Medyayı açarak okumanızı tavsiye ederim...
Gizli Numara: Sana son iki hafta veriyorum. Sevdiklerinle güzel vakit geçir güzelim. Bu ne saçmalıyor ya? Bana hiç birşey yapamaz. "Güzelim iyi misin?" diyen yavuza baktım "Değilim yavuz. İyi değilim." mesajı gösterdim. "Ne lan bu? Ne demek son iki hafta?" dedi seymen. En başından anlattım. "Kim lan bu piç?" başımı öne eğdim "Bilmiyorum." göz yaşlarım akmaya başlamıştı. Yanımda oturan oğuz hemen sarıldı. Başımı göğsüne koyup kollarımı beline doladım "Ağlama kankiştom. Bak biz varız abilerin var yengen var. Senin saçının teline zarar gelmesine izin vermeyiz." başımı salladım ve yüzüne baktım. Göz yaşlarımı sildi "Lan bu cümleleri sen mi kurdun? Yoksa biri seni mi seslendirdi?" berenin dediği şeyle güldüm. "Aaa niye öyle diyorsun yenge ben adam gibi konuşamaz mıyım?" başladık yine. Hep böyle oluyor. Beren oğuza kaşınıyor, oğuz berene kaşınıyor. Böyle gidiyor. "Estağfurullah. Tabi ki konuşursun ama ben ben seni ciddiye alamıyorum. Sen özünde dur tamam mı? Mantıklı cümle kurunca biz de sana öküz trene bakar gibi bakıyoruz." son cümlesiyle kendimi tutamayıp kahkaha attım. "Sen dua et alyakuşum gülüp eğlendi. Yoksa çok fena yapardım seni." deyip gözlerini kısıp berene baktı. "Hoşt lan. Sen kimi çok fena yapıyon?" oğuz seymenin dediği şeye sırıtıp "Pardon enişte. Haddimi aştım dimi?" dedi. Ben bunları çok seviyorum ya. Şu durumda bile beni güldürmeyi başarıyorlar. Meriçe baktım her zaman ki gibi gözü benim üzerimdeydi. Gülümseyip öpücük attım. Gülümseyip göz kırptı. Ne tarafa düşüyorduk ya!? İlk defa seninle aynı fikirdeyim. "Nereye gidecektik bugün?" diye sordum meriçe. Hafif öne eğilip kollarını dizlerinin üstüne koydu "Şehir dışına çıkıcaz. Aykan abiyle konuştum, biz kim olduklarını bulana kadar uzaklaşın buralardan dedi. Biz de şehir dışına çıkıcaz." dedi. "Ne zamandır yazıyor bu piç sana?" diyen seymene baktım "İki gündür. Valla size söyleyecektim. Sadece doğru zamanı bekliyordum." yanıma gelip oturdu. Kolunu omzuma koyup sarıldı bana. Bende kollarımı sardım beline "Çok kızmadınız bana dimi?" dediğim de geri çekildi "Niye kızalım ki. Böyle bişeyi tabi ki de kolay kolay söyleyemezdin." dedi seymen. Gözyaşlarım akmaya devam ettiğinde seymen başparmağı ile sildi gözyaşlarımı "Sana ağlamak yakışmıyor Alyakuş. Sana gülmek yakışıyor, gül bakiyim şimdi." dediğinde hafif güldüm. Başını sallayıp meriçe baktı "Nereye gidecekmişsiniz abi?" dedi. Bende başımı meriçe çevirdim "O sürpriz kanka. Alyakuşuma sürpriz yapıcam onu. " deyip göz kırptı bana. "O zaman kızlarla biz eşyaları hazırlayalım. "dedim kızlara baktım. Ayağa kalktık ve yukarı çıktık. Şu pislikten uak olduğum sürece mutlu olacağıma yüzde yüz eminim.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorumm...⚡🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⚡Papatya Mevsimi 🌼
RomanceGerçek Hayat Hikâyesi 🌼Alya ⚡Aykan 🌼Özge ⚡Barın 🌼Hilal ⚡Batun 🌼Dilan ⚡Meriç 🌼Beren ⚡Oğuz 🌼Ada ⚡Seymen 🌼Kumsal ⚡Yavuz