Seymen'den
"Ya bırakmasak mıydık kızı? " dedim ve oturdum banka. "Lan takip mi etsek Aykan abi duysa sıçar ağzımıza. " yavuzun dediği sırada tandık çığlık sesi duyduk. Hemen ayağa kalktık "Lan alya mı bağırıyor? " dedi oğuz ve hemen koşmaya başladı. Ara sokaklara girince bağırış sesleri arttı. Sesin geldiği sokağa girince gördüğüm şeyle sinirlerim iyice artmıştı. Bizi gördüklerinde kızı yere atıp koşmaya çalıştı. Çalıştı diyorum çünkü başaramadı. Yumruk attığım gibi yere düştü. "Şimdi siktim oğlum seni! " deyip tekme atmaya başladım. Ağzından bir inilti çıktığında daha hızlı vurdum. "Eğer bu kızın saçının teline bişey olsun seni öldürürüm duydun mu lan beni? " son hızlı bir şekilde tekme geçirdiğim de bayılmıştı. Gebersin Piç. Arkama döndüğümde alyanın kafası oğuzun dizlerindeydi. Hemen yanına gidip yere oturdum. Yüzünü ellerimin arasına aldım "Güzelim hadi aç gözlerini hadi. Bak yanındayız. " ağlama sesi geldiğinde ağlayana baktım. Beren. Ayağa kalkıp oturduğu kaldırıma oturdum "Ağlama. Bak ambulansı da aramışsın . Artık senin elinden bişey gelmez tamam mı? " sarıldım. Daha çok ağlamaya başladı. Ellerini tuttum ve ayrıldım. "Bak bana. " dolu olan gözleriyle baktı gözlerime "Alyaya bişey olmadı sadece bayıldı tamam mı? " başını yukarı aşağı salladı. "Bırakmamam lazımdı ama. O olmadan ben yapamam seymen. O benim ailem o benim her şeyim. " dedi ve gözyaşları süzüldü gözlerinden. Kolumu omzuna atıp sarıldım. "Aykan abiyi ya da diğerlerinden birini aramamız lazım. " dedi ve telefonunu çıkarttı. O sırada ambulansın sesi gelmeye başladı elini tuttum "Sen şimdi ambulansla git ben ararım. " başını sallayıp kalktı. Ambulans geldiğinde ada ön koltuğa beren de arkaya alyayla birlikte bindi ve gittiler.
Beren'den
Hastaneye geldiğimiz de yoğun bakıma aldılar alyayı. Adayla birlikte sandalyeye oturduk. "Bişey olmaz dimi alyaya? " başımı sağ sola salladım ve göz yaşlarını sildim. "Hayır olmayacak. Sen tanımıyor musun alyayı güçlü bir kız o. Bizim bu halimizi görse çok kızardı. O yüzden şimdi ağlamıyoruz tamam mı? " başını salladı ve sarıldı bende karşılık verdim sarılmasına. Hemşire odadan çıkınca hemen yanına gittik. "Alya hanım iyi. Sadece eter kokusunu fazla aldığı için bayılmış. Birazdan normal odaya alıcaz. O zaman yanına girebilirsiniz. " dedi ve gitti. Hemen adayla sarıldık. O sırada alyayı çıkardılar içerden. Elini tuttum "Sana her zaman yanındayım demiştik. " deyip gülümsedim.
Alya'dan
Başımın okşanmasıyla zorlukla açtım gözlerimi. Yanımda duran Meriçe çevirdim başımı "Günaydın uyuyan prenses. " deyip alnımı öptü. "İyisin dimi bir yerin ağrımıyor? " başımı sağ sola salladım yavaşça. "Çok korktum be kızım. Buraya kadar nasıl geldiğimi bir ben bir Allah biliyor. Aklım gitti. " gülümsedim "Çok mu korktun? " gözlerini devirdi "Yok hiç korkmadım. " elimi alıp kalbine götürdü "O yüzden kalbim böyle atıyor. " gülümsedim. Aklıma gelen şeyle hemen elimi çektim ve başımı kaldırdım gözlerine baktım. "Sen nereye gitmiştin sahildeyken?" "İçmeye gitmiştim. " kaşlarımı çattım "Sen durup dururken içmezsin ki. Bak bişey oldu da bana söylemiyorsan çok kötü döverim seni. " gülümsedi ve ellerimi tuttu "Sen bir iyileş dayak yemeye razıyım ben. " gülümsedim. Valla bişey vardı bu çocukta ya . Geçiştirmeye çalışıyor beni. Ben konuşturucam bunu ama şimdi sırası değil.
Yorum ve oylarınızı bekliyorumm...⚡🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⚡Papatya Mevsimi 🌼
RomantikGerçek Hayat Hikâyesi 🌼Alya ⚡Aykan 🌼Özge ⚡Barın 🌼Hilal ⚡Batun 🌼Dilan ⚡Meriç 🌼Beren ⚡Oğuz 🌼Ada ⚡Seymen 🌼Kumsal ⚡Yavuz