sofiasaymun -nakválaszoltam éppen az egyik kommentjére, amikor észbe kaptam, hogy elfelejtettem valamit pedig annyira készültem rá basszus!!!
4 nap.
Ennyi idő alatt (kisebb-hosszabb megszakításokkal) olvastam ki KissKatalin7 könyvét.
(Toto Wolff one night affair Love or Business)
Én mindig is imádtam Titokát (Toto Wolff), igen tudom, Tito Jugoszlávia diktátora volt, de most tegyétek a szívetekre a kezeteket és mondjátok, hogy nem találó ez a név a csapatfőnökre, aki olykor csap-vág, tör-zúz, és a tekintetével ilyen-olyan módon megöl és mindenhol ő diktálja a tempót.
(Nem nincs apa komplexusom, de még én is elismerem, hogy cseszett hódító a maga korosztályában.)
Szóval szombaton este láttam sofiasaymun posztját, akkor még nagyon benne voltam a saját kis gödrömben és úgy éreztem kell valami ami eltereli a figyelmem. Nos, KissKatalin7 a közel 100 részes könyvével nem csak lekötött, de nagyban hozzájárult ahhoz, hogy felálljak leporoljam magam és tovább sétáljak hátrahagyva mindent ami fájt és bántott.Ezenfelül természetesen 9 csajszimajszi is mellettem volt akik minden nyűgömet hallgatva tűrtek, szerettek és támogattak. Ha csak fele annyira tudnám visszaadni a wp-nek amit én már kaptam tőle, hűha...
Na, de a könyvről, ha már könyvajánló.
Természetesen spoiler nélkül.Tito a tökéletes álarca mögé és a felépített fantasztikus életébe - ami amúgy mégsem annyira rózsaszín csupa máz, mint amennyire be van állítva - enged belátást.
De olyan szinten. Én konkrétan miután kivégeztem még másnap is nagy hatása alatt voltam és hangüziben adtam ennek hangot, amit szintén tűrtek a csoda csajszimajszis barinőim.A jéghegy lábától indulunk, és időközben mire felérünk a csúcsára áll össze minden apró kis részlet és értünk meg mindent.
Ez nem az a laza, nyugis könyv amire most gondoltok. Nem. Olyan szinten letaszít, majd felemel, aztán ismét letaszít, és ez megy végig.
Olyan hullámvölgyeket élhet meg az olvasó, hogy szavakhoz nem jut.
Sokszor felmerült bennem a kérdés, hogy "Oh istenem Szukány Andrea, te gyászmenet biztos kell ez neked?" A válasz pedig egy hatalmas nem tudom. De az a helyzet, hogy annyira olvastatta magát a könyv, hogy képtelen voltam letenni.Mégis mit értek ezen?
Olyan dolgok történnek, olyan infók derülnek ki mindig, hogy lelkileg kihalsz, ha nem kapsz rá választ, aztán amikor ez megtörtént megint jön egy újabb csavar, és ez végig így megy. Még az utolsó rész is olyan csavarokat rejt magában, hogy csak kapkodtam a fejemet.
Egy szónak is száz a vége. Egy fantasztikus könyv, és én tényleg csak ajánlani tudom.
KissKatalin7 Köszönöm, hogy megírtad. Hogy olvashattam, hatalmas élmény és segítség volt. És szívből kívánom, hogy minél több emberhez eljusson az amit képviselsz, az amit írsz. Mert fantasztikus vagy. 💖sofiasaymun Köszönöm szépen az ajánlást, nem tudom elégszer ismételni! 🥺💖
allergic_girl noemisolerofficial IrisBlack94 thegirlwhodreamedbig Landria23 Amina_Wells alexandraelinavirag Judy_Taurus -muffs-
Köszönöm, hogy végig mellettem voltatok. 💖🥺
ESTÁS LEYENDO
Érdekből, de a tiéd - 𝐌𝐚𝐱 𝐕𝐞𝐫𝐬𝐭𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧 | ✓
Romance"𝐓𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐫𝐞 𝐜𝐥𝐨𝐮𝐝𝐬 𝐢𝐧 𝐏𝐚𝐫𝐚𝐝𝐢𝐬𝐞 𝐭𝐨𝐨! 𝐄𝐯𝐞𝐧 𝐢𝐟 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐞𝐞𝐦𝐬 𝐩𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭, 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐫𝐞 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐜𝐥𝐨𝐮𝐝𝐬. 𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐟𝐞: 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐫𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐨𝐧𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐢�...