"Sumsum abiyi ozledin mi?" Dedim benden ayrilirken.
Banka oturduk. Goz yaslarini silerek goz devirdi.
"Ben o kopek konusunu kapatdigimizi dusunuyordum?" Dedi bana bakarak.
Sumsum benim sarisin bir kopegimin ismiydi ve Sumin onu cok severdi. Oda sarisin ve benden kucuk oldugu icin boyle seslerdim onu.
"Tamam. Bu arada nasil hiss ediyorsun?"
"Beni bos ver sevgilin nasil?"
"Iyi. Iyi olacak. 26 ekime kadar uyanacak ve biz evlenecegiz"
"Kook bu arada kusura bakma sabah oyle apar topar ciktim." Diye soylenen Jimine dondum.
"Sorun degil. Night kreste degil mi?"
"Evet . Tataya soylemistim sabah onu vaktinde krese biraksin diye."
"Hadi kalkin . Burda bir doktor var. Yani Starin doktoru . Dogum uzmani. Ben sabah geleceginizi soylemistim. Su oda da" diyerek bir kac adimlik mesafede olan odayi isaret etdim.
Jimin kafasini sallayarak Suminin elinden tutup odaya dogru ilerlerken kapinin onunde Sumin durdu.
Agliyordu.
Jimin onun yuzunu ellerinin arasina aldi ve "niye agliyor benim melegim ?"diye sordu.
"Yine olmayacak. Ben yine sana bebek veremeyecegim" dedi hickirarak.
Jimin ona sarildi ve aglamamak icin kendini zor tutarak" senin yanimda olman bana nefes veriyor zaten. Bir sure da genc kala bilirim sanirim?"
Evet bunu deli gibi cocuk isteyen duygusal bir Jimin demisti.
Duygularini kalbine gomerek demisti.
Onlar odaya girerken gozlerimi kapatip derin bir nefes aldigimda sessizliyi telefonum bozmustu.
Minho ariyor...
-abi nasilsiniz?
-iyi.
-Star ?
-merak etme simdilik bir sorun yok. Bu arada sumsum burda.
-NE DIYORSUN? DUR GELIYORUM...
Bir Sumin hayrani daha. Mekanin isletiminde bize epeyi yardim etmis kazadan sonra evden calismaya baslamisti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just one night_ Jk
Fanfictionbulunmaktadir.bu icerikleri sevmeyen yada yasi kucuk olanlar okumasin.gunaha batmayalim Jungkook: -durmak mi? birlikte durulmak mi? Ellerimi sirtina koyup ordanda tshirtunun altina goturdum teni cok guzeldi ve ben boynunu opmeye baslamistim Jungkoo...