Just one night 29
"oylemi?" Dedim kinayeyle.
"evet seni daha uslu biri yapiyor"
"nasil yani?"
"lisedeyken seni opememistim bile ama simdi Night sayesinde bedenini istediyim an bana teslim ediyorsun. Askini saklamiyorsun ve kizima annelik yapiyorsun"
Gulumsedim ve boynuna opucuk kondurdum. Degismisti. Duygularini soylemekten cekinmiyordu. Askimi hiss ediyordu
"seni seviyorum Jungkook" dedim gulumseyerek.
Dudagimi optu ve ellerini enseme yerlestirdi.
"bende seni rosy"
Opmeye devam etdi. Dudaklarini daha sert bastirdi. Ah dura bilicegimi sanmiyorum.
"anne" bu tatli ses aniden kulaklarimda yankilandi.
Nightin bagirarak kucagima gelmesiyle ayrildik sasirdim bi an. yani o beni gercekten annesi gibi mi gormek istiyordu?
"kizim?" Dedim ve onu daha rahatca kucagima yerlestirdim. Kooksa elini yumruk yapip kafasina yasladi ve gulumseyerek bizi izlemeye basladi.
"anne bu gun Lisa teyzemlere gidelim mi?" Dedi gulerek.
Lisa ve Minhonun bize dogru gelmesi yuzumde anlamsiz ifade olusturdu .
cunki vaktiyle Lisa Kookla birlikte olmustu simdide onun kardesiyle.cok garipdi. Yani en azindan bir zamanlar kooka asikti.
Ama kalp bu. Kime asik olayim diye sormuyor sahibine ?
Ben bile isteyemi asik oldum kooka?
Hayir. Ama yinede pisman degilim.
Masaya oturdular . Sicak gulumsemeleri vardi yuzlerinde. Ah tanrim bizi opusurken gormus olmalilar....
kook elini omzuma atip Nighti kucagina oturtdu.tam bir aile tablosuydu...
"Star siz sevgilimisiniz?" Dedi Lisa
Tam "evet " diyicemki kook lafimi kesti.
"evlenicez kisa surede" dedi ve bana donup onaylamami bekledi.
"Evet."dedim ve gulumsedi..
"teyze sen biliyor musun o benim annem" dedi tatli telasiyla.
Nightin saclarini oksadim ve gulumsedim . beni sevmeye basliyor gibiydi.
"Star siz nerden tanisiyorsunuz?"
Minhonun sorusunun cevabini veriyordum"liseden" dedim. Acaba lisanin kookla olan iliskisinden haberi varmiydi?
"simdi cidden evlenicek misiniz?" Diye sordu tekrar.
"evet Minho sen karisma kardesim".kookun tavri komiyime geldi ve dirseyimle gogsune vurdum.
"ah canim yandi"
"bir az kibar olsan askim?" Kulagina fisildadim.
Gulumseyerek yuzume egildi ve ayni sesle tonuyla konustu
"evde mi ;) ?"
"Kes sesini bay Jeon." Dedim ve geri cekildim
"baba benim uykum geldi"
"tamam kizim hadi benim kucagima gel"
Onu kucagima yerlestirip daha yavas konusmaya basladim.
"kook cekimlerin bitmesi gerekiyor" diyerek is konusmasina basladim
"evet abi onayla artik" Minhoda destek olarak konustu.
Kook boynumu opup geri cekildi. Night iyiki uyumustu.
"kook bu 2ci oldu" dedim sessizce
"vay romantiyiz?"
Lisa gulumseyerek konustugunda kizimi isaret edip sessiz olmalarini sagladim....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just one night_ Jk
Fanfictionbulunmaktadir.bu icerikleri sevmeyen yada yasi kucuk olanlar okumasin.gunaha batmayalim Jungkook: -durmak mi? birlikte durulmak mi? Ellerimi sirtina koyup ordanda tshirtunun altina goturdum teni cok guzeldi ve ben boynunu opmeye baslamistim Jungkoo...