Başlama tarihinizi buraya bırabilirsiniz.
*
"Neden hiç konuşmuyor?"
"Bence dilsiz olabilir."
"Saçmalama aptal! Onu kantinciden su isterken duymuştum."
"O halde dikkat çekmek için yapıyor."
"Katılıyorum, ilgi manyağı birisi olabilir."
"Hayatımda duyduğum en aptalca şey olabilir, bir insan sırf ilgi istiyor diye tamı tamına okula geldiği ilk günden beri hiç kimseyle konuşmaz mı?"
"Salak mısın? Kantinciyle konuşurken gördüm dedim ya!"
"Sürekli o eski ve iğrenç olan saçma kulaklığı takıyor, bence kafadan kontak bir manyak!"
"Bazen şu çocuğa hak veriyorum. Keşke ben de sürekli o saçma kulaklığı taksam da sizin sesinizi duymasam."
"Neden şuan ki konumuz bu deli ki? Dün akşam ki maçı izlediniz mi? Fena gömdük!"
Ellerini sıranın üzerinde birleştirmiş, parmaklarıyla oynarken burnunu çekti, Doğan. Bacakları soğuktan dolayı hafif hafif titriyordu. İçinden bir kez daha yanmayan peteğe küfür etti ve kafasına geçirdiği bereyi kulaklarına kadar çekerek müzik çalmayan kulaklıklarını biraz daha bastırdı kulağına.
Gözlerini kapatıp kendi sessizliğini dinlerken, içinde kopan fırtınalara kulak vermemeye gayret etti. Söylenen her bir sözü kelimesi kelimesine duyuyordu. İnsanların arkasından konuştuğunu bilmesi kalbini biraz daha yaralarken alışık olduğu bu durum karşısında yaptığı tek şey, boynunu biraz daha büküp tırnaklarını tenine acımasızca geçirmek olmuştu.
Derin nefeslerine eşlik eden sakin kalp çırpıntıları kulaklarına dolarken, biraz daha sıkı sarındı üzerinde ki içi yünlü monta. Bu mont onu sıcak tutuyordu.
"Baksana şuna, yine kendi kendine gülümsüyor. Bu çocuk kesinlikle delirmiş! Başka bir açıklaması olamaz bu durumun."
Cırtlak sesli konuşan kıza aldırmadan gülümsemesini biraz daha genişletti ve kafasını hafifçe, sanki hareketli bir müzik dinliyormuşçasına sağa sola salladı. Bu biraz daha iyi hissetmesine sebep olmuştu.
"Bakmayın oğlum şuna! Ürkütüyor bu çocuk beni. İnsan olamaz bu."
Kollarını masanın üzerine koyup, başınıda arasına gömdüğünde derin bir nefes aldı. Burnunun ucunu hafifçe koluna sürttü ve bir kaç küçük mırıltı çıkartarak uykuya dalmayı bekledi.
Sonunda, tamamen huzurluydu.
*
Diğer bölümler bu kadar kısa olmayacak, tanıtım gibi bir şeydi bu.
Doğan, baya bir üzerine düşeceğim karakter olacak. Umarım beğenirsiniz ve text olmayacak hikaye...
Onun dışındaa hikayenin içinde Yamaç olacak ama Ulaş olmayacak. İlerleyen bir zaman da o ikisinin ilk karşılaşmasına bu hikayede değineceğim.
Şimdiden keyifli okumalar.