1 𝙘𝙝𝙖𝙥𝙩𝙚𝙧

5.2K 171 39
                                    

𝐌𝐚𝐱 𝐕𝐞𝐫𝐬𝐭𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧

"Max Emilian Verstappen (Hasselt, 1997. szeptember 30. –) holland autóversenyző, aki jelenleg a Red Bull pilótája.

2015-ben debütált a Scuderia Toro Rosso Formula–1-es csapatánál, mint minden idők legfiatalabb pilótája. 2016. május 5-én visszaküldték a Toro Rossóhoz Danyiil Kvyatot, a helyét pedig Verstappen foglalta el, miután az orosz csalódást keltő teljesítményt nyújtott hazai Formula–1-es futamán. A következő versenyt, a Barcelonában rendezett spanyol nagydíjat megnyerte, ezzel pedig minden idők legfiatalabb Formula–1-es dobogósa, és futamgyőztese lett, első hollandként a sportág történetében.

Édesapja, Jos Verstappen egykori Formula–1-es pilóta, míg édesanyja Sophie Kumpen korábbi sikeres gokart versenyző. Nagyapja, Paul Kumpen egykori GT versenyző. Nagybátyja, Anthony Kumpen pedig GT és Le Mans-i 24 órás autóversenyző volt."

Ezt írja rólam a Wikipédia, bár szóban azért mindenki hozzá teszi, hogy ő bizony a forma 1 jövőjének fényes nagy csillaga, Hamilton utódja. E posztra az utóbbi időben viszont nem szolgáltam rá, pocsék futamaim és igencsak kicsapongó életvitelemnek hála.

-Kettő! Ennyit kapsz Max! Két hét és nem több!-tenyerelt az asztalra Christan.

-Két hét? És mégis honnan szedjek össze egy olyan személyt aki viszonylag tiszta múlttal rendelkezik és el is játssza, hogy kamuból, de a nőm?-tártam szét kérdőn a kezeimet.

-Kelly, Kvyat volt felesége, Miley Cyrus. Hírhedt botrányhősök és ezen nevek csak töredékei azoknak akikkel flörtölsz, úgyhogy náluk bizony csak jobbat találhatsz! Mit tudom én, melegítsd fel a múlt szépségeit Dilaraval! De ez vicc, hogy minden futamra új nővel érkezel és ez nagyobb hírértéket kap, mint az amit a pályán nyújtasz. Ultimátum. Én ezt így nevezném. A két hét pedig már ígyis nagyon sok és azt hiszem nagylelkű.-mutatott rám fenyegetően és szemei csakúgy hányták rám a szikrákat, bár mi tagadás én se festhettem másként.

-És mit akarsz? Két hét alatt vegyek el valakit? Vagy mit óhajtasz? Mert remélem neked is feltűnt, hogy ez lehetetlen és kivitelezhetetlen.-dobogtattam ujjaimat idegesen az asztal tetején miközben ülve a székben kapkodtam a tekintetem valami kibújó lehetőséget keresve.

-Igényes, de nem lehetetlen! A házasság pedig jobb ötlet, mint amit én találtam ki, mert akkor végre elköteleznéd magad és nem az lenne a legnagyobb hírérték, hogy kivel jelentél meg és mit csináltatok.-sétált az ablakhoz hátratett kezekkel és a sziporkázó napsütésben meredten bámult ki. Legszívesebben bevertem volna neki egyet, de tudtam, hogy az automatikusan ülésem elvesztsével járna, és jelen pillanatban csak az ülésem, a karrierem, illetve a sikeres jövőm fogott vissza attól, hogy nekimenjek.

-Bele akarsz kényszeríteni valami olyanba amit én nem akarok.-jelentettem ki ujjaimat nézve amik az asztal tetején továbbra is idegesen dobogtak.

-Vagy ez, vagy repülsz. Ez azt hiszem egy elég nagylelkű ajánlat részemről.-jelentette ki továbbra is kibámulva az ablakon.

-Csezd meg.-pattantam fel a székből, majd az ajtót feltépve indultam meg az öltözőmbe. -Faszom. Faszom. Faszom.-masszíroztam meg az orrnyergem idegesen. -Oh a picsába már.-suttogtam halkan, mint aki nem hiszi el azt ami éppen az előbb történt. Fotelembe ülve kezemet térdeimen megtámasztva és összekulcsolva görnyedtem össze és járattam az agyam. Mély levegőt véve nyúltam a farzsebembe, hogy előhalásszam a telefonomat.

-Oh jaj, ha Max Verstappen maga hív akkor bizony komoly gond lehet.-nevetett bele a telefonba miután fogadta a hívásomat.

-Találkozhatnánk?-szóltam bele megtörve.

Ő volt az egyetlen nő akinek anya és Vic után engedtem, hogy átlásson a flegma Max Verstappen szokásosan hordott maszkján. Tudta, hogy vannak nehéz pillanataim és gyakran ott volt mellettem.

-Ajaj, szóval tényleg nagy a baj.-értette meg azonnal. –Ausztriában vagyok, vagyis leszek hamarosan.-jelentette ki. –Éppen imádott Swarovski családtagjaimat látogatom majd meg.-jelentette ki gúnytól csöpögő hanggal, és bár nem láttam, nem álltam ott mellette tudtam, hogy szemgolyóit forgatja.

-Odamegyek.-jelentettem ki azonnal, majd bontottam a vonalat.

Nem szerettem Dilarát. Már nem. Anno köztünk okkal lett vége, kihűlt a szikra és kétlem, hogy valaha újra tudna lobbanni, illetve olyan nagy erdő tűzzé tudna alakulni, mint amilyen réges régen volt aztán rajtunk tornádóként átsöpörve élesztené fel hamuvá vált szerelmünket, mint valami főnix, nem, erre már fikarcnyi esélyt sem látok. Ennek ellenére ő az akiben a leginkább megbízom e téren és akiről tudom, hogy tökéletes feleség válna belőle számomra. Az együtt töltött évek erre remekül rávilágítottak. Akivel a szex is jó volt, mint olyan, aki ismer, aki tudja mikor szóljon hozzám és mikor hagyjon csendes magányomban, a személy akit egy ilyen elmebeteg ötletbe bemerek avatni és kérni, hogy kösse össze velem életét kevesebb, mint két hét alatt.

Hiába írtunk 2021-et Christannak igaza volt. Pocsék futamokon vagyok túl és ezt már nem foghatom az autóra, tényleg nem vagyok ott fejben, és az életemmel, a szenvedélyemmel játszok. Ezt pedig nem fogom hagyni. Úghogy bár nem azt a világot éljük amikor bárkit hozzáadhatnak érdekből bárkihez, tudom, hogy most ezen múlik minden. Elválni meg ma már bármikor szabad nemde? Szóval, ha erről az oldalról közelítjük meg nem is olyan vészes a helyzet.

Hétfő volt, a spanyol futam hete, csak emiatt és az ügy sürgőssége miatt szálltam a magánrepülőmre és indultam el Ausztriába Dilhez, hogy megmentsem a jövőmet és egy olyan ajánlatot tegyek neki amit amúgy normál keretek között tőlem nem kapott volna meg.

.  ✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿  .

  ✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿ 

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.
Érdekből, de a tiéd - 𝐌𝐚𝐱 𝐕𝐞𝐫𝐬𝐭𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧 | ✓Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ