⚡10. Bölüm 🌼

44 8 0
                                    

Kızlarla birlikte eşyaları bavula yerleştirdik. Ada yanıma gelip sarıldı "Özlicem seni ya. Çok yalnız bırakma bizi tamam mı Alyakuş?" kollarımı beline sarıp başımı salladım "Tamam Adakuş çok yalnız bırakmam sizi." geri çekildik berenle de sarıldık. Bavulumu da alıp aşağı indik. "Ben hazırım aşkım." dedim yanlarına giderken "Aşkım?" dedi oğuz şaşkın bir ifadeyle. Doğru ya biz bunlar söylemedik. "Sevgiliyiz Oğuzkuşum. Dün akşam sevgili olduk." dediğimde tebrik ettiler. Meriç ayağa kalktı ve yanıma geldi "Bana geçelim ben de hazırlayayım eşyalarımı. Ordan da gideriz." başımı salladım yanağımı öpüp bavulu aldı bende bizimkilere sarıldım. Askılıktan montumu alıp dışarı çıktık. "Siktir ya. Ben dün arabayla gelmedim ki." dedi meriç "Olsun aşkım. Çok mesafe yok ki evlerin arasında." elimi tuttu "Yürüyecez mecbur." dedi ve yürümeye başladık. Yolda yürürken elimi tutan ele baktım. Allahım ne zamandır bu durumda olmak istiyorum. Şükürler olsun ki gerçek oldu. Gözlerimi yavaş yavaş yüzüne kaydırdım. Gözleri yola bakıyor, elinde sigarası, gözünde güneş gözlüğü... Ayh biseyler oluyor bana! Bu kadar yakışıklı olursa yoldan geçen dişi sineği bile öldürmem gerekir. "Ay meriç. Bu kadar yakışıklı olma." dedim bir anda. Ay ne dedim ben? Mal gibi söyledim öyle, rezil oldum ya. "Yakışıklı mıyım?" dedi sırıtarak. Kaşlarımı çatıp "Şöyle açıklıyım. Yanından geçip sana bakan dişi sineği bile öldüresim geliyor. Bilmem anlatabildim mi?" dedim. Küçük bir kahkaha attı ve kolunu omzuma koyup kendine çekti. Ve yanağımı öptü "Seni yerim kızım. Sen de bu kadar güzel olma o zaman." dedi ve güldü bende güldüm "Güzel miyim?" başını çevirdi ve güldü "Çok güzelsin Alya Soysal." yaklaştı ve burnuma bir öpücük kondurdu "Çok yakışıklısın Meriç Çiçek." deyip yanağına uzun bir öpücük kondurdum.

********************

"Ben duşa giriyorum sevgilim." deyip duşa girdi meriç. Ben de odadan çıkıp aşağı indim. Kahve yapıp yağan yağmuru izlemek için cam kenarında ki pufa oturdum. Yağmurlu havaları çok seviyorum. Bunaltıcı güneş yerine yağmuru tercih ederim. Televizyondan müzik açıp sesini kıstım ve dinlemeye başladım. (Medya) Kısa bir süre sonra aşağı inen hayatımın aşkını gördüm. Gülümseyerek yanıma geldi ve oturdu. Elimi yanağına koydum "Traş mı oldun sen?" başını salladı ve yanağını uzattı. Gülümseyerek yaklaştım. Dudaklarımı yanağına bastıracağım sırada başını döndürüp dudaklarıma kapandı. Gülümsedim ve iki elimi yanaklarına koyup karşılık verdim. Ayh çok güzel öpüyor. Karşılık vermemek elde değil. Geri çekildim ve dudaklarımı yanağına bastırdım. "Öldüm de cennete mi düştüm acaba?" dedim mayışmış bir şekilde "Uykun mu geldi senin?" diye sordu. Aslında uykum yoktu ama yorgundum. "Uykum yok da yorgunum." kulağıma yaklaştı "Kalbimin üstünde dinlenmek ister misin?" dedi gülümsedim bende yaklaştım onun kulağına "Neden olmasın?" ayağa kalkıp kucağına aldı. Kollarımı boynuna koydum ve kıkırdadım "Bak alışırsam beni taşımana. Sonra senin için kötü olur." dedim uyarırcasına. "Nerden biliyorsun benim için kötü olucağını? Belki ben zevk alıyorum." deyip çıkmaya başladı. Gülümsedim. Odaya gelince yavaşça yatağa yatırdı beni. Kapıyı kapatıp yanıma uzandı. Başımı  kalbinin üstüne koydum ve kolumu beline sardım. "Kalbinin atışı hiçbir şarkının yerini tutamaz." dediğimde sırıttığından eminim. Başıma bir öpücük bıraktı. Gözlerimi kapattım gerisini hatırlamıyorum.

*****************

"Yalvarıyorum yapma. Lütfen!" diyerek  ağlamaya başladım. Karşımda pis pis sırıtan bir adam  vardı. Ama önümde ki saçlardan net göremiyorum kim olduğunu. "Benden kaçışın yok güzelim. Şehir dışına çıkınca benden kurtulacağını mı sandın? Gerçekten aptalsın!" deyip kahkaha attı. "Ne istiyorsun benden nee?" diye bağırdım gözümden akan yaşlarla. "Benim olmanı istiyorum güzelim. Bana sahip olmanı. Benim kızım olmanı istiyorum güzelim." başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Ne diyor ya bu? Ne demek benim ol? Ne demek benim kızım ol? Allahım nolur yardım et. Lütfen bunlar bir kâbus olsun. Silâh tetiği sesi duyduğumda nefesim kesildi. "Yoksa ruhunu teslim etmiş olursun. Seçim senin." deyip ondan geriye doğru saymaya başladı. "A-asla senin olmayacağım." piç piç sırıttı "Peki güzelim. Sen bilirsin. Seni tanımak çok güzeldi. Meriçin olmana asla izin vermem." deyip silahı alnıma yasladı. "Elveda!" gözlerimi kapattım. Demek buraya kadarmış.


Oy ve yorumlarınızı bekliyorumm...⚡🌼

⚡Papatya Mevsimi 🌼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin