"Ellerine sağlık çok güzel olmuş." gülümsedim "Afiyet olsun. Eğer senin dediğini yapıp dinlenseydim şuan bu güzel yemeği yiyememiştin canım." güldü ve ellerini yıkadı "Ben salondayım. İşin bitince gelirsin sende." deyip içeri gitti. Masayı toplayıp bulaşıkları makineye yerleştirdim. İçeri gittiğimde meriç ayaklarını sehpaya uzatmış televizyonu seyrediyordu. Yanına gidip ayağına vurdum "İndir ayaklarını ya." göz devirip indirdi. Yanına oturdum "Çok çabuk sinirlenen birisin Alya. " sahte bir gülüş yaptım "Hahah ben mi sinirlenen biriyim? Saçmalama Meriç. " bana döndü "Evet. Eskiden böyle değildin sen ne oldu da böyle oldun merak ediyorum? " kaşlarımı çattım. "Bana bişey olmadı tamam mı canım. Sorun sende. Bişey soruyorum insan gibi cevap vermiyorsun. Arkadaşınınım ya hani niye bana bişey anlatmıyorsun? Neden içmeye gittin diyorum geçiştiriyorsun beni. Seninle insan gibi konuşamıyoruz ki. Bana bir yakın bir uzak davranamazsın. Eğer ben senin için önemliysem bana açık olucaksın. " derin bir nefes alıp verdim. Sanırım çok konuştum. "Bişey söylemicek misin? " cevap gelmeyince ayağa kalktım "Ben odama gidiyorum. Yatıcam. "koşarak merdivenlerden yukarı çıktım ve odama girdim. Yatağa yatıp tavanı seyrettim. Off ya keşke o kadar ağır konuşmasaydım. Salaksın işte kızım. Bana bak zaten sinirliyim sende üstüme gelme. Tamam be. Ayrıca şunu söyliyim sen Meriçe aşıksın. Haberin olsun. Gerçekten aşık olabilir miyim ben Meriçe? Ya meriç bana karşı bişey hissetmiyorsa? Ya gerçekten flörtü varsa? Yanımda ki yastığı alıp kendimi boğmak istiyorum. Şuan gerçekten o durumdayım. Merdivenlerden ayak sesleri duyulunca kalbim yine hızlı atmaya başladı. Kapım açılınca gözlerimi kapadım. Kapıyı yavaşça kapatıp yanıma oturdu. Dudaklarını dudaklarımda hissedince titredim. Tanrım! Şuan beni öpüyordu. Ne yapmam gerekiyor şuan? İttirip tokat atmam mı? Yoksa kollarımı boynuna dolayıp karşılık vermem mi? Gerizekalı karşılık versene. Aptal. Fırsat ayağına geldi. Hadi!! İç sesimi dinleyip kollarımı boynuna dolayıp karşılık verdim. Gülümsediğini hissedince utandım. Dudakları gittikçe hareketlendiğinde bütün kan yanaklarıma toplandı. Ellerimi omuzlarına koyup hafif ittirdim "Meriç dur. " dedim nefes nefese. "Sıkıyorsa şimdi de trip at bana." gülümsedim ve ellerim ile gözlerimi kapattım. Kahkaha atıp ellerimi tutup çekti "Utanma benden." kolaysa sen utanma. Ellerimi çektim "Sen niye geldin ki ben uyuyacaktım?" başını salladı "Hıı uyuyacaktın. Öptüğümde niye karşılık verdin o zaman?" ve Alya tekrar yerin dibine girer. Kaşlarımı çatıp ittirdim meriçi "Ya sen aşağı inip bizim tayfayı çağırsana. Hem eğlenmiş olurum." ayağa kalkmak yerine tekrar yaklaştı "Ben seni eğlendirmiyor muyum? Aşk olsun." hafif gülümsedim ama hâlâ çok utanıyorum. "Meriç lütfen." başını sallayıp kalktı "Tamam. Nasıl olsa gece beraberiz." sırıtıp dışarı çıktı. İnşallah bişey olmaz. Amin. Nasıl karşılık verdin amaa. Ben dedim sana aşıksın diye. Ayh bir iç ses olarak çok mutluyum. Ya manyak mısın? Sana uydum da karşılık verdim. Üstüme gelme heyecanlıyım ve utanıyorum. Ayağa kalkıp üstümü değiştirdim. Çünkü pijama vardı üstümde. Saçlarımı tarayıp topuz yaptım. Sandalyeme oturup kirazlı parlatıcımı aldım elime. Gözlerim aynada dudaklarıma gidince ister istemez sırıttım. Kendime gelip sürdüm parlatıcımı. Arkamdan gelen mesaj sesiyle sandalyemden kalkıp yatağa oturdum ve elime aldım telefonu.
Gizli Numara: Nasılsın güzelim? Bu ne ya? Normalde takmam böyle mesajları. Cevap vermeyip engellerim. Ama iki oldu bu. Birinci de arandım, ikinci de mesaj aldım.
Gizli Numara: Güzelim niye cevap vermiyorsun? Alınıyorum ama. Tövbe yarabbim ya. Bütün manyaklar da beni buluyor. Hayret ediyorum. Nasıl cesaret edebiliyorlar. Üç abinin kız kardeşiyim ben. Hiç mi korkmuyorlar bulurlarsa ağzıma sıçarlar diye?
Alya: Kimsin? Numaramı nerden buldun? Ve ne istiyorsun? Aklı varsa geri dönmesin. Bu mesajları bizimkilere göstersem iyi olucak. Çünkü ben bununla kafayı yerim.
Gizli Numara: Sen bu kadar soru soran birisi değilsin. Özüne döner misin lütfen? Aptal mısın kardeşim ya? Öff. Sıkıldım ha.
Gizli Numara: Bu arada üstündükelere bayıldım. Ama saçını salınık bıraksan daha iyi olur bebeğim. Ohaa. Yuh ama ya. Nerden biliyor ya? Beni mi izliyor bu şerefsiz? Ayağa kalkıp pencereden dışarı baktım. Herşey normaldi. Tırsmaya başladım.
Gizli Numara: Neyse ben kaçtım. Daha sonra yine yazıcam sana. Öptüm seni güzelim.❤ Aa öptüm diyor birde. Ben en iyisi aşağı iniyim. Yoksa korkudan bayılıcam. Telefonumu cebime koyup aşağı indim. "Aradın mı bizimkileri?" sırıttı "Aradım ama gelmek istemediler. Lütfen gelin Alya istiyor dedim ama rahatsızlık vermeyelim dediler. Bende tamam siz bilirsiniz dedim." yanına oturdum ve kollarımı çiçek yaptım "Yalan söyleme ihtimalin yüzde elli. Ama doğru da söylüyor olabilirsin." deyip gözlerimi kısıp gözlerine baktım. Meriçte benim gibi yaptı "Bence doğruyu söylüyorum. Ben olsam bana inanırdım." kolunu omzuma atıp kendine çekti çOk güzel bir film buldum. Onu izleyelim." deyip filme girdi. Ben hâlâ mesajın etkisinden çıkamamıştım. Acaba şimdi mi göstermeliydim? Ama şuan mutlu gözüküyor. Mutsuz olması benim isteyeceğim son şey bile değil. "Konusu ne filmin?" gülümsedi "Romantik komedi. Özetini okudum güzel gözüküyordu." gülümsedim bende. Filmi açtığında başımı çevirdim televizyona. Filmin ortalarında romantik bir an çıkınca göz ucuyla meriçe baktım. Gülümsüyordu. Bu durum beni de gülümsetmişti. Dudağının kenarında ki gamzesine takıldı gözüm. Çok güzeldi. Daha önce farketmemiştim. İlk defa bu kadar yakından bakıyordum yüzüne. Biraz daha yaklaştım. Meriç hâlâ televizyonu izliyordu. Elimi yanağına koydum. Gülümsemesi iki katına çıkmıştı. Başını çevirdi ve elimi öptü gülümsedim. "Filmi değil de beni izlemen hoşuma gitti." başımı salladım ve biraz daha yaklaştım. Dudaklarıma baktı "Hayırdır?" dedi gülerek. "Hiiiiç." dediğimde güldü ve o da yaklaştı "Emin misin hiiiç olduğuna?" tuttum nefesimi. Başımı salladığımda Elimi tuttu ve boynuna götürdü. Anlamıştım ne olduğunu. Öpücekti yine. Ellerini belime koydu ve bedenimi yapıştırdı bedenine. Gözlerimi kapattım ve olacakları bekledim. Dudaklarımızın değdiği sırada zil çaldı. "Şaka mı lan bu?" kıkırdamadan edemedim. Ellerimi
indirdim. Ayağa kalkıp kapıya gitti. Ya o kişi geldiyse? Hafif titrediğimde masa da ki suyumu içtim. Bir süre sonra içeri meriç geldiğinde yüzüne anlamayan gözlerimle baktım. "Yanlış gelmişler." deyip yanıma oturdu. Bu işte bişey var. İlk defa evime yanlışlıkla geliniyor. Off ya inşallah bişey yapmazlar. "Eee nerde kalmıştık?" düşüncelerimden ayrılıp yüzüne baktım sırıtıyordu. "Kalmadık bir yerde. Filmi izliyorduk." dedim geçiştirmek istercesine. Dudaklarını büzdü "Ama ya. Hepsi o adam yüzünden. Ne güzel öpücektim seni. Beş dakika geç gelseydi ölür müydü? Şimdi onu bulup nabiyim ben? Cin işkencesi yapıyım. Yook o az gelir. Ya da şe-" sözünü tamamlamasına izin vermeden dudaklarımı dudaklarına bastırdım ve öptüm. Geri çekileceğim sırada izin vermedi. Aksine biraz daha çekti kendine beni. Ellerimi yanaklarına koyup acemice karşılık verdim. Uzun bir süre sonra nazikçe ayrıldı dudaklarımdan. Alnını alnıma yasladı ve "Çok seviyorum be seni." dedi.
Yorum ve oylarınızı bekliyorumm...⚡🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⚡Papatya Mevsimi 🌼
RomanceGerçek Hayat Hikâyesi 🌼Alya ⚡Aykan 🌼Özge ⚡Barın 🌼Hilal ⚡Batun 🌼Dilan ⚡Meriç 🌼Beren ⚡Oğuz 🌼Ada ⚡Seymen 🌼Kumsal ⚡Yavuz