Nagyon sokat gondolkoztam, hogy mit is írhatnék. Nem azért, mert nem tudok mit, épp ellenkezőleg, annyi minden kavarog bennem, hogy nem tudom hogyan öntsem szavakba.
vasarnap azontúl, hogy egy ritka csoda személyiség, tökéletesen ír.
Vagyis én tudok abban hinni, hogy egyszer miatta fogok bemenni a könyvesboltba. Olyan fiatal, mégis annyira csodaszépen bán a szavakkal és olyan szókincse van, hogy a könyvének olvasása alatt csak néztem, hogy ezt hogyan csinálja.
Ja és akkor ez csak egy dolog.
Mert jön a másik, hogy egy a szívemhez közel álló jelenségben próbálja az olvasó elé tárni a története apró kis szegmenseit. Ebbe még nem nagyon volt szerencsém belelátni, de hírből bizony halottam, hogy a részek összefüggőek lesznek, tehát kérem szépen már, ha van csoda.
Nekem ez valami olyat jelent, hogy egyszerre több történet részesévé válhat az olvasó miközben térben és időben valószínűleg egyben van az egész. Én ezt könyveken keresztül szerettem volna megcsinálni, de az, hogy valaki ezt egy könyvben próbálja összehozni nekem annyira hatalmas nagy dolog.
A tisztelet mellett a csodálat vegyül.
És még nem sok rész van kint, gyakorlatilag mindegyiknek csak a bevezetője, ennek ellenére engem kilóra megvett az írónő, és türelmetlenül várom a folytatást.
Úgyhogy akinek ideje és kedve van, már csak egy pillantást megér.
ESTÁS LEYENDO
Érdekből, de a tiéd - 𝐌𝐚𝐱 𝐕𝐞𝐫𝐬𝐭𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧 | ✓
Romance"𝐓𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐫𝐞 𝐜𝐥𝐨𝐮𝐝𝐬 𝐢𝐧 𝐏𝐚𝐫𝐚𝐝𝐢𝐬𝐞 𝐭𝐨𝐨! 𝐄𝐯𝐞𝐧 𝐢𝐟 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐞𝐞𝐦𝐬 𝐩𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭, 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐫𝐞 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐜𝐥𝐨𝐮𝐝𝐬. 𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐟𝐞: 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐫𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐨𝐧𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐢�...