6 𝙘𝙝𝙖𝙥𝙩𝙚𝙧

3.2K 138 31
                                    

-Alexandra Swarovski.-mosolyogtam a recepciósra péntek reggel amikor megérkeztem a Hiltonba ahova nem más vezényelt, mint Max Verstappen.

-A gép azt írja közös szobafoglalása van bizonyos Max Verstappennel.-nézett rám ráncolt homlokkal a férfi.

-Igen.-bólintottam megerősítve benne a tényt.

-Beléptető kártya.-rakott elém egy kék kártyát. –Száznyolcas szoba.-olvasta le a monitorról a szoba számot.

-Köszönöm szépen.-mosolyogtam, majd bőröndöm fogantyúját megfogva indultam el a lift felé. –Százhét, száznyolc, hah megvagy.-jelentettem ki büszkén, majd a kártyát lenyomva nyitottam be a hotelszobába. –Jézusom.-kaptam a szemem elé amikor megláttam közvetlen magam előtt Max Verstappent egy farmer nadrágban feszítve és felsőtestét nem takarva közvetlenül az ajtó elött.

-Dru. Szia.-hallottam meg döbbent hangját. Uh csak nem tetszik amit látsz?-nem láttam az arcát, de tudtam, hogy önelégült vigyor vert tanyát a sid képén.

-Nem.-jelentettem ki. –Éppen ellenkezőleg, a sörhasadtól kiég a retinám, úgyhogy takard el legyél kedves.-oltottam le egyből. Ő pedig csuklómat megfogva emelte el kezemet a szememtől én pedig arcát kezdtem el stírölni aztán szemgolyóim kicsit tovább kalandoztak kidolgozott felsőtestére, melyen még ott ékeskedtek a vízcseppek tökéletesen jelezve, hogy most szállt ki a zuhany alól. Szemeimet elkapva és nagyot nyelve indultam el a szobába, ám Max ujjai ismét csuklóm köré fonódtak és akadályoztak a tovább haladásban.

-Mondom szia.-mosolygott rám önelégültem és továbbra is félmeztelenül.

-Szia.-néztem fel rá szememet forgatva. –Tessék már felvenni egy pólót és szüntessük meg a félmeztelenkedést.-néztem rá szúrósan. –Ja és egy borotválkozás sem ártana. Szörnyen néz ki.-néztem a pár napos borostájára.

-Ki szerint?-nézett rám vigyorogva.

-Bárki szerint aki rád néz és meglátja.-tártam szét kezeimet, de csak az egyiket sikerült tekintve, hogy a másikat még fogságban tartotta.

-Hogyne. Tudom, hogy imádod.-nézett mélyen a szemembe.

-Nem.-néztem rá komolyan. –Kifejezetten utálom a borostát. Rajtad meg pláne.-jelentettem ki komolyan az igazat, mert ez volt az igazság. Alapjáraton sem jött be a borosta, de rajta? Rajta még katasztrofálisan is állt. –Úristen itt miért csak egy ágy van?-téptem ki kezemet szorításából és elindultam a szoba közepére hátha látok még egyet, de nem, nem volt több. Az ablak mellett a szoba sarkában olt egy hatalmas franciaágy és ennyi, semmi több.

-A menyasszonyom leszel.-közölte velem az amúgy számomra is nyilvánvaló tényt. –Bárki bejön a szobánkba és azt látja, hogy két külön ágy van szerinted mit gondol majd?-nézett rám értetlenül.

-Azt, hogy mi egy nagyon rendes és hagyomány tisztelő pár vagyunk akik esküvő előtt nem bújik ágyba a másikkal. Mondjuk utána se nagyon, de azt nem kell tudnia senkinek.-tártam szét kezeimet a szoba közepén.

-Hogyne Dru, mert belőlem amúgy mindenki egyből valami ilyesmit nézne ki és ez lenne az első amit feltételeznek rólam.-masszírozta meg orrnyergét.

-Verstappen szörnyű vagy.-huppantam le az ágy szélére.

-Három perce se, hogy itt vagy, de én is kezdem ezt érezni. Önbizalmam konkrétan a nullát veri és alulról szagolja azt is. Hozzál le az életről, kérni is akartam.-nézett rám flegmán.

-Drágám.-álltam fel az ágyról és lassan kezdtem el sétálni felé. Hiába volt rajtam magassarkú még igyis legalább egy bő fejjel magasabb volt nálam. –Bármikor nagyon szívesen és a legnagyobb örömmel teszem meg természetesen. És vegyél már fel egy pólót könyörgöm.-suttogtam miközben a még mindig vízcseppektől gyönygöző mellkasára tettem tenyereimet.

-Igen?-húzta mosolyra ajkait. –Én is nagyon szívesen ezt.-nézett rám és csakúgy, mint hétfőn reagálásnyi időt sem hagyva cselekedett.

-Mit csinálsz úristen.-sikkantottam fel amikor a férfi combom alá nyúlva kapott fel én pedig automatikusan dereka köré fontam lábaimat.

-Pont azt.-dobott le az ágyra, majd fölém tornyosulva ismét a látóterembe került. –Mi van Dru?-nézett rám önelégült mosolyra húzott ajkakkal mikor reagálás nélkül hagytam tettét.

-Kényelmetlen a póz.-jelentettem ki, hátha egyértelművé válik számára, hogy vegye el két kezét a fejem mellől és guruljon már le rólam.

-Szeretnél te felül lenni?-vigyorgott rám.

-Semmi estre sem. Jobban preferálnám a helyzetet mondjuk amikor lekászálódsz rólam én pedig cipőt váltok és elhagyom a szobát.-nyomtam tenyereimet mellkasának ezzel is próbálva eltolni őt, de mit ne mondjak jóval erősebb nálam így nem ért nagy meglepetésként, hogy sikertelenül próbáltam letolni magamról.

-Tetszik a szoknyád és szerintem maradhat az a magassarkú.-hajolt közelebb miközben a fülemet csiklandozta susogása. És bár eddig nem éreztem a szettem miatt semmi kellemetlent, de alatta fekve egy utolsó ribancnak éreztem magam, tekintve, hogy csak a kamu felesége leszek, de öltözékemnek hála most éppen alatta fekszek ő pedig felém tornyosulva maximálisan kiélvezi a helyzetet.

-Kitalálom csak azért, mert konkrétan a derekamig felcsúszott és kissé sokat enged láttatni.-forgattam meg szemeimet kínosan, és átkoztam az eget amiért reggel így öltöztem fel.

-Talált süllyedt.-vigyorgott.

-Oké Verstappen akkor most szépen kászálódj le rólam, mert nem ér így bánni a leendő kamu feleségeddel. És komolyan mondom kapj fel egy pólót.-mondtam neki, ő pedig hihetetlen, de engedelmeskedve leszállt rólam és elindult a bőröndje felé ahonnan sikeresen előhalászott egy Red Bull szponzor ingpólót, majd nyakán áthúzva magára aggatta. –Tökéletes, köszönöm.-bólintottam elismerően.

-Te vagy már a tökéletes.-motyogta maga elé miközben telefonját kézbe kapta.

-Tessék?-néztem rá értetlenül miközben felültem.

-Mondom örülhetsz végre.-forgatta meg szemeit. –Mi van Dru süket vagy?-húzta félmosolyra ajkait. –Tudod kire mondják, hogy süket, nem?-nézett rám továbbra is idegesítően magabiztosan mosolyogva. –Segítek akkor. Aki több farkat fog meg, mint kilincset és jól el is bánik velük.-közölte velem miközben karba font kezekkel leült az ablak melletti fotel karfájára.

-Te meg még mindig paraszt vagy?-tártam szét kezeimet és beszólását fülem mellett engedtem el.

-Veled drágám? Veled mindig.-kacsintott rám.

-Ne tikkelj Verstappen, nem áll jól.-forgattam meg szemeimet és elindultam a bőröndöm felé, hogy keressek egy nadrágot.

-Neked viszont van ami határozottan jól áll.-nekem pedig a beszólásának hatására jutott eszembe, hogy szoknyám alól valószínűleg minden is kivillan.

-Jézusom, de szemtelenül perverz vagy.-álltam fel és mutattam be neki, majd bevonultam a fürdőbe átöltözni.

-Te teszel azzá.-ordított utánam.

-Hogyne.-nevettem fel. -Legfeljebb a ribancok akiket megszoktál fektetni, csak ők, én biztos nem.-jelentettem ki inkább magamnak, mert tudtam, hogy nem vagyok olyan nagy szám, hogy bárkit is eltudjak csábítani, főleg nem egy Max Verstappent aki a tökéletes unokatesóm exe volt és erre emlékezve tudtam nekem esélyem sincs, nem mintha bármit is akarnék a sid képű Max Verstappentől.

.  ✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿  .

Sziasztok! 💖
A múlthéten megkérdeztelek titeket, hogy ki, melyik sztorit olvasná tőlem szívesen. Egyet viszont kihagytam és ezt utólag vettem észre, így égi jelnek tekintve úgy döntöttem azzal folytatom a sort.

Vigyázzatok magatokra, és kitartást! 💖  Érettségi előtt, ennél nehezebb helyzet aligha akad.🥺💖

Érdekből, de a tiéd - 𝐌𝐚𝐱 𝐕𝐞𝐫𝐬𝐭𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧 | ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora