Main characters

121 1 0
  • Věnováno Tomáš Tomeček
                                    

Thalia Stewart: 22letá modrooká dívka s vlasy po bradu a střihem na mikádo, zbarvené na krvavě červeno. Žije se svým přítelem v Los Angeles od svých 20 let. Thalia si myslela, že ho za ty dva roky velmi dobře zná, jenže netuší, že nic není tak růžové, jak se na první pohled zdá. Její otec je podnikatel a matka je v domácnosti. Právě on jí dohodil Stefana, který pracuje s ním v rodinném podniku...

Stefan Rockwell: Je starší než Thalia o pět let a žijí spolu v menší vile, která patří firmě. Nerad mluví o své práci, a když se ho na ni Thalia zeptá, rychle přejde na jiné téma a prosí ji, aby se na nic nevyptávala, že by tomu stejně nerozuměla. Tají snad něco? Je pohledný brunet s medovýma očima; každá by se do něj mohla zamilovat, a on to moc dobře ví. Svůj soukromý život si však střeží a je příliš opatrný, aby mu na to nepřišli lidé, se kterými tráví čas. Mohlo by se mu to totiž pořádně vymstít!

Adrian Montalvo: Pochází z Mexico City, ale žije v Los Angeles, i když jen velmi krátce. Je velice pohledný, má dlouhé černé vlasy až po ramena a zářivé zlatavé oči, výrazné rysy v obličeji. Je divoký a živí se hudbou - je zpěvákem, který vystupuje v menších klubech, kde si takto vydělává. Je upřímný a má srdce na pravém místě. Na první pohled se zamiluje do krásné Thalie, která je z něj také velmi unešená. Nedávno oslavil své 30. narozeniny. Nejenže si získá její srdce, ale tím také riskuje svůj život, protože se objeví někdo, kdo je odhodlaný je jakkoliv oddělit. Bude to právě Stefan?

Werner Heideger: Původem Němec, svůj život zasvětil Los Angeles. Bývalý kriminalista, který byl suspendován kvůli spolupráci s prodejci narkotik a pachateli ozbrojených přepadů. Je mu kolem 36 let, má hnědé krátké vlasy nagelované na ježka a dobře vypadá. Jeho světlé modré oči jsou pronikavé. Mění svou image a jména podle toho, jak se mu to hodí. Je odhodlán pomstít se člověku, který ho zradil. Postupně se v příběhu všechno začne vysvětlovat... Má parťačku, o které nikdo neví, a která má také jeden cíl - zničit svou sestru!

DON'T SAY GOODBYEKde žijí příběhy. Začni objevovat