⚡11. Bölüm🌼

54 8 1
                                    


Medya: Meriç Çiçek... 



İnşallah unutmadınız beni ve kitabı...⚡🌼



Silah sesi ile ile "Meriç..." diyerek açtım gözlerimi. Oda da yatağım da yatar pozisyondaydım. "Burdayım aşkım, yanındayım." diyen meriçe gözyaşlarımla ıslanmış yüzümü çevirdim. Doğruldu ve gözyaşlarımı sildi. "M-meriç b-ben çok k-korkuyorum. Ya beni b-bulurlarsa?" dediğimde başını salladı ve hemen sarıldı bana "Bulamayacaklar. Sadece kabus gördün o kadar." başımı salladım ve kollarımı beline sarıp kokusunu içime çektim.

Kısa bir süre sonra ayrıldık. Yatak başlığına yaslandı, beni de önüne alıp ellerini ellerime kenetledi. "Ne gördüğünü anlatmak ister misin güzelim?" dediğinde başımı salladım ve parmaklarıyla oynamaya başladım. "Bir adam kaçırmıştı beni, sonra benim kızım ol falan diyordu, bana ait ol diyordu. Bende asla olmaz dedim. Sonra sen bilirsin, meriçin olmana asla izin vermem deyip vurmuştu beni." farketmeden akmıştı gözyaşlarım. Meriç hemen gözyaşlarımı sildi ve başını boynuma gömdü "Yanındayım ben senin. Böyle bişeyi anca rüyanda görürsün tamam mı? Korkmana gerek yok aşkım." dedi boğuk çıkan sesiyle. Ellerini tuttum ve gözlerimi kapadım.  "Aşkım çok terlemişsin duşa gir bence." dediğinde başımı sallayıp ayağa kalktım. Kalktığım gibi oturmam bir oldu. Kalkamıyordum. Allah kahretsin ki kalkamıyordum. Meriç ayağa kalkıp kucağına aldı beni. Banyoya girdiğimizde küvette ki taşa oturttu beni. Üstünde ki tişortü çıkarıp önüme oturdu. Suyu açtığında anlık bir titreme oldu. Yavaş yavaş soğuk suya alışmıştım. Gözlerimi açamıyordum. Ama kapatınca da gözümün önüne geliyordu gördüğüm şeyler. Gözlerimi açtım zorlukla. Meriç dibimde duruyordu. Biraz daha yaklaşsa burunlarımız değecek. Süzdü gözleri ile yüzümü. Biraz daha yaklaşıp "Ağlayınca çok çirkin oluyorsun." dedi. Gözlerimi bir karış açıp meriçe baktım "Pisliksin meriç. Katıksız öküzsün. Çok kötüsün yaa." diye sıraladığım da belimden tutup kendine yaklaştırdı "Susmazsan öperim. Zaten zor tutuyorum kendimi." dediğinde dudaklarımız değdi birbirine. Yapacağı şeyler aklıma gelince biraz geri çekilip başımı salladım. Güldü ve ayağa kalktı "Ben diğer duşa gidiyorum sende kalkmadan duş al. Çıkacağın zaman da seslen ben çıkartırım seni." deyip yanağımı öptü. Banyodan çıktığın da üstümü çıkartıp kısa bir duş aldım. Ayağa kalkıp bornozumu geçirdim üstüme. Kapıyı açıp meriçe seslendim. Gelip kucağına alıp odaya getirdi "Tamam sen çık şimdi üstümü giyiniyim." dediğimde ütüme geldi "Çıkmasam olmaz mı?" dediğinde güldüm "Aşkım üşüyorum hadi çık." biraz daha yaklaştı ve dudaklarıma baktı "Bir kere öpeyim mi?" dediğinde gülümseyip öptüm dudaklarını. Geri çekilecekken belimden tutup iyice kendine çekti beni. Şuan olduğumuz durum çok kötü, bir de üstüm yarı çıplak haldeyse! Yavaşça geri çekildim "Hadi çık giyiniym." dedim nefes nefese. Bu çocuk benim nefesimi kesiyor ya. Yanağımı öpüp çıktı. 

Üstümü giyinip hafif bir makyaj yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstümü giyinip hafif bir makyaj yaptım. Saçlarımı da kurutup düzleştirdim. Telefonumu da cebime koyup aşağı indim. Saate baktım 10.49 du. Mutfağa gidip nescafe yaptım iki bardak. Meriçte benim gibi bayılır çünkü. Telefonum çaldığın da alıp arayana baktım En Yakışıklımmm arıyor... yazsıyla gülümseyip kulağıma götürdüm telefonu "Efendim yakışıklım?" derken kahve makinesi öttü "Nabıyosun gülüm?" dediğinde gülümsedim "Nabiyim yeni kalktım kahve yapıyordum. Sen nabıyosun?" deyip bardaklara koydum kahveyi "İyi bende peşinde ki adamları araştırıyoruz. Şey ben senden bişey isticektim." dedi. Belli oldu niye aradığı. Güldüm "İnşallah yine başımız belaya girmez. Söyle ne istiyon?" ağzın da bişeyler geveliyordu ama anlamıyorum hiç bişey. "Abi adam gibi söylesene." deyip kahvemden bir yudum aldım "Tamam be. Benim bir arkadaşım yardım istedi benden. Ben de şuan müsait olmadığım için benim güzeller güzeli kardeşim sana yardımcı olur dedim. Tamam çok mutlu olurum dedi. Mahçup etmezsin beni dimi?" dedi tek nefeste. Hangi arkadaşı ve ne için yardım edicem? Kesin başımı belaya sokucak bişey. 



Oy ve yorumlarınızı bekliyorumm...⚡🌼

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 23, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

⚡Papatya Mevsimi 🌼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin