46

278 9 0
                                    


Just one night 46

"Nighti kresten almak icin daha erken. Ne yapacagiz?" Diye sordum o araba kulanirken.

Bir insana araba kullanmak bu kadar mi yakisir?

Pur dikkat yola bakarken ben onun yuzunu aklima kazimakla mesguldum.

"Aman tanrim nasilda zor bir durumdayiz. Bir daha arabaya binip kizimi almaya gelemiyicekmiyim yani?"

Kirmizi isikta ne zaman duracaktik?

"Rosy bir az daha oyle bakarsan seni şuracikta---"

"---tamam. Anladim. Devam etmene gerek yok." Dedim ve gulumsedim. alt dudagimi disleyerek yola bakmaya basladim.

"Ah yapma şunu!" Diyince saskinca ona dondum

"Yine ne oldu?"

"Dudagini isirma ve o tehlikeli gulumsemeni sacma." Dedi.

"Bana bakmadan ne yaptigimi nasil goruyorsun ki ? Hem neden yapmayayim?"

"Rosy kafam dos dogru yola yonelmis ola bilir ama gozlerim uzerinde. Sadece eve varana kadar uslu dursan?"

"Bilemiyorum" dedim ve istemsizce gulumseyip kafami geriye atdim.

Gozlerimi kapatdim. Araba durdu.

Tam gozlerimi acip neden durdugumuzu sorucakken dudaklarini dudaklarima bastirdi.

Gozlerimi kapatip karsilik verdim.

Kirmizi isik sana minnetdarim.

Eli etegimin altina giderken dudaklarimi yumsakca opuyordu.

"Yesil isik bay Jeon." Diyince goz devirip yerine oturdu ve kullanmaya devam etdi

"Hic sevinme iki dakika kaldi eve varmamiza." Dedi .

"Bu sefer daha fazla mi acitacaksin canimi?" Diye sorup dudagimi isirdim.

Bilerek yapiyordum.

Derin bir nefes aldi

"Rosy seni yataga atarim ve iki gun cikamazsin. Simdi ben dudagini kanatana kadar öpmeden isirmayi kes. Ayrica bir eve gidelim sen iste ben isiririm"

"Ah cok korktum. Hadi beni yataga at. " dedim.

"Sen sarhossun." Dedi gulumseyerek

Ve iste evimiz.

Arabadan inip eve girdik. Montumu ve ayakkabilarimi cikarip koltuga uzandim. Kookta benim gibi yapip L koltukta karsima uzandi.

Netflix den bir film acmak icin sehpadaki kumandaya uzandigimda gomleyimin acilmis ilk 4-cu düğmesinden goğuslerim nerdeyse cikicak gibi oldu.

"Ah! işgence yapmakta ustune yok biliyorsun degil mi?" Diye sordu ve gulumseyerek mutfaga gecti.

"Nereye?"

"Kahve alacagim. Hadi gel"dedi ve mutfaga girdi.

Makinenin oldugu tezgahin ustune oturup bacak bacak ustune atdim.

Fincani alip tezgaha donduyunde gulumsedi

"Cidden kasiniyorsun. Bu sefer durmam ona gore."

"Beni becere bilirmisin bay Jeon?" Diye sorup alt dudagimi dislerimin arasina aldim.

Ellerini iki yanima gelicek bir sekilde tezgaha yasladi ve dudagimi opmeye basladi.

"Artik hamile kalman gerekiyor bayan Jeon."dedi ve ellerini belime doladi...

Just one night_ JkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin