5

682 22 0
                                    

Just one night 5

"dunyadaki tum kizlar icin bile olsa senin olmam !"

"benim olmana gerek yok dediklerimi yapsan digerlerinden uzak duracagim" diyip yuzundeki ifadeye tebessum katdi.

"ya benimle yatmak istersen? ya da opmek?" Sonucta onumdeki serefsiz kook. Tamam yani onu degistirecektim ama o bir an da degisemezdi.

"aramizda temas olmayacak"

"sana guvene bilicegimi sanmiyorum"

"soz veriyorum.sende soz ver. Isteklerimizi dogru duzgun edelim."

Bu gun kafasina bir sey dusme ihtimali cok yuksek.

"tamam soz.simdi ne istiyorsun?"
Ama bu ondan yararlanmayacagim anlamina gelmiyor.

"Lisani kendimden uzaklasdirmam icin gidip ona sevgilim oldugunu ve daha bu gunden cikicagimizi soyle."

Hayir bu gun cidden iyi degil.

"tamam kolaymis ama bu gun tek kizla bile seks yapmayacaksin"

"agir olmadimi?" Diyip dudaklarini buzdu. Agir Ola bilir ama simdiye kadar yaptiklarina saysin.

"Seni parcalara ayiririm Bay Jeon."

Guldu. Sonra ciddilesip sanki korkmus gibi yuzume bakti.

"tamam rosy sakin ol"

Ustumu basimi duzeltip Lisanin yanina gitdim ve sevgili oldugumuzu soyledim. Tabiki sasirdi ki bende hala niye bu tarz bir istekte bulundugunu dusunuyordum.

Sonra onun buna cevap olarak soylediyi cumle beni daha da sasirtdi.

"Star az once olan olay icin ozur dilerim. Bir daha ona yaklasmayacagim. Zaten aramizda temasda olmadi. "

"Ama seni tuale..."

"..orda sandigin gibi bir sey olmadi."

beden dersi bostu.kook kantinde oturup telefonunu kurcaliyordu
Onu izliyordum ve iste ilk oyuncu gelmisti.

gayet guzel cekici bir kiz gelip kendini onun kucagina atdi
Kook ilk once onu opecektiki beni gordu ve ona kucagindan inmesini soyledi.

kiz saskinlikla inip yanina oturdu ve elini onun gogsune surmeye basladi.aslinda bu cok keyifliydi.su an nasil kivriliyordu.

Ama cezasini cekicekti.4 dakika falan sonra benim kahkahalarimi duyup yanima geldi. cunki kiz erkekliyine dokundugunda masum bir inleme birakmisti.

Ah kook aciyorum sana.

Kiz gidincede gelip yanima oturdu ve gayet ciddi ifadesiyle gozlerime odaklandi.

"Star bunun nesi komik?" Sinirliyken ismimi kullanirdi.

Ciddilestim.

"Kusura bakma aliskin degilim bu hallerine."

Kalkip elimi tutdu ve beni bahceye goturdu.banka oturduk.

"kook niye buraya geldik?"

"simdi basimi dizlerine koyup uyuyucam en fazla 25 dak var"

Ciddimiydi ?

Basini dizlerime koyup gozlerini kapatdi.

gergindi ve onu kizdirmak gibi bir amacim yoktu sadece kizlardan uzak durup adam olsa yeterliydi benim icin.

Ayrica simdi onu uyandirirsam gidip az onceki surtugu bulup bir guzel isini hall edicekti.

Bunu istiyormuydum ?

Tabiki hayir.

Just one night_ JkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin