Seni seviyorum dedi. Seni seviyorum dedi. Seni seviyorum dedi. Allahım iyi değilim ben. Öldüm ben. Mezardayım şuan. "A-anlamadım?" gülümsedi ve tekrar öptü dudaklarımı "Seviyorum kızım seni. Çok seviyorum." gülümsedim ve boynuna sarıldım. Belime sardı kollarını. Başını da boynuma gömüp kokumu içine çekti. "Sen seviyor musun beni?" duyduğum cümle ile geri çekildim ve sırıttım "Çok seviyorum." gülümsedi ve ellerimi tuttu. "O zaman şu gıcık olduğun çocuğun ömrünü güzelleştirir misin?" başımı salladım "Ama bir şeyi düzeltiyim. Gıcık olduğum değil hasta olduğum çocuğun ömrünü güzelleştiricem. Tamam mı canım?" başını salladı ve arkasına yaslanıp kolumdan tutup kendine çekti beni. Başımı göğsüne yasladım ve gözlerimi kapattım. Saçımı okşadığında gülümsedim. Telefonum titreyince geri çekilip arka cebimden aldım telefonumu. Açmaya başladığım da ellerim titredi. Ya o kişiyse? Lütfen olmasın yalvarıyorum.
Gizli Numara: Bakıyorum çok mutlusunuz. İnşallah kısa sürmez. Dicem ama pek sanmıyorum. Bu ne demek oluyor şimdi? Ne demek kısa sürmez ama sanmıyorum? Alev içinde yanan yanaklarımdan yaşlar süzülmeye başlamıştı. Elimin tersiyle sildim. Ama durmuyordu. Ben sildikçe yenisi akıyordu gözlerimden. "Güzelim kimdenmiş?" bence söylemenin tam vakti. Meriçe döndüm "Meriç benim sana bişey söylemek gerekiyor." yüzünde ki tebessüm yavaş yavaş kayboluyordu. "Kötü bişey mi var?" başımı yukarı aşağı sallayınca sinirlenmiş olacakki çene kasları ortaya çıktı. Elini tuttum "Bak sakin olacağına söz ver." başını salladı. Ama hâlâ sinirliydi. Telefonumu döndürdüm meriçe anlamayan gözlerle baktı bana. Telefonu elimden aldı ve okumaya başladı. Bir süre sonra ayağa kalktı "Ben bu şerefsizi sikerim ha. Bu kim oluyorda seninle böyle konuşuyor?" diye bağırdı. O kadar çok bağırmıştı ki bütün komşular başımıza toplanacaktı. Ayağa kalkıp kolunu tuttum "Ama sakin olacağına söz vermiştin meriç. Lütfen sakin ol." beni duymamış gibi yaparak bağırmaya devam etti "Hangi siktiğimin çocuğu bu? Onu bi bulayım bak neler yapıcam. Sen kimsin benim sevgilime öyle şeyler yazarsın lan?" gözümde ki yaşlar daha çok akmaya başlayınca kollarımı boynuna doladım ve başımı boynuna gömdüm. Bu koku beni güçlendiriyordu. Bu koku beni kendime getiriyordu. Bu koku... Bana her şeyi yapıyordu. Belimde ki kollar gittikçe sıklaşınca başımı kaldırdım. Kaldırdığım gibi dudaklarımın üstünde meriçin dudaklarını hissettim. Gözlerimi kapattım ve usulca karşılık verdim. Gözlerimde ki yaşlar durmuyordu. Her nefesimde artıyordu. Ellerini yanaklarıma koyup biraz daha bastırdı dudaklarını. Bir süre sonra geri çekildi ve yanağımda ki yaşları sildi "Ağlama, korkma ve bana güven. Sana bişey olmasına izin vermem. Duydun mu beni?" başımı salladım. Alnımı öpüp geri çekildi "Şimdi ben bunu abilerine anlatıcam. Onlar ne derse onu yapıcaz." gözlerimde ki yaşlarımı sildim "Tamam. Şimdi ne yapıcaz peki?" diye sorduğumda ellerini diz altıma ve sırtıma koyarak kucağına aldı beni. Kollarımı boynuna koydum "Odamıza çıkıp dinlenicez güzelim." başımı omzuna koydum ve boynunu öptüm. Gülümsediğini hissedebiliyorum. Yukarı çıkıp odaya girdiğimizde beni yatağa yatırdı ve alnımı öpüp çıktı odadan. Gözlerimi kapattım. Bir kaç dakika sonra odaya meriçin gelmesiyle açtım gozlerimi. Gülümseyip yattı yanıma ve kolunun altına aldı beni. Beline sarılıp iyice içime çektim kokusunu. "Abilerimden biri senin beni sevdiğini biliyor muydu?" konuyu değiştirmek istediğim için sordum bu soruyu "Evet güzelim. Barın biliyordu sadece." gülümsedim hafifçe "Ne tepki verdi duyunca?" küçük bir kahkaha attı "Önce güzel bir dövdü. Sonra da kardeşimi üzersen sikerim seni haberin olsun dedi." güldüm "Şaşırmadım. Barın abim bu. Yapar yani." dedim son cümlemi imalı bir şekilde. Başımı kaldırdım kasları çatılmıştı "Sen ban bişey mi ima etmeye çalışıyorsun?" başımı salladım "Beni üzme demeye çalışıyorum canım." tek kaşını kaldırdı ve elini yanağıma koydu "Sence şu yanında yattığın çocuğun seni üzme ihtimali var mı?" dedi ve burnuma bir öpücük kondurdu. Gülümsedim. "Yok. Yanımda yatan çocuk benim saçımın teline zarar vereni öldürür. Ama kendisi hiç bişey yapmaz." dedim ve yanağını öptüm. "Bu gece uzun zamandır yapmak istediğim birşeyi gerçekleştiricem." başımı kaldırdım ve yüzüne baktım "Neymiş o?" dediğimde beni yanına yatırıp üstüme çıktı ve başını boynuma gömdü. Gülümseyip saçlarıyla oynamaya başladım. "Sen uzun zamandır bunu mu yapmak istiyordun?" boynuma öpünce güldüm "Bayadır hemde. Şimdi susarsan uyuyacam." dediğinde kaşlarımı çatıp omzuna vurdum "Ya meriç öküz müsün sen? Ne demek susarsan uyuyacam ya? Sen ne demek istiyorsun? Ben çok mu konuşuyorum? Eğer çok konuşuyorsam kusura bakma begenmiyorsan kalk üstümden yatma. Allahım ya gelmiş burda bana alttan alttan laf sokuyor. Varya seni çok kötü yaparım duydun mu? Ve çok öküz birisi-" dudaklarımı öpmesiyle sözümü tamamlayamadım. Geri çekilip sırıttı "Sana bir daha bişey demiyecem." deyip başını tekrar boynuma gömdü. Saçlarıyla oynamayınca "Ellerini güzellikle sen mi koyarsın saçlarıma? Yoksa ben mi zorla koyiyim?" kıkırdadım ve ellerimi saçlarına götürüp okşadım. Gülümsediğinde bende güldüm. Kulağına eğildim "İyi Geceler Hayatımın Aşkı." gülümseyip kulağıma "İyi Geceler Ruhumun İlacı."
Yorum ve oylarınızı bekliyorumm...⚡🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⚡Papatya Mevsimi 🌼
RomanceGerçek Hayat Hikâyesi 🌼Alya ⚡Aykan 🌼Özge ⚡Barın 🌼Hilal ⚡Batun 🌼Dilan ⚡Meriç 🌼Beren ⚡Oğuz 🌼Ada ⚡Seymen 🌼Kumsal ⚡Yavuz